Dzisiaj jest 01 lut 2025, 1:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 maja 2011, 21:40 
*

Rejestracja: 17 kwie 2011, 13:39
Posty: 48
Pojazd:
Siema otóż mam problem z moja Gilera Runner 50 SP otóż wsadziłem do niej WIELKOOBROTOWEGO Stage6 Pro Replice dałem rolki 4,3g, dociskowa 30% oraz od sprzęgła niebieską top racing ( wczoraj sama top racing oraz rolki ) obroty sa bardzo niskie bo ok. 9 tys a powinno być ok. 12 .... więc włożyłem dociskową 30% zeby wchodził na wieksze obroty... nic nie dało.. Zmieniłem na rolki 4x 2,7 lub 2,9g i 2x 4,3g dociskowa 30% i niebieska top racing obroty na samym początku wbijają się do 9,5 tys a potem nagle spadają do 45kmh ładnie się rozpędza (do 10kmh jest muł) a potem znowu słabo aż do 75 po czym znowu dostaje torpedy... Ogółem na seryjnym tłumiku bez tuningu wchodził mi na obroty ok. 11 tys po wymianie właśnie sprężyny top racing niebieskiej te obroty zmalały do 9 tys. Czy ta sprężyna jest za to odpowiedzialna ? Czy np. kupić 6x 3,7g i spróbować ? I jeszcze mam pytanie odnośne łączenia rolek czy one się ''komulują '' ? np. 4x 3g i 2x 4g ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2011, 23:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Głównie rolki odpowiadają za to jak wysoko się silnik kręci.

Yosumitshu pisze:
Zmieniłem na rolki 4x 2,7 lub 2,9g i 2x 4,3g


Tak się nie wkłada rolek, jeśli już to (3x 2,7 + 3x 4,3).

Pamiętaj przy regulacji także o zabawie z gaźnikiem, niektórzy zalecają nawet wymianę dyszy głównej na większą lecz sama regulacja powinna wystarczyć.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 6:38 
*

Rejestracja: 17 kwie 2011, 13:39
Posty: 48
Pojazd:
a moge np. 4x 4,3g i 2x 2,3g ? bo 2x 3x to wychodzi mi, że będe miał 3,5g a to jest troche za mało chciałbym 3,7g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 7:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 21:45
Posty: 307
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
nie muszą byc 3 takie i 3 inne nie rób 4 takich samych i 2 innych po 3 mają byc.




_________________

sprzedam malaguti f12 w calosci , albo na czesci!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 7:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
No chyba że ci sie nudzi popołudniami i lubisz zmieniać wały ;)

Po co ma obroty ogromne krecic? Im wieksze obroty = mniejesza zywotnosc, wieksze spalanie = większe koszta, czestsze remonty

Ja nawet jadac RSka na 6stce potrafie ciagnasc na 3500 obrotów i jedzie przy tym jakies 60-70 ale zawsze moge zbic do 4/5 i podkrecic (naprawde nisko krece nie raz zmieniam bieg przy 3000 obrotow) Jaki skutek tego? mniej pali (duzo mniej) zdrowszy silnik, i przyjemnosc z jazdy




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne


Ostatnio zmieniony 12 maja 2011, 7:14 przez totalover, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 11:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 mar 2011, 16:37
Posty: 126
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Ogólnie cały napęd jest za to odpowiedzialny. Najbardziej rolki i sprężyna centralna. Sprężynki sprzęgła odpowiadają za to z jakich obrotów skuter będzie ruszał. Rolki znowu za mulenie lub wycie skutera a sprężyna centralna za przekładania mocy na koło.




_________________

Oddałbym wszystkie wersy za jeden Magika
Dla życia, za życia by tym mógł rap oddychać
26 grudnia bro, 2000 rok
I dlatego nienawidzę drugiego dnia Świąt

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=131453




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 11:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2009, 15:03
Posty: 277
Lokalizacja: Wągrowiec
Pojazd:
kup komplet rolek testowych tych najlżejszych.

Top racing 30% wystarczy.


Po zmienie rolek zawsze reguluj gaźnik jeśli skuter się muli.

i tak jak wyżej wsadz 3x rolki, jak wsadzasz 4x to na jedną stronę wariator ma bicie.

Mogą również pomóc spręzynki sprzęgła twarde lub bardzo twarde ^ ^




_________________

Xps > Senda > PGO > TKR > Aerox >2x Bws > Aerox


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=181343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 11:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 mar 2011, 16:37
Posty: 126
Lokalizacja: Suwałki
Pojazd:
Wsadź czerwone sprężynki Hebo. Efekt murowany ^^




_________________

Oddałbym wszystkie wersy za jeden Magika
Dla życia, za życia by tym mógł rap oddychać
26 grudnia bro, 2000 rok
I dlatego nienawidzę drugiego dnia Świąt

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=131453




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 13:35 
*

Rejestracja: 17 kwie 2011, 13:39
Posty: 48
Pojazd:
No Panowie jest problem

30% dociskowe, niebieskie top racing rolki 3x 2,9g i 3x 4,3g i nic.. do 45 kmh muł a potem skacze do 81 tylko ! na serii było lepiej... Wydaje mi się, że na seryjnyj sprężynce lepiej chodziło a te 30% dociskowe nic nie dały :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy