Dzisiaj jest 31 lip 2025, 10:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 mar 2011, 23:34 
Zbanowany

Rejestracja: 11 sty 2009, 12:33
Posty: 461
Pojazd:
Mam pytanie, aktualnie wlewam do swojego skutera olej Mobil Extra 2T, czy stanie się coś jeżeli zmienił bym ten olej na Mobil Racing 2T??Dodam, jeżeli ktoś nie wie, Mobil Extra 2T to półsyntetyk, natomiast Racing 2T to full syntetyk.
W ogóle warto zmieniać na droższy olej, czy to tylko wyrzucenie pieniędzy w błoto??
Prosiłbym o konkretne odpowiedzi z uzasadnieniem.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2011, 23:41 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Tak bez problemu możesz zmieniać i nic się nie stanie;)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2011, 23:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Jeżeli silnik nie jest wyżyłowany to wyrzucenie pieniędzy w błoto.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2011, 23:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2009, 18:24
Posty: 434
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Syntetyk można sobie nalać do sportowego cylindra bo obniży tarcie i temperaturę a do całej reszty lać byle co bo i tak się prędzej czy później zatrze najczęściej z innego powodu niż kiepski olej. Lepsze oleje jedynie nie powodują osadzania się nagaru w ilościach hurtowych i nie dymią jak smoki - to jest uważam ich jedyna zaleta.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 6:27 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2011, 16:22
Posty: 479
Pojazd:
Ale syntetyk oprócz właściwości wymienionych wyżej na prawdę "dba" o silnik. Mój tłok z 70tki po przebiegu ponad 5000 jest idealnie dotarty i nigdzie nie jest ani troche przebarwiony. A katowany był równo. Jak najbardziej polecam taki olej w tuningowych jednostkach.




_________________

Mbk bOOster NG 98r. :
-70tka
-króciec top racing
-Gaźnik 21mm + air box
-Hebo NG , rolki 3.4g + talerz Hebo nickiel
-pasek Polini Race
-Polini 2g + Stage6 wingcooler Team + 60% hebo
-Tecnigas Trek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 10:08 
Zbanowany

Rejestracja: 11 sty 2009, 12:33
Posty: 461
Pojazd:
Fajnie, wielkie dzięki koledzy, bardzo mi pomogliście.Pozdrawiam :wink:
Do zamknięcia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 10:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2010, 13:57
Posty: 251
Lokalizacja: huta
Pojazd:
Ja leje Castrola Actevo.
Mam cylek serie. Olej dobry i nagar się tak nie gromadzi.




_________________

----------------------------------------------
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=84360 <- mój aerox ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy