Dzisiaj jest 09 lip 2025, 10:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 gru 2010, 15:58 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Chciałbym dopasować kanał wydechowy pod wydech (Tecnigas RS70), narzędzia mam, chęci też. :P I moje pytania..

- Czy to ma być wykonane w kształcie stożka? Tzn. Od tłoka największy przelot ku wydechowi coraz mniejszy?
- gdybym lekko naruszył gładź na kancie kanału wydechowego to by nic poważnego się nie stało?
- i jakimi dokładnie papierami wypolerować?

Spotkałem się z różnymi teoriami, to że żeliwnego cylka się nie poleruje, podają ludzie inne gradjacje papierów ściernych, a bym chciał to zrobić porządnie i potem nie mieć problemów. :)
Wole się jeszcze raz spytać gdyż dokładnie owe pytania nie zostały wyjaśnione bądź wgl ich nie było przy różnych tematach.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2010, 16:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2008, 10:33
Posty: 839
Lokalizacja: Koronowo
Pojazd:
Zrób tak zmierz średnice wydechu w środku a potem zmierz w cylindrze jak jest mniej to slifuj mini slifierką a potem papierem do 400 a wydech możesz leciutko podwyższyć i poszerzyć ale nie za dużo żeby pierścienie nie wpadły




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=203709
damiankozba pisze:
Witam. KUPIE KARTE MOTOROWEROWĄ Prosze o kONTAKT GG 7139932 DOBRZE PŁace


Sprzedam Przełozenia sportowe wtórne Polini 61/20 do morini GG 7063101




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 gru 2010, 17:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
tomcioS9 pisze:
- Czy to ma być wykonane w kształcie stożka? Tzn. Od tłoka największy przelot ku wydechowi coraz mniejszy?
- gdybym lekko naruszył gładź na kancie kanału wydechowego to by nic poważnego się nie stało?
- i jakimi dokładnie papierami wypolerować?


Albo się pomyliłeś pisząc, albo faktycznie masz wielką lukę wiedzy. Największy przelot od strony tłoka ? NIE ! Przy tłoku maksymalna szerokość okna wydechowego to 0,6D gdzie D to średnica tłoka. Zatem nie poszerzaj tego zbyt mocno, bo pierścienie szybko się zużyją. Od strony tłumika wyrównujesz kanał do wydechu, tak żeby nie było żadnych progów na łączeniu cylinder-tłumik. Polerować można. Jeśli chcesz to do połysku, ale sporo z tym roboty w żeliwnym cylku.
Gdy, np. przypadkowo zaostrzysz kant kanału wydechowego na gładzi cylindra to pierścienie mogą się szybko zużyć, lub pęknąć.

To by było na tyle z tych szybkich informacji.
Pozdrawiam




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 21 gru 2010, 17:52 przez faciu3, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2010, 18:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2010, 21:38
Posty: 150
Lokalizacja: gda
Pojazd:
http://www.kreidler.nl/artikelen/perfor ... m-bell.pdf

26 strona , prosze




_________________

!!!!!!! CUSTOM !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2010, 18:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Napisałem tak, gdyż pare osób tak napisało, może nie dosłownie, ale ja tak bynajmniej zrozumiałem, dlatego wolałem się zapytać was w końcu jak to jest. Oczywiście się przydały wasze porady, nie bd się bawił w żadne polerowanie na lustro. :P
Kubuś, poczytałem w końcu wiem co i jak :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 gru 2010, 9:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
tomcioS9 pisze:
- Czy to ma być wykonane w kształcie stożka? Tzn. Od tłoka największy przelot ku wydechowi coraz mniejszy?


Tak jak Fiecio93 napisał, tylko nie baw się za bardzo bo tylko zepsujesz cylinder (podwyższanie o 3mm itp).

tomcioS9 pisze:
- gdybym lekko naruszył gładź na kancie kanału wydechowego to by nic poważnego się nie stało?


Postaraj się ją wygładzić pilnikami giętymi i papierami.

Cytuj:
- i jakimi dokładnie papierami wypolerować?


W zależności jak to u Ciebie będzie wyglądało, jeśli bardzo chropowate to 120, jeśli tylko polerka o 240, 400, 600 i potem ile będziesz chciał bo nie zaszkodzi więcej. Z gradacjami wielkiej filozofii nie ma, jak zrobisz 140. 260, 380, 500, 660 to po prostu łatwiej Ci się będzie polerować ale ja sobie radzę bez kupowania 20 arkuszy papierów tymbardziej że u mnie są po 3zł.

faciu3 pisze:
Gdy, np. przypadkowo zaostrzysz kant kanału wydechowego na gładzi cylindra to pierścienie mogą się szybko zużyć, lub pęknąć.


I zrobić spustoszenie w cylindrze.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy