Dzisiaj jest 02 sie 2025, 4:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 mar 2011, 20:24 
Zbanowany

Rejestracja: 06 lut 2011, 12:03
Posty: 145
Pojazd:
siema a wiec po trudnym czasie krecenia rozrusznikiem itp przytkałem reką gaznik od strony filtra i sie tak bawiłem az wkoncu odpaliła. aprili przeorbbka na gaznik. i wiec niemiałem płynu w chłodnicy to musiałem zgasic po 3minumtach. i krecąc na stepny raz cos mnie zaniepokoiło to wydmuchuje paliwo w strone filtra <wow> dlaczego tak sie dzieje??




_________________

Mojja Apka--->looknij
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 20:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Może być rozwalony zawór membranowy :P (płytki odstają)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 20:32 
Zbanowany

Rejestracja: 06 lut 2011, 12:03
Posty: 145
Pojazd:
no tak a jezeli to nie to?:D




_________________

Mojja Apka--->looknij
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 mar 2011, 20:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 20:30
Posty: 257
Lokalizacja: Mikołów
Pojazd:
Ja mam keeway f-act z swapem na minarelli i też mi paliwo wydmuchuję do filtra powietrza nie wiem dlaczego właśnie ;/




_________________

Zapraszam do oceniania :)

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 8:52 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2010, 12:46
Posty: 172
Lokalizacja: CG
Pojazd:
Za dużo paliwa dostaje, a jeśli miałes zatkana gardziel to dostawał malutko powietrza, same paliwo i ci troche naplul ; P Jak zalozysz filtr i przy normalnej jezdzie nie pluje to jest ok. Zaloz filtr przejedz sie i zobacz czy masz suchy filterek. A jesli bedzie mokry to mniejsza dysza.




_________________

"Pal gumę, a nie dusze"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 mar 2011, 9:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2010, 11:23
Posty: 192
Pojazd:
Sprawdź w pierwszej kolejności szczelność zaworu membranowego, później skład mieszanki.




_________________

Wykonuję polerkę Gaźników (w środku i na zewnątrz), klamek hamulców, ogółem wszystkich drobnych metalowych/aluminiowych elementów skuterów. Wycinam dowolne wzory w plastiku i metalu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy