Dzisiaj jest 01 sie 2025, 0:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 lut 2011, 3:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 3:47
Posty: 7
Pojazd:
witam wszystkich jestem nowy
mam pytanko jaki silnik mi spasuje do keewaya focusa ??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 7:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Od minarelli spasuje :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 8:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 paź 2010, 10:09
Posty: 180
Lokalizacja: Pszczyna
Pojazd:
Minarelli najlepiej ac bo nie musisz kombinować z tym gdzie dać chłodnice itp :wink:




_________________

Razorek pisze:
No tak, na dupie sobie mogłeś to ssanie przykręcić. Ogarnij je w innym miejscu.

http://polskajazda.pl/Profil,Yamaha,Jog ... S_50/70757




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 9:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2009, 12:08
Posty: 677
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
kuki351, chłodnice to jest nie problem umiescic w kaawayu.

Minarelli Hor LC




_________________

Polini Sport 70cc
Hebo Kevlar
dellorto 21mm + ssanie polini
Polni SpeedControl
LeoVince ZX


Ostatnio zmieniony 12 lut 2011, 9:52 przez phantom, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 11:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 18:36
Posty: 449
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
Imię: Tomasz
phantom, Jak ma Hrr uj to by musiał pokombinować - chyba że za kołem.

gasio107, Oczywiście wkładaj Minarelli Horizontal LC


Ostatnio zmieniony 12 lut 2011, 11:48 przez wiechu1996, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 11:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
Kupuj Minarelke!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 13:36 
*

Rejestracja: 22 lis 2010, 22:36
Posty: 38
Pojazd:
Minarelli i bodajże tylko wkładasz zapłon swój od Kiły i elektryke zostawiasz z kiły.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 13:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Myślę, że Mina AC by Ci wystarczyła. Jak lubisz kombinować, to czemu nie, możesz LC włożyć. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lut 2011, 17:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 3:47
Posty: 7
Pojazd:
to duzo jest przerobek by go tam zamontowac?powiedzcie mi jeszcze czy idzie przerobic ten silnik na powietrze ? tylko w sumie nie wiem czy warto na pow. przerabiac;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 22:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 mar 2009, 23:11
Posty: 265
Lokalizacja: Chełmno
Pojazd:
Jak już chcesz zakładać inny silnik to minarelli :D

Ewentualnie można kupić sportowy wał do aerox-a na sworzeń 12mm, cylek minarelli na sporzeń 12 i dodatkowo zakładasz cały układ chłodzący i masz 3/4 minarelli LC

Cała różnica tkwi że minarelli ma troszke inaczej przekładnie zrobioną niż keeway, reszto to to samo. Sprawdzałem to na moim serwisie :cool:




_________________

Generic Cracker

Obrazek

Fox-Motors Team!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 22:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2010, 15:08
Posty: 1428
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Matrix LC
tzn. że kiła ma krótsze przełożenia i dlatego odblokowany leci 70 a mina ac leci ok 80. jak robisz swapa to bierz mina ac, jak masz zapał to lc ;x




_________________

Hebo Manston Replica
Stage6 Pro Replica <niedługo C21>
Wał Top Racing Evo NG
Polini Speed Controll
Polini For Race 3g
Tec CNC
Tec Black Edition 21
Polini Air Box
Malossi X-Special
<zawór> Polini Evolution
<króciec>Polini 21mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 22:23 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
gasio107 pisze:
powiedzcie mi jeszcze czy idzie przerobic ten silnik na powietrze ?

Keewayowski silnik jest AC, czyli na powietrze to co ty chcesz przerabiać? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2011, 22:43 
**

Rejestracja: 23 lip 2010, 12:26
Posty: 331
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd:
kup se silnik z roxa 100 tak jak ja ;) nawet znalazłem taki silnik chłopaczek sprzedaje ;) napisz a gg jak Cie interesuje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2011, 10:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 3:47
Posty: 7
Pojazd:
kupie sobie od ac ten silnik jesli ktos ma jakies namiary na taki silniczek to dajcie znac:)




_________________

gasio




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2011, 14:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
bierz lc bo wcale nie ma kombinowania a chłodnicę to nie problem zamontować ale jak masz możliwość 100ccm kupić to ja bym się nie zastanawiał. po 1 duża wytrzymałość 2 świetne osiągi. nie ma co porównywać 70ccm bo ten spali 3.5-4l. że jest chłodzony powietrzem to nic nie szkodzi bo i tak da radę :D ja ci polecam ten silnik i jak bym miał do wyboru 50 lc a 100 ac to zdecydowanie 100 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2011, 14:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
a ja zdecydowanie odradzam AC 100cc jak dla mnie najgorszy wybór z możliwych, w każdym przypadku jaki spotkałem zawsze się grzał a silnik nie był wcale wyżyłowany, gaziora 16-17,5 i sportowy wydech next-r osiągi są zdecydowanie gorsze od zwykłego sporta, jedyne co nadrabia to przełożenia w tych silnikach gdyż zamiast 12,5 jest 9,5 obr sprzęgła na obrót koła co daje większą prędkosć na niższych obrotach, do użytku normalnego czyli zgodnego z przepisami jeszcze się nada ale dla nastolatka który co chwile daje w rurę, jest to najgorszy wybór, poza tym w lato nawet przy nie wielkich obrotach ten silnik potrafi nieźle się gotować(ważny jest dobry olej)(oczywiscie idzie temu zaradzić kupując dobre oleje i montując minimum 19mmgazior bo 17,5 jest dobre do 50cc) ja polecam tobie mianrelli LC bez problemowy silnik w seri :) cichy i z wydechem oraz wariatorem sportowym nieźle już smiga, P/G LC bym ci polecił jeśli myślisz w przyszłości o większym tuningu


Ostatnio zmieniony 17 lut 2011, 14:30 przez DR_Evolutio, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2011, 15:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
ha ha gorszy od sporta a jeszcze nikt mnie nie objechał, to pokaż mi sporta który lepiej chodzi :lol: :lol: :lol: :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy