Dzisiaj jest 02 cze 2025, 7:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 maja 2011, 20:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Witajcie, mam nadzieję że moderatorzy sie nie obrarzą że zakładam nowy temat a nie piszę w temacie z regulacją, ale potrzebuje natychmiastowej odpowiedzi.

To tera do rzeczy. Mam sr morini na gaźniku. Części jakie w niej "siedzą" to: Wydech tecnigas tek, wario Hebo NG, Sprzęgło tec Evo Racing, Gaźnik Dell'orto 17,5mm.

Chodzi o to, że skuter póki jest zimny ma taki wygar że szok ; o nie jednego nabralem że mam 70cc. Ale po nagrzaniu skaczą obroty, skuter łapie muły, po puszczeniu gazu i dodaniu ponownie nie wkręca sie od razu na obroty tylko po 3-5 sek., czasem ma tak że jedzie 40 km/h i nie wkręci się na obroty...

Aktualnie w napędzie sa rolki 3,6g, centralka Hebo +90% i sprężynki Top Racinga niebieskie.

Czekam na Wasze rady , bo ostatnio jakoś nie cięgnie mnie do jazdy Apką, bo co to za przyjemność z takiej jazdy




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2011, 20:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
vitek94 pisze:
Top Racinga niebieskie.


Sprężyny / sprężynki Top Racing po rozgrzaniu ulegają utracie swoich właściwości - miękną co może spowodować muła lecz do obrotów to nic niema.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2011, 20:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Ja mam identycznie! Ogólnie mi wystarczyła chwila regulacji gaźnika i była malina ; )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2011, 20:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Kamek46, mogę dać Hebo zielone bo mam.
MrCannabis, gaźnik w zeszłym tygodniu regulował mechanik




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox


Ostatnio zmieniony 04 maja 2011, 20:43 przez vitek94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2011, 21:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
vitek94 pisze:
Ale po nagrzaniu skaczą obroty, skuter łapie muły, po puszczeniu gazu i dodaniu ponownie nie wkręca sie od razu na obroty tylko po 3-5 sek.


Sprawdź czy nie łapie nigdzie lewego powietrza.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2011, 21:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Kamek46, sprawdzić mogę ale jeśli by łapał to na zimnym też...

tylko jest jeszcze inna sprawa o której zapomniałem wspomnieć. Prawdopodobnie zwaliła mi się uszczelka pod głowicą bo czasami (ale dość rzadko) jak pojeżdżę i zgasze silnik to słychać syczenie spod korka od płynu chłodniczego.




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2011, 21:22 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Jaka dysza w gaźniku?




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 maja 2011, 21:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
dysza to 85




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2011, 10:04 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 mar 2011, 10:10
Posty: 23
Lokalizacja: MaszTenPasztet ?
Pojazd:
daj 80




_________________

Panujesz nad motocyklem?. To znaczy, że jedziesz za wolno!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2011, 10:14 
*

Rejestracja: 05 maja 2011, 9:49
Posty: 2
Pojazd:
Witam! Kolego, najpierw zanim zaczniesz sprawdzać inne rzeczy, pierwsze sprawdź ciśnienie cylindra, wiem z własnego doświadczenia.

Posiadasz urządzenie do pomiaru ciśnienia cylindra?

Pozdrawiam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2011, 10:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2010, 11:49
Posty: 261
Lokalizacja: Staw/Chełm
Pojazd:
Może tłok Ci puchnie.




_________________

KLIKNIJ> Aprilia RX 80/50 MHR by sebastiansxd1 <KLIKNIJ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2011, 11:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
SniCkerS, jak dałem 75 to jeździła tylko na ssaniu więc nie ma mowy o mniejszej dyszy.

Luucas.user, byłem dzisiaj w zakładzie naprawy aut i udostępnili mi manometr i pokazał 8,4 bar. Może rewelacji nie ma ale jest wystarczająca kompresja.

sebastiansxd1, też o tym myślałem... tylko skąd tu mieć stuprocentową pewność ? jak sprawdzić czy mi puchnie?




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2011, 17:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2010, 11:49
Posty: 261
Lokalizacja: Staw/Chełm
Pojazd:
Normalnie. Zdejmij cylek zobacz czy tłok nie jest poprzycierany, oceń stan cylka ;)




_________________

KLIKNIJ> Aprilia RX 80/50 MHR by sebastiansxd1 <KLIKNIJ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 maja 2011, 18:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
sebastiansxd1, ok jutro się tym zajmę ;)




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...