Dzisiaj jest 02 sie 2025, 19:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 sty 2011, 18:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 20:44
Posty: 313
Pojazd:
Witam!

Otóż podczas przegladania youtuba znalazlem taki o to filmik http://www.youtube.com/watch?v=TfUxVrCkJQM i zastanawia mnie jedna rzecz - mianowice to jak działa napęd pokazany pod koniec tego filmiku - 1:08 - 1:36min ... Moze mi to ktos objasnic? :lol:

Z góry thx :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 18:21 
Zbanowany

Rejestracja: 14 wrz 2010, 20:00
Posty: 523
Lokalizacja: Krzemienica
Pojazd:
To chyba działa jak normalna przekładnia ,ale pasek chyba jest nieruchomy.A ciekawe skąd gość takie cuś ma ,i co to jest??




_________________

http://wygrajgry.pl/ref/129300
klikajcie!
JESTEM GIMBUSEM!
Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 18:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lis 2009, 20:47
Posty: 16
Lokalizacja: Kwidzyn
Pojazd:
Pasek musi być ruchomy O_o

Wydaje mi się że to jakieś kombinację mające na celu zmniejszenie straty mocy przez napęd.




_________________

"Proste są dla szybki samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" Colin McRae

Aprilia Mojito Custom 125
Yamaha Aerox 70 cm3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 20:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 8:57
Posty: 165
Pojazd:
może to gdzie powinien być wariator pozostaje nieruchowe, nie zaciska sie a to na miejscu sprzęgła rozchyla się pod wpływem siły odśrodkowej ? w ten sposób tak jakby nie ma zakresu obrotów w których silnik "nie łapałby" koła - nie ruszałby i ciągnie w ten sposób od samego dołu . To mój pogląd na ten temat :lol:




_________________

AirSoft Player




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 23:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lis 2009, 20:47
Posty: 16
Lokalizacja: Kwidzyn
Pojazd:
Masz chyba racje. Weźmy pod uwagę jak słabo ten silniczek wkręca się na obroty. Dopiero jak już załapie ciągnie jak popierdzielony :)

Wydaje mi się że było to zrobione aby uzyskać jak najwięcej mocy na kole bez strat w napędzie. Może i słabo przyśpiesza ale moc uzyskał dość sporą.

Przeczytałbym odpowiedź załogi MRT co do tego wynalazku.




_________________

"Proste są dla szybki samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" Colin McRae

Aprilia Mojito Custom 125
Yamaha Aerox 70 cm3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 23:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 19:12
Posty: 814
Lokalizacja: Koło
Pojazd: A4 3.0 v6 quattro
No ok, jest duża moc na kole ale jest zagubiony moment obrotowy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 1:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
moc jest ta sama jak na zwykłym napędzie, wystarczy zestroić regulacje oraz wydech pod dany cylek, a na takim napędzie zaraz po odpaleniu skuter kreci kołem co zmniejsza moment obrotowy lecz na wysokiej parti obrotów(tych najbardziej korzystnych dla cyla) moc jest taka sama jak w zwykłym napędzie...
na takim napędzie jedynie v-max może być większy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 1:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 wrz 2010, 19:49
Posty: 232
Lokalizacja: www.TKKJ.net
Pojazd:
hmm to wszystko zależy od regulacji . Wygląda na normalną przekładnie




_________________

DrivterGSI1 pisze:
Tak jak mówi kocur191

Muszę się z tym zgodzić, Kocur ma zawsze rację, no prawie zawsze :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 1:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2009, 13:03
Posty: 228
Lokalizacja: OSTROŁĘKA
Pojazd:
kocur191 pisze:
hmm to wszystko zależy od regulacji . Wygląda na normalną przekładnie


Gdzie ty tam widzisz normalną przekładnie? tam obroty z wału przenoszone są bezpośrednio na przełożenia a później na koło




_________________

Hebo Manston Repica LC
MOTOFORCE RACING
Yasuni R
Dellorto PHBG 19
Polini Air Box
Malossi Multvar
Stage6 VForce3 by Tassinari
Malossi Flay




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 11:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 8:57
Posty: 165
Pojazd:
Tak - tak jakby wariator przeniesiony był na miejsce sprzęgła , z tym że zamiast zaciskać się on się rozchyla przy większych obrotach . Ciekawe rozwiązanie jeżeli chodzi o v-max.




_________________

AirSoft Player




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 12:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
To jest stałe przełożenie. Jeżeli nie ma wariatora to nic się nie rozchyla ani z przodu ani z tyłu.
Wg mnie jest to zrobione jedynie pod hamownie ale może się mylę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 14:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
stem, moim zdaniem masz rację, nic nie może się rozchylać ponieważ nie ma tu paska klinowego tylko jest pas zębaty jak w rozrządzie w samochodach.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy