Dzisiaj jest 19 lip 2025, 22:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 lut 2011, 21:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2010, 21:34
Posty: 14
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Witam, nie mam wiedzy na temat skuterów dlatego tu pisze i proszę sie ze mnie nie śmiać. W moim skuterze Po zmianie na pewien okres innego wydechu sportowego (Z leovincie ? TT na ZX) skuter jeździł fajnie, ale sprzedałem zx i wstawiłem stary wydech. No i na tej samej regulacji v-max jest mniejszy. Co się mogło stać.. ? spadł o 7 km/h. Ciśnienie w cylindrze jest dobre.
Części w przekladni okey


Ostatnio zmieniony 06 lut 2011, 21:37 przez Emilos123, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 21:40 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 gru 2010, 15:45
Posty: 239
Lokalizacja: Siedlce Aerox City
Pojazd:
- Regulacja napędu
- Gaźnik - regulacja / czyszczenie
- Zużycie części eksplanacyjnych [pasek, rolki, dociskowa (wygnieciona), sprężynki (porozciąganie)
- Zabrudzony filtr powietrza [wyczyść, wymyj gąbkę obudowę, i gąbkę namocz w oleju i wyciśnij]
- Świeca zapłonowa do wymiany




_________________

Bling&Bling full sport AeRox.


Ostatnio zmieniony 06 lut 2011, 21:40 przez PrzemoRox, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 21:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 14:32
Posty: 237
Lokalizacja: z POGO!!
Pojazd:
Leovince TT jest słabszy niż ZX?




_________________

Wolę pchać Opla niż jeździć VW... no chyba, że T4<3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 21:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 20:44
Posty: 313
Pojazd:
Wsadziles stary wydech tz Leo vince TT tak? jesli dobrze Cię zrozumialem to vmax zmalał dlatego ze TT jest słabszym wydechem od ZX'a.. A po za tym pod inny tłumnik nalezy ponownie wyregulowac naped :)




_________________

Moja apcia:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=20

Wbijac :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 21:51 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
ave_vw pisze:
Leovince TT jest słabszy niż ZX?



Tak...




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2011, 22:13 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 gru 2010, 15:45
Posty: 239
Lokalizacja: Siedlce Aerox City
Pojazd:
ave_vw pisze:
Leovince TT jest słabszy niż ZX?


tak




_________________

Bling&Bling full sport AeRox.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 7:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
DrivterGSI1 pisze:
ave_vw pisze:
Leovince TT jest słabszy niż ZX?



Tak...

PrzemoRox pisze:
ave_vw pisze:
Leovince TT jest słabszy niż ZX?


tak

3 razy tak, dziękujemy :P Za każdym razem gdy się zmienia wydech w skuterze konieczna jest regulacja napędu




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 14:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2010, 21:34
Posty: 14
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
A mówie wam, że v-max był większy wtedy na leo TT !! regulacja jest ta sama i v-max się zmienił . Czyli nie porwnojcie zx do tt tylo to czemu mi spadł v-max :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 15:05 
Zbanowany

Rejestracja: 12 sty 2011, 18:28
Posty: 38
Pojazd:
musisz wyregulować


Ostatnio zmieniony 07 lut 2011, 15:24 przez STUNTER73, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 15:07 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2010, 20:33
Posty: 133
Lokalizacja: Piździgórki Śląskie
Pojazd:
DrivterGSI1 pisze:
ave_vw napisał/a:
Leovince TT jest słabszy niż ZX?



Tak...
PrzemoRox pisze:
ave_vw napisał/a:
Leovince TT jest słabszy niż ZX?


tak
Furian50 pisze:
DrivterGSI1 napisał/a:
ave_vw napisał/a:
Leovince TT jest słabszy niż ZX?



Tak...

PrzemoRox napisał/a:
ave_vw napisał/a:
Leovince TT jest słabszy niż ZX?


tak

3 razy tak, dziękujemy :P Za każdym razem gdy się zmienia wydech w skuterze konieczna jest regulacja napędu




4 razy TAK! :D zmieniłeś tłumik musisz wyregulowac! to co, że leo miałeś wcześniej a teraz też masz ale inna wersje.




_________________

" Była Sfera, następna Sfera, jeszcze jedna Sfera, potem R50X, a teraz ponownie Sfera i Apcia "

<3 love Sfery.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 15:24 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 gru 2010, 15:45
Posty: 239
Lokalizacja: Siedlce Aerox City
Pojazd:
Emilos123, CO za łeb z ciebie...
Miałeś wydech leo TT zmieniłeś na ZX wsadziłeś TT nic nie regulowałeś i v-max Ci spadł.

Ku$#a pisałem Ci już człowieku czytaj wszystkie posty.

Może:

Gaźnik Ci Się Zabrudził
Filtr Powietrza Ci się Zabrudził
Pasek Pada Już
Rolki Padają Już
Dociskowa Przeżyła Już Trochę I Się Wygniotła
Sprężynki Przeżyły Trochę I Się Rozciągnęły
Lewe Powietrze Łapie
Membranki Powoli Zaczynają Odstawać
Króciec Popękany

i dużżżo innych ale najpierw sprawdź to...




_________________

Bling&Bling full sport AeRox.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 17:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2010, 21:06
Posty: 471
Pojazd:
Chyba mu chodzi, że regulacje w TT ma tą samą co miał wtedy jak regulował TT'kę przed ZX'em :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 17:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2010, 15:07
Posty: 501
Lokalizacja: nni
Pojazd: CBR125, LoNcIn250
ale przecież to się wszystko teraz po zmieniało skuter na zx chodził lepiej bo jest mocniejszy a i tak przy zmianie tłumika zawsze trzeba regulować :mrgreen:




_________________

zipp otis 2t > Aprilia sr sport > motorynka > Yamaha aerox 2006 > diabolini xb 33 125cc > Yamaha aerox 2005




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 17:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2010, 21:34
Posty: 14
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Sinedd, TAK!! O to mi chodzi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 18:00 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 gru 2010, 15:45
Posty: 239
Lokalizacja: Siedlce Aerox City
Pojazd:
Emilos123, To Ci KUR@!A napisałem !




_________________

Bling&Bling full sport AeRox.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 18:03 
Zbanowany

Rejestracja: 26 sty 2011, 19:10
Posty: 187
Pojazd:
regulacja i jeszcze raz regulacja!!




_________________

KUPIE SPORTOWY ZAPŁON DO MINY.!!!
KOŁA SR MINA.
YASUNI C30/ROOST.!!

WYKONUJE CUSTOM PLASTIKÓW.Nadkola itp.


SPRZEDAM:

http://allegro.pl/show_item.php?item=1532195234

gg-25008789




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2011, 21:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 14:32
Posty: 237
Lokalizacja: z POGO!!
Pojazd:
cholera....wiem, ze TT jest słabszy...to było pytanie retoryczne.




_________________

Wolę pchać Opla niż jeździć VW... no chyba, że T4<3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy