Dzisiaj jest 25 lip 2025, 0:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 sty 2011, 23:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 19:34
Posty: 288
Pojazd:
(PRZECZYTAJ DO KONCA ZANIM COS NAPISZESZ !!!)

czesc jak w temacie vivka nie wkreca sie na obroty
tzn. na zadne kopanie ani starter nie odpali musze ja zapchnac (dziwne automat na zapych ale jest mozliwosc ...)gdy odpali dodam gazu( na stopce ) wkreci sie kawalek i nagle spada
podlaczona mam elektryke jak najprosciej regulator cewka zaplonowa od auta impulsator wiadomo ... skuter wczesniej chodzil zaj.... po 2,5miech wystapil taki problem
dodam ze spalilo nawet bezpiecznik 30A na 25A nie pali na 5A nie odpala na zwyklym przewodzie miedzianym odpala normalnie ale nie wkreca sie na obroty

(tylko nie piszcie mi o regulacji gaznika ze mam gdzies zwarcie bo to nie to chodzi jaka to jest przyczyna) wczesniej mialem podlaczone wszystko swiatla itd spalil sie immobiliser zmienilem na cewke od auta po 1roku zaczal szwankowac jak wykrecilem zarowke tylna to zaczal normalnie chodzic wciskam hamulec silnik spada z obrotow odlaczylem wszystko
podlaczylem jak wyzej najprostrzym sposobem no i po tych 2,5miecha dup*


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2011, 7:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
Hmm masz coś nie tak zrobione z tą twoja elektryką nie łatwiej było kupić normalną instalacje ? Ciężko będzie powiedzieć co to jest




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2011, 15:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 19:34
Posty: 288
Pojazd:
na normalnej instalacji bedzie to samo bo mam swoja i z innej vivy gdybym mial caly modul zaplonowy wraz ze stacyjka komplet to bym tego postu nie pisal a to wszystko jest drogie niestety taka kasa teraz nie dysponuje pisalem do kolesia z allegro bo ma vivke na czesci zobacze jaka cene zawola za to wszystko




_________________

Boga nie ma jest motór ... :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2011, 15:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2009, 3:37
Posty: 493
Lokalizacja: Starogard gdański
Pojazd:
Ja dziś sprzedałem cała instalacje kompletną ze stacyjka za 50 zl




_________________

Peugeot TKR Lady Dragster 125cc
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... start=2260

Peugeot Trekker S6 Racing LongFrame

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=134435&start=20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sty 2011, 15:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 19:34
Posty: 288
Pojazd:
no trudno się mówi poczekam sobie aż tamten koleś odpisze




_________________

Boga nie ma jest motór ... :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 23:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 19:34
Posty: 288
Pojazd:
___odświeżam___ myślicie że może to być od uszkodzonego regulatora napięcia ??
bo zastanawiam się nad tym skakaniem iskry na każdej świecy bo wcześniej wkręcał mi się na obroty puściłem gaz dodałem i spadł z obrotów po czym się zalał i zgasł a teraz pracuje swoim życiem ledwo co daje jakiekolwiek oznaki życia-
myślę o sprawdzeniu regulatora napięcia bo gdy go odłączę chodzi tak samo_iskra skacze itd_i tak samo się dzieje gdy mam podłączony




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 10:31 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
bartek758, sprawdź przewód od świecy i moduł a nie regulator




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 12:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 19:34
Posty: 288
Pojazd:
Furian50 pisze:
bartek758, sprawdź przewód od świecy i moduł a nie regulator

a czytałeś wszystkie posty?? (ja nie mam MODUŁU zapłonowego )mam wstawioną cewkę od auta magneto przerobione a zapłon nie mógł się przestawić bo było spawane cewka zapłonowa jest dobra bo mam dwie sprawne (nowe) i nie wprowadzaj mnie w błąd z tym przewodem od świecy bo każdy tak pisze wiem że chciałeś pomóc ale to nie jest to
przewód od świecy miałem już kilka razy wymieniany

myślę że jest to regulator ponieważ jest połączony on z cewkami impulsatorem i wiadomo zasilaniem z ako ....


Ostatnio zmieniony 15 sty 2011, 12:27 przez bartek758, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy