Dzisiaj jest 25 lis 2024, 12:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 paź 2010, 10:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
Przeglądając allegro widze że dość duże zainteresowanie jest na cylindry 65cc. Czytając fora co chwile słychać że te cylki są słabe, kiepsko wykonane, często sie zacierają itp.
Jak myślicie warto np. taki http://moto-maniak.eu/sklep/p801,cylind ... lkowe.html montować do mojego Keewaya? Poprawiłby coś osiągi?
Tylko prosze o wypowiedzi userów którzy korzystali z tych wynalazków a nie masterów którzy nie mieli nigdy tego w rękach a krytykują.




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 10:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sie 2010, 0:21
Posty: 112
Pojazd:
Cena mówi sama za siebie,ja bym tego osobiście nie brał,nie lepiej kupić markową 70ccm? bedziesz miał x10 taką moc jak na tej 65ccm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 10:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
Wiesz 65cc jest za 70zł a markowa 70-tka za 400 :wink:




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 10:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:49
Posty: 319
Pojazd:
Miałem podobny cylinder w keewayu, różnicy w mocy jakoś za bardzo nie odczułem, prawie w ogóle. Zakup tego cylindra to był błąd, po 2000 km się zatarł. Może akurat mnie się trafił taki felerny, ale osobiście nie polecam i odradzam :)
Dozbieraj lepiej na tą markową 70ccm, bo będziesz żałował.


Ostatnio zmieniony 17 paź 2010, 10:22 przez mumin124, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 10:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
A Airsal T6 70cc na serii gaźniku i łożyskach miałby szanse dobrze działać? Bo mogłem mieć takiego za jakieś 150zł prawie nówka po przebiegu 50km.




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 10:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:49
Posty: 319
Pojazd:
No ma szansę i na pewno będziesz bardziej zadowolony niż z tej chińskiej 65cc. Założysz większą dyszę, a w przyszłości wymień gaźnik. Jeżeli chodzi o łożyska, to jak nie masz luzów na wale, to możesz zostawić w spokoju :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 10:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:54
Posty: 907
Lokalizacja: Gdansk
Pojazd:
Power force cylinder 300zł a roznica jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 10:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
gmitrajt01, kupisz ten syf możesz mieć taką moc jak na oryginalnej 50 :<

POwer force dobre tylko tłoki chyba no name są ale nie są złe :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 17 paź 2010, 10:38 przez grzes1211, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 paź 2010, 11:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
malossi sport kupuj a nie made ich china albo jakies tec itd.. ;] wal powinien wytrzymac lozyska wymienic ja przelatalem jakies 600km w keeway na malossi sport (oczywiscie gaznik wario itd.. miałem sportowe) to wał latał na boki caly przebarwiony i korba krzywa :|


Ostatnio zmieniony 17 paź 2010, 11:53 przez vrathe, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 20:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2010, 19:18
Posty: 741
Lokalizacja: Wojkowice
Pojazd:
Ja sam montowałem koledze ten cylinder 60cc do Keeway Hurricane ... cylek był o takiej samej mocy jak orginał i po jakiś 20km zaczoł się piepszyc co 3 km gasł itd




_________________

http://tablica.pl/oferta/kymco-vitality ... 2VQmP.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 18:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
A jak wygląda sprawa z tymi cylkami za ok. 100zł 70cc? Tak samo jak z 60tkami?




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 maja 2011, 19:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
za 100zł nie ma nic dobrego, jedynie za tyle to można sobie kupić tłok meteor :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy