Dzisiaj jest 04 mar 2025, 16:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Barikit?
Post: 06 sty 2011, 20:31 
Zbanowany

Rejestracja: 26 gru 2010, 20:43
Posty: 39
Pojazd:
Witam. Słyszeliście jakieś opinie o firmie Barikit?

Chodzi mi głównie o ten cylinder, bo zamierzam go kupić do Kymco S9.

http://skuter-plus.pl/index.php?module= ... tail&id=13

Ma podobno 14koni, chciałbym uzyskać więcej. Wał top racing do 13tyś obr by to wytrzymał? Bo mocniejszego nie ma do Kymco. Gaźnik byłby Stage 6 BE 24mm + ssanie ręczne wiadomo. Zawór poszedł by do portingu, króciec też. Karterów i cylka bym nie wysyłał do portingu, bo trzeba i wydech a nie będę ryzykował, bo jakby zaginęło na poczcie bądź zostało by skradzione to jakieś dwa tysiaki + w 4 litery. Wydech C16, może coś mocniejszego? C20?
Ale nie może kręcić więcej niż 13k, bo wał i cylek piźnie...


Pzdr.


Ostatnio zmieniony 06 sty 2011, 20:33 przez alien, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2011, 20:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
alien, po pierwsze czy znajdziesz C16 lub C20 do Kymco ? Czytałem na forach zagranicznych o tym cylku i opinie są raczej pozytywne. Membrana do polerki ? Nigdy o takim czymś nie słyszałem i wątpię, żeby dało to jakiś efekt ... Gaznik wystarczył by 21 mm, ale 24 to lepsze napełnianie, ale też większe spalanie ...




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2011, 20:42 
Zbanowany

Rejestracja: 26 gru 2010, 20:43
Posty: 39
Pojazd:
Na spalaniu mi nie zależy. Nie do Kymco, ale od P/G łatwo przerobić jest. Po za tym miałem "ERKĘ" i wiem o co chodzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2011, 13:11 
Zbanowany

Rejestracja: 26 gru 2010, 20:43
Posty: 39
Pojazd:
wie ktos cos jeszcze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2011, 13:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
bierz i lekki porting i rakieta.


Ostatnio zmieniony 07 sty 2011, 13:28 przez sfera80, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sty 2011, 17:15 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Ten cylinder to dokładnie to samo co Airsal Sport 70cc - i 14 koni w Kymco owszem ale po mega modyfikacjach samego cylindra i zastosowaniu innych modyfikowanych części.

Barikit to cylindry Airsal, tylko tłoki mają inne.




_________________

Sklep internetowy z częściami i akcesoriami do skuterów / motorowerów / motocykli
WWW.SKLEP.MIELOCH.PL

Szukasz części oryginalnych Aprilia / Derbi / Gilera / MBK / Peugeot / Piaggio / Vespa?
Jeżeli tak napisz na oe@mieloch.pl !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 sty 2011, 15:59 
Zbanowany

Rejestracja: 26 gru 2010, 20:43
Posty: 39
Pojazd:
Ale Junior Airsal Sport ma bodajże 2 pierścienie i nie ma dzielonego kanału wydechowego.

Ponadto jest do Kymco Airsal RACING T6 (1ring, nicasil, dzielony kanał wydechowy) i właśnie jest też ten Barikit RACING (nie sport jak napisałeś) i ten Barikit jest podobno dużo mocniejszy od Airsala T6 RACING, bo ma jakieś inne większe okna czy inne otwarcia kątów w cylindrze. No i jest napisane również, że ten Airsal T6 RACING ma 12koni a Barikit RACING 14koni.

Zapraszam do dyskusji ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2011, 22:21 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
www.sklep.mieloch.pl/product_info.php?c ... ts_id=1034

Może coś zmienili, w co wątpie. Airsal nie ma cylindra o nazwie Racing do Kymco LC. A sama nazwa Racing koni nie daje.

Na zdjęciu na www.sklep.mieloch.pl - link powyżej jest 1 pierścień i dzielony kanał wydechowy w Sporcie, jak dla mnie to Barikit Racing to to samo.




_________________

Sklep internetowy z częściami i akcesoriami do skuterów / motorowerów / motocykli
WWW.SKLEP.MIELOCH.PL

Szukasz części oryginalnych Aprilia / Derbi / Gilera / MBK / Peugeot / Piaggio / Vespa?
Jeżeli tak napisz na oe@mieloch.pl !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2011, 22:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2009, 20:39
Posty: 484
Lokalizacja: WPU
Pojazd:
ale powiedz gdzie znajdziesz taki wał dobry pod barikita?? wydech owszem przerobisz gaźnik dasz ten 21mm czy 24 kruciec i zawór też zrobisz a wał?? jaki wał założysz? competitiona? aj bym go nie zakładał.




_________________

Sprzedam Kymco Super 9
> DynekS9 <




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 18:10 
Zbanowany

Rejestracja: 26 gru 2010, 20:43
Posty: 39
Pojazd:
Junior pisze:
www.sklep.mieloch.pl/product_info.php?cPath=1_135_300&products_id=1034

Może coś zmienili, w co wątpie. Airsal nie ma cylindra o nazwie Racing do Kymco LC. A sama nazwa Racing koni nie daje.

Na zdjęciu na www.sklep.mieloch.pl - link powyżej jest 1 pierścień i dzielony kanał wydechowy w Sporcie, jak dla mnie to Barikit Racing to to samo.


W innym sklepie jest Airsal T6 racing. To jest ten sam Airsal co z WASZEGO SKLEPU?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy