Dzisiaj jest 30 lip 2025, 0:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 sty 2011, 21:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 8:57
Posty: 165
Pojazd:
Witam na jakich rolkach ,sprężyny sprzęgła , sprężynie centralnej skuter uzyskuje lepsze przyspieszenie, chodzi mi o konfigurację tego sprzętu.




_________________

AirSoft Player


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2011, 21:19 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
Cytuj:
Witam na jakich rolkach ,sprężyny sprzęgła , sprężynie centralnej skuter uzyskuje lepsze przyspieszenie, chodzi mi o konfigurację tego sprzętu.

Chyba sobie drwisz z nas.
Co my wróżki? Mamy to wywróżyć bez reszty setupu? Myślcie trochę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2011, 21:22 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Rolki 1 gram,Centralka Hebo 90% i sprężynki Hebo Czerwone..To oczywiście tylko do serii..
A tak na poważnie to kolego podaj setup co i jak..Pytanie zarąbiste :mrgreen:




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2011, 21:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 8:57
Posty: 165
Pojazd:
aaa no tak przepraszam za roztargnienie głupi ja :roll:
cylinder Tec Hq
gaźnik dellorto 17,5
tłumik Leovince Touring
wkładka filtra stage6
membrany chudsze czy tam cieńsze
i mam zamiar kupić wariator . Właśnie moje następne pytanie - sa podzielone na te do większej przyspiechy i do v-maxa ?


EDIT
rolki seria dość zdarte skuter leci 83 lekki muł na 30-40 , na wariatorze pasek nie wchodzi do końca i ma wyrobione progi




_________________

AirSoft Player


Ostatnio zmieniony 21 sty 2011, 21:50 przez =AndrucH=, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2011, 21:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
=AndrucH= pisze:
mam zamiar kupić wariator . Właśnie moje następne pytanie - sa podzielone na te do większej przyspiechy i do v-maxa ?

Wariator po dobrej regulacji daje przyśpieszenie i vmax

Co do Twojego pierwszego pytania skąd mamy wiedzieć jakie rolki włożyć jakie sprężynki i centralkę jeżeli nie opisałeś nam jak się teraz skuter zachowuje jak przyspiesza , czy ma muły i jakie masz teraz rolki :roll:




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2011, 5:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
skutera nie da sie wyregulować na v-max czy przyśpieche mozesz jedynei wyregulować go na najwiekszą moc i w tym przypadku osiągniesz najwieksze przyśpieszenie i najwiekszą prędkość maksymalną,

skuter reguluje się tak aby ruszał z obrotów w których dany cylinder ma najwiecej mocy, ale nie zapomnij o bardzo ważnym czyniku jakim jest wydech, wydech musi oddawać najwiecej mocy w tym samym momęcie co cylek:

jak damy np: stage6 street race który najwiecej mocy osiąga w ok 10tyś obr
a do niego wydech laovice zx co najwiecej mocy ma w 8tyś obr a skuter będzie ruszał z 6 tyś obr to nie będzie miał mocy całkowicie, jeden wielki muł
zx jest dość elastyczny i jak by skuter ruszał z 9 tyś obr to źle by nie startował no ale:\
jak byś dał zamiast zx np c16 który najwiecej mocy ma też w 10 tyś obr a skuter byś ustawił tak aby ruszał z tych obrotów to byś ładne zamieszanie robił.

taki przykład regulacji ;)

w twoim przypadku cylek niewiem w jakim momęcie daje najwiecej mocy ale wydech oddaje najwięcej mocy w 7tyś obr (mam wykres akurat tego wydechu)
myślę że ten cylek mniejwiecej w tej samej granicy kręci najwiecej mocy więc tak:
fajnie jak byś miał obrotomierz lecz jeśli go niemasz jesteś zmuszony do prób i błędów ;)

w necie jest zależnośc do jakich rolek jaka sprężyna więc poszukaj tej zależność,

przekładnie porównaj do przełożeń w rowerze,
lekkie rolki wysówają się z wariatora przy wyższych obrotach zaczym pasek wchodzi na górę wariatora w większych obrotach, ale aby wejść na gorę to spręzyna centralna musi puścić pasek na sam dół(tu przydaję się zależnosć jaka spręzyna do jakich rolek)

pasek czym wyżej wejdzie na wariator tym szybciej będzie obracał korektorem a korektor obraca sprzęgło, na szczęki sprzęgła działa siła odśrodkowa i czym szybciej sie kręci tym mocniejsza siąl odsrodkowa, czym twardsze spręzynki tym później się wychylą szczęki to luj logiczne jak z resztą cały napęd,

lecz wrućmy do paska wariatoru i korektoru ;) tak jak w rowerz gdy mamy z przody łancuch na dole a z tylu na góże to łatwo się nam pedałuje, ale wolno kręci nam sie koło
w przypadku skuterów jest tak samo lecz tu wolno kreci się korektor momętu obrotowego, musimy tak dobrać centralkę i rolki aby skuter nie musiał roszać z cieżkich przełożeń chodzi tutaj o aby pasek nie wszedł na górę wariatoru zanim skuter ruszy(głównie tego musimy sie trzymać w słabszych jednostkach np sport 70cc w racingach skuter ruszajac z wyższych przełożeń nnie poczuje straty w przyśpieszeniu)
więc nasze przełożenie jest niskie w naszej slabszej jednostce co oznacza ze sprzęglo będzie kręciło sie z mniejszą prędkość w tej granicy największej mocy zaczym siła odśrodkowa jest mniejsza i spręzyni sprzęgła nie muszą byc super twarde, a nawet i miękie mogą byc lecz skuter ruszy dynamicznie bo rusza z lekiej przekładni
czym dluzej trzymamy gaz skuter będzie się rozpędzał a obroty silnika będą wzrastać co zaowocuje wypchnięciem rolek z wariatoru co wepchnie pasek na gorę wariatoru i przelozenia sie zmienia tak jak w rowerze czyli będziemy jechali w efekcie coraz szybciej...
dość złozone to jak się czyta ale 95% użytkowników tego nei kapuje a to prosta fizyka, duzo tutaj błędów ortograficznych ale nie zwracajcie na to uwagi liczy się przekaz a chciałem mniejwięcej opisać jak to działa w silniku, po wielo krotnym przeczytaniu i przeanalizowaniu kazdy powinien to załapać najważniejsze aby przeanalizować to co napisałem chodźby w myślach ale przemysleć to dokładnie, bo jełsi tego nie kapujemy to niemamy co się brać za regulację...

na forum niema magików są jedynie śmiejacze i doradcy, doradca ci poda mniejwięcej przedział jakie rolki i jakie sprężynki ale poda to z własnego doświadczenia, a ściemiacz ci poda dokładną wagę itp co okaże sie złym wyborem...

na podstawie tego co napisałem napewno ładnie wyregulujesz pojazd, moje p/g na cylku DR Evolution nieczasami podrywało koło do góry podczas dodania gazu w czasie bardzo wolnej jazdy :twisted:

Zrozum przekaz :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2011, 8:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2010, 12:58
Posty: 342
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd:
Ej mam wydech leovince zx i jakie mam dac sprezyki aby chytak od 8 tys obrotów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2011, 10:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
=AndrucH= pisze:
i mam zamiar kupić wariator . Właśnie moje następne pytanie - sa podzielone na te do większej przyspiechy i do v-maxa ?

Multivar dużo daje przyśpieszenia.

Musisz kombinować z rolkami.. jak ma to być przyśpieszenie, to może zacznij od 4g i centralki +22.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2011, 12:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 8:57
Posty: 165
Pojazd:
DR_Evolutio, dzięki Ci mentorze :lol:
a więc zacznę swoją regulację tylko znajdę przedziały i założę obrotomierz .




_________________

AirSoft Player




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy