Dzisiaj jest 09 lip 2025, 22:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 kwie 2011, 20:39 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
Witam. Mój problem jest taki że gdy odpalam skuter rozgrzewam go wyjeżdżam i ma takie buta że jestem bardzo zadowolony i taki power jest do momentu kiedy się nie zatrzymam skuterem i bd chciał ruszyć jeszcze raz , potem skuter bardzo słabo rusza nie wkręca się na dobre obroty . Jeżeli jechał bym tym skuterem nie zatrzymywał się to bym miał takiego kopa cały czas. Co jest grane ? Sprawdzałem już 2 sprzęgła i sprężyny ciągle to samo . Gaźnikiem też się bawiłem . Proszę o pomoc bo skuter ma ogromny potencjał v-max i przyśpiechę ale nie mogę go wykorzysta :(


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 20:41 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Jaka dysza i jaki gaźnik?Jaki kolor świecy?




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 20:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 7:10
Posty: 28
Lokalizacja: Białogard
Pojazd:
Tłok Ci puchnie ;f




_________________

* Cylinder: Top Performance due +
* Wydech: TJT Racing
* Króciec: Stage6 R/T
* Gaźnik : Arreche 21
*Wariator: Polini sc
* Sprzęgło: Seria
* Wał: Rms Racing
* Zawór: Hebo II
* Filtr: Malossi e5
* Moduł MHR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 21:10 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
szybko się grzeje nie powiem , ale jak sprawdzić czy tłok puchnie . Na przykład jeszcze powiem może to pomoże pojeżdżę z godzinę. Odstawie go dosłownie na 1 min 2 min znów moc wraca na chwile potem jej nie ma . Cylek jeszcze nie dotarty zostało z 50 km , a to było tak że miałem go po remoncie i nie pamiętam żeby źle chodził , potem założyłem 70 zdjąłem znów jest 50 i teraz tak się dzieje :/ tłok jest japoński nie pamiętam jakiej firmy wtedy się nie znalem ale kupiłem w sklepie aprili za 160 zł i pisało na nim made in japan . Gaźnik to dell orto 12 dysza 55 ale jak była 90 to dostawał za dużo paliwa .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2011, 1:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2009, 0:17
Posty: 319
Lokalizacja: teraz Bobowo :D
Pojazd:
jeszcze się nie spotkałem aby na tłoku pisało "made in *****"
do seri ta dysza nawet może być lekko mała, powiedz nam jaki jest kolor świecy, skuter po długim czasie jazdy łatwo pali? sprawdź kompresję, najlepiej jak byś jeszcze nam powiedział w jakiej temperaturze pracuje cylek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2011, 7:24 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
No to mowie ci że na moim pisało bo pamiętam na 100 % . Albo nie pisało made in tylko samo japan . Ja tą dyszę mam ale trochę filtr jest zaklejony taśmą bo była za mała . Kolor świecy no to kawa z mlekiem . Jak jest ciepły to już nie odpala na dotyk bez gazu tak jak po nocy . A temperatury silnika nie znam bo rozwalił się ten czujnik i dopiero kupię . Ale jak na początku miałem ten cylek po szlifie to pamiętam jak jeździłem wieczorem to chłodnica była tylko lekko ciepła a wskaźnik prawie się nie podnosił . Teraz zauważyłem że chłodnica bardzo szybko się nagrzewa . Po przejechaniu jednej długości mojej ulicy już się robi dosyć ciepła a wyjęty jest termostat . Nie wiem może to szybkie grzanie jest spowodowane do prężeniem silnika ponieważ kupił głowice do katany i ona była chyba trochę kombinowana mam na myśli planowanie głowicy czy może być od tego temp. ? Wiem że po takim zabiegu wzrasta ale czy powinna tak szybko ? Patrząc na cylek mój i kolegi który ma termometr elektroniczny no to gdzieś bd 75 może dojdzie do 80 ale to jak długo jeżdżę to tak jest.


Ostatnio zmieniony 28 kwie 2011, 7:48 przez mate96usz, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2011, 8:26 
*

Rejestracja: 27 lut 2011, 19:04
Posty: 30
Pojazd:
Ja miałem u siebie w roxie podobny problem.Jak go odpaliłem to szedł ładnie, ale jak tylko stanąłem to już nie chciał za bardzo jechać.Miałem rolki 5,5g.Wsadziłem lżejsze 4,1g i chodzi pięknie.Wsadź lżejsze i zobacz czy się coś poprawi


Ostatnio zmieniony 28 kwie 2011, 8:27 przez borys_cup, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2011, 9:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2010, 17:54
Posty: 115
Pojazd:
Nie sądzę żeby to była wina rolek :roll: Dziwny nieco objaw. Możliwe, że jest tak jak koledzy wyżej pisali tłok puchnie.




_________________

Nowa Maszyna
SUZI RG Kupiona: 7.06.2011
Osiągi 115 km/h

Nowe tarczki
Zębatki 17/49




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2011, 14:02 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
No ale kiedyś było dobrze teraz już prawie dotarty i co tłok puchnie? To nie jest chiński tłok . A odpala no nie najlepiej ale dobrze po dodaniu gazu od razu załapuje ale bez gazu pochodzi chwile i gaśnie . Ale te rolki to na chwile obecną to dobry pomysł , mam na myśli że teraz jak jest zimny kręci super obroty potem kręci słabe , to można wsadzić teraz lżejsze i jak bd zimny to bd kręcił bardzo duże obroty ale jak się zagrzeje to już mu obroty nie bd się dobrze wkręcać i powinno być dobrze co wy na to?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2011, 14:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 7:10
Posty: 28
Lokalizacja: Białogard
Pojazd:
Sprawdź może czy masz odpowietrzony układ chłodzenia ? Ja jak miałem za mało wody tłok tez puchł ;d odkręciłem patrze a tam 200mln wody ;s dolej i dobrze odpowietrz może to być przyczyną :D




_________________

* Cylinder: Top Performance due +
* Wydech: TJT Racing
* Króciec: Stage6 R/T
* Gaźnik : Arreche 21
*Wariator: Polini sc
* Sprzęgło: Seria
* Wał: Rms Racing
* Zawór: Hebo II
* Filtr: Malossi e5
* Moduł MHR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2011, 15:35 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
jak może być nie odpowietrzony układ jak jest wyjęty termostat :roll: no al wgl to nie to że się nie znam i wszystko sprawdzałem z takich rzeczy , i dlatego pisze do was bo mnie to przerasta




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy