Dzisiaj jest 25 sie 2025, 8:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 mar 2011, 16:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2009, 20:12
Posty: 307
Lokalizacja: Świdnica
Pojazd: 106 s16
Mam identyczny gazior ale nie mam przepustnicy ostatnio poszedłem za garaż i wyjąłem z motorynki. Pasuje idealnie, ale w tym gaźniku olej wpływa tam gdzie chodzi pzepustnica, i czy jak zrobię w niej odpowiedni rowek to nie dojdzie do zatarcia :?: Obrazek




_________________

Obrazek
100km/h na GPS
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=76528


Ostatnio zmieniony 18 mar 2011, 16:00 przez Krychu, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2011, 16:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 17:24
Posty: 161
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
Raczej powinno być wszystko by było dobrze tylko musisz tak jakby z kopiować orginalną przepustnice i przerobić ta od motorynki żeby tak samo wyglądała jak tamta oryginalna od gaźnika (tego tego gaźnika co masz bez przepustnicy) Tylko jeszcze ciekawe co z iglicą ze ze stożkiem na niej i jej długością bo odpowiada ona za dozowanie paliwem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2011, 9:45 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2011, 16:22
Posty: 479
Pojazd:
No właśnie , jak z iglicą?? Może będzie trzeba zamontować oryginalną dellorto??




_________________

Mbk bOOster NG 98r. :
-70tka
-króciec top racing
-Gaźnik 21mm + air box
-Hebo NG , rolki 3.4g + talerz Hebo nickiel
-pasek Polini Race
-Polini 2g + Stage6 wingcooler Team + 60% hebo
-Tecnigas Trek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 mar 2011, 20:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 17:24
Posty: 161
Lokalizacja: Okolice Lublina
Pojazd:
Cytuj:
jak z iglicą??


No raczej też trzeba będzie iglice z Dellorto ale też nie wiadomo jak tam jest z zamątowanie takiej iglicy bo nie wiadomo na jakiej wysokości będzie zamatowane w korpusie przepustnicy. Ale raczej powinno wszystko grać tylko trzeba będzie się trzeba pobawić z poziomem paliwa i czy na max się otwiera przepustnica bo jak nie to trzeba będzie skrócić troszkę przepustnice od góry.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy