Dzisiaj jest 23 lip 2025, 17:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 lut 2011, 18:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 8:57
Posty: 165
Pojazd:
Witam
Nayłem po okazyjnej cenie gaźnik tec 17,5 mm po zalożeniu odpala ładnie tyle że silnik wkręca się na jak najwyższe obroty ,ruch przepustnicą tylko zmienia głos wycia ,a na dodatek chodzi z zatkanym filtrem powietrza nawet (tylko wtedy obroty są normalne a po podniesieniu silnik gaśnie.) Myślę że to lewe powietrze tylko niby skąd ?
Proszę o poradę.




_________________

AirSoft Player


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 22:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2011, 21:24
Posty: 513
Lokalizacja: Ustroń
Pojazd:
:arrow: REGULACJA "!!" Bo wiesz =AndrucH=, to nie jest tak, że kupisz włożysz i jeździ, na forum znajdziesz dużo tematów, co do regulacji




_________________

Obrazek
Obrazek
Moja Aprilka --> http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=147144




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 22:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:55
Posty: 339
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
M-I-K-I, x2.


Oczywiste, że jak włożysz to odpali ale na 99% nie będzie chodził perfekcyjnie, więc REGULACJA.




_________________

Lubię mojego Keewaya. ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 22:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 8:57
Posty: 165
Pojazd:
No co ty nie powiesz? Tyle że jakoś gaźnik ten po ustawieniu na jak najmniejsze obroty dalej wyje na najwyższych .
Może ktoś jeszcze się wypowie ?

Gówno a nie żadna regulacja bo on ciągle wkręca się na wysokie obroty. Możliwe że sam gaźnik skądś ciągnie lewe powietrze? Bo przy zatkaniu filtra chodzi na normalnych więc nie wiem czy gaźnik dziurawy czy co ?




_________________

AirSoft Player


Ostatnio zmieniony 05 lut 2011, 22:41 przez =AndrucH=, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 22:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:55
Posty: 339
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
=AndrucH= pisze:
No co ty nie powiesz? Tyle że jakoś gaźnik ten po ustawieniu na jak najmniejsze obroty dalej wyje na najwyższych .
Może ktoś jeszcze się wypowie ?

Gówno a nie żadna regulacja bo on ciągle wkręca się na wysokie obroty. Możliwe że sam gaźnik skądś ciągnie lewe powietrze? Bo przy zatkaniu filtra chodzi na normalnych więc nie wiem czy gaźnik dziurawy czy co ?



Możliwe że ciągnie te lewe powietrze, sprawdź dokładnie. Mi się wkręcał jak miałem linkę gazu za krótką, tylko że on wtedy na koło stawał i wył jak powalony. Gaźniki TEC to też nie jest najwyższa półka ale dziurawy nie powinien być...




_________________

Lubię mojego Keewaya. ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 22:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 8:57
Posty: 165
Pojazd:
no właśnie więc:
-linka luźno ,normalnie chodzi - przepustnica normalnie opuszczona
-ssanie normalnie włożone ręczne
-dysza wolnych próbowałem i odkręcać i dokręcać - ciągle te same wysokie obroty
-skład mieszanki tak samo
-regulacja iglicy tak samo.
-filtr szczelny
-króciec szczelny
-na starym gaźniku zakładany również chodzi świetnie więc dziurawy czy co ? sprawdzałem przelewając benzynę i wychodzi na to że szczelny gaźnik więc nie mam pojęcia dlaczego tak robi :|

gaźnik odkupiony od kolegi za dwie dychy więc nie jest on pilny ale też nie po to by sobie leżał więc lepiej dowiedzieć się "co mu jest".




_________________

AirSoft Player


Ostatnio zmieniony 05 lut 2011, 23:00 przez =AndrucH=, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 23:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
ja stawiam że coś może ze ssaniem być :) jak nie reaguje na śrubke od obrotów to musi być wina ssanka ;x




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2011, 23:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 8:57
Posty: 165
Pojazd:
Niestety zamykając/otwierając ssanie tak samo się dzieje . Obroty te same -nie spadają




_________________

AirSoft Player




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy