Dzisiaj jest 02 lut 2025, 7:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 lis 2008, 14:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2008, 21:19
Posty: 237
Lokalizacja: ukf
Pojazd:
Siemano. Mam pytanie , co powiecie o tym cylku i czy warto kupić go świeżo po szlifie za ok. 300zł . z całym kompletem tlok pierscienie sforzen glowica itd...

kolejne pytanie, jak sądzicie czy da radę nim w miarę pośmigać na seryjnym wałku:> jakiejś ogromnej mocy ten cyl nie osiąga, ani ogromnych obrotów nie kręci.. jak myślicie ??

I czy dobrze będzie śmigał na nim jak dam mu stożek pokroju najprawdopodobniej e5 , dysze w seryjnym gazniku ok 100 wymienie wario na jakies np. Naraku performance koło 170 zł seryjne sprzęgło i hmm tlumik pokroju lv TT co Wy na to??




_________________

SPRZEDAM PILNIE! http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=786802206


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2008, 15:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2008, 15:55
Posty: 69
Pojazd:
Jak założysz stożek, to wymiana wału będzie wskazana :twisted:

Cytuj:
wymienie wario na jakies np. Naraku performance koło 170 zł seryjne sprzęgło i hmm tlumik pokroju lv TT co Wy na to??



Nie no teraz to mnie rozwalileś :lol: :lol:
Po pierwsze: wario naraku gówn* ci da :lol: Lepiej dołażyć pare dyszek i kupić sprawdzonego malossiego
Po drugie z tym tłumikiem to żeś wyskoczył :lol: lv TT to najsłabszy tłumik sportowy do 50, a co mówić dopiero do 70 :razz: Do 70 klasy sport pasuje np; Yasuni R, Laser x-pro, Tecnigas RS itp. A nie TT :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lis 2008, 17:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2008, 21:19
Posty: 237
Lokalizacja: ukf
Pojazd:
Tak, ale ja Ci pisze człowieku to co mam 'pod ręka' tzn na co mam aktualnie możliwość , kupić od znajomków itd itd itd ;D Noo wario to myślę , że kupię lepsze ale finanse nie pozwalaja:/

ale narazie nikt mi nie odpowiedział na pytanie ; > Czy na seryjce wałku będę mógł spokojnie jeździć? (co do łożysk to są wymienione, nowe z 1k przebiegu Stage6 SKF)


Więc w jakiej kolejności z tym wszystkim działać ?
po kolei...
Cylek wario dysza filtr , potem spręzynki i sprężyna dociskowa, potem tłumik , ale to w późniejszym okresie:> (dotre te 1000km na seryjce;>)

i ogółem jaka opinia o tym cylku... tym bardziej po szlifie co Wy na to ?:>

[ Dodano: Sob Lis 22, 2008 4:07 pm ]
??




_________________

SPRZEDAM PILNIE! http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=786802206




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy