Dzisiaj jest 06 mar 2025, 14:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 lut 2011, 9:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2011, 23:15
Posty: 28
Lokalizacja: W-ów
Pojazd:
Witam, przerabiam cylinder na więcej kanałów płuczących oraz wkładam tłok z piaggio (do jawy :mrgreen: ), lecz zamki tłoka wypadają mi na okienkach płuczących (możliwość pęknięcia pierścienia podczas pracy), proszę pomóżcie- jak zmienić położenie zamków pierścieni na tłoku?




_________________

http://oldnewtuning.blogspot.com


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2011, 10:06 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 gru 2010, 19:27
Posty: 102
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
sam tego nie przerobisz, spróbuj dopasować inny tłok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2011, 10:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
no to ładnie. jak to złożysz i pierścień trafi na okno to po cylku będzie. możesz zawsze wziąć tłok do jakiegoś zakładu i myślę że ci to przerobią




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2011, 12:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2011, 23:15
Posty: 28
Lokalizacja: W-ów
Pojazd:
nie dało by się wyciągnąć, przewiercić w innym miejscu i wkleić, albo przyspawać? :roll:




_________________

http://oldnewtuning.blogspot.com




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2011, 12:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Jak najbardziej da się coś takiego zrobić.
Wiercisz otwór, tylko nie na wylot i wbijasz dorobiony z jakiegoś twardego metalu zamek o średnicy większej niż otwór, gdzieś 0,1mm.
Pytanie tylko na ile dobrze sam to wykonasz, sam nigdy czegoś takiego nie próbowałem.


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2011, 12:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
http://www.motor-tech.katowice.pl/
Oni to powinni przerobić :).




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2011, 13:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2008, 15:18
Posty: 252
Lokalizacja: Gorzów Wlkp
Pojazd:
W ekstremalnych sytuacjach zamek może "chodzić" po oknach, ale musi być idealnie na środku okna. Z tego co wiem, to chyba Dudi to praktykował ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lut 2011, 14:04 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2011, 16:22
Posty: 479
Pojazd:
Generalnie jeśli owe okno nie było by zbyt duże to tak jak pisze fiecio93 jak najbardziej mogło by być. Lecz przy bardzo dużym oknie pierścień może się rozchylać co może powodować zaczepianie pierścienie o gładź podczas unoszenia się z okna. Proponował bym najpierw przepraktykować przewiercenie zamka w inny punkt i pierw sprawdzić czy aby zamek nie wypadnie choć szanse na to że wypadnie są nie duże ale są. A jak nie to panowie z linku na pewno by dali radę. Ale tak jak mówię , najpierw przepraktykował bym przewiercenie zamka w inny pkt. i przetestował czy nic nie dzieje się z nim. Pozdro :wink:




_________________

Mbk bOOster NG 98r. :
-70tka
-króciec top racing
-Gaźnik 21mm + air box
-Hebo NG , rolki 3.4g + talerz Hebo nickiel
-pasek Polini Race
-Polini 2g + Stage6 wingcooler Team + 60% hebo
-Tecnigas Trek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 133 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy