Dzisiaj jest 10 sie 2025, 4:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 sty 2011, 1:26 
Zbanowany

Rejestracja: 26 gru 2010, 20:43
Posty: 39
Pojazd:
Witam.

Czy do cylindra AIRSAL T6 RACING (dzielony kanał wydechowy, jest aluminiowy, posiada jeden pierścień) byłby lepszy gaźnik Stage6 PWK 24mm lub Stage6 bez PWK 24mm lub Stage6 Black Edition 21mm? Na spalaniu specjalnie mi nie zależy. Mają być maks osiągi. Do tego wydech Tecnigas RS II, sprzęgło Stage6 Torque Control, wariator Polini Speed Control, dzwon Stage6 WingColler Team, wał Top Racing do 13tyś obr, łożyska SKF luz c4, moduł odblokowany, twist control. I co jeszcze możecie zaproponować? Możliwe, że coś przeoczyłem. Silnik to KYMCO LC. Zaznaczam, że portingu nie będzie, bo nie mam zamiaru dla kogoś wysyłać karterów, cylindra, wydechu...


Pzdr.


Ostatnio zmieniony 16 sty 2011, 1:28 przez alien, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2011, 10:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
Lepszy będzie gaźnik 24mm będzie mocniejszy zrywniejszy niż na gaźniku 21mm. Jak chcesz mieć max osiągi to wydech zmień na C16/C20




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2011, 12:55 
Zbanowany

Rejestracja: 26 gru 2010, 20:43
Posty: 39
Pojazd:
ale przy RSII tez bedzie mocniejszy niz na 21mm?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy