Dzisiaj jest 19 lip 2025, 9:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 sty 2011, 20:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2009, 23:11
Posty: 265
Lokalizacja: Chełmno
Pojazd:
Witam, otóż zaciekawiło mnie spraw:

Jaki wpływ ma wymiana iglicy z tej co jest w gaźniku jak kupujemy nowy na większą/mniejszą? Z W7 na W12 np.

Wymieniać przełożenia wtórne/pierwotne czy najlepiej obydwa na raz?

Rolki stosowane w tuningu High-End słyszałem że przedział max 4g a np. sport albo racing? Czy to jest coś typu plotki?

Wymiana dyszy od wolnych obr może mieć wpływ na osiągi? Brak wolnych obr może taka wymiana w większości usunąć problem?


wietrzyk :D




_________________

Generic Cracker

Obrazek

Fox-Motors Team!!


Ostatnio zmieniony 04 lut 2011, 18:51 przez wietrzyk, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2011, 18:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2009, 23:11
Posty: 265
Lokalizacja: Chełmno
Pojazd:
F5 :D




_________________

Generic Cracker

Obrazek

Fox-Motors Team!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy