Dzisiaj jest 13 wrz 2025, 13:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 maja 2011, 18:25 
**

Rejestracja: 12 maja 2011, 14:00
Posty: 248
Pojazd:
Elo!
okolo miesiaca czasu przegzalem chyba silnik jechalem okolo 90min. dosyc szybko bez przerwy 65km/h spadla prawie do 0 i od tej pory zaczął przerywac. czasami powyzej 55km/h ale z ok miesiaca czasu po tym przerywanie sie nasiliło czyli jak zimny wsszystko ok zyleta a za ok 10min gdy sie nagrzeje to gdy jade 40km/h sam zwalnia do nawet 5km/h i gdy dam gaz nic niereaguje zaczyna szarpac ale nic z tego,az gasnie.Dzieje sie to tylko na nawet lekko nagrzanym silniku.Moze dlatego na slabo nagrzanym silniku poniewaz on mi juz tak robil z miesiac a ja dalej jezdzielm,ignorowalem to az teraz klapa.CZyli prosto mowiac nagrzeje sie przerywa,nierozpedzi sie nawet do 40 nawet jak trzymam na full manecie,szarpie,szarpie i gasnie a na zimnym wszystko elegancko.Z innych porad ludzi na forum twierdza,ze tlok puchnie.ostatnio myslalem,ze to gaznika wina i czyscilem go i od tej pory on zapali na zimnym sam wkreci sie na obrotu poczym gasnie...prubuje go odpalic potym jak zgasl od razu to nawet nie lapie dopiero za gdzies 2min.Aha a do tego ze on tak zaczol przerywac na poczatku moze to byc wina sciagnietej blokady z gaziora...??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 18:29 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
marcincoli pisze:
Aha a do tego ze on tak zaczol przerywac na poczatku moze to byc wina sciagnietej blokady z gaziora...??

Jeśli ściągnąłeś blokadę i go nie wyregulowałeś to tak.Co do samego problemu posprawdzaj jeszcze masę ,czy w każdym punkcie dołącza.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 18:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 paź 2010, 14:28
Posty: 28
Lokalizacja: Ryglice/Tarnów
Pojazd:
Możliwe, że tłok puchnie. Miałem podobnie.




_________________

szwedo22 pisze:
klucha95 napisał:
tęgi, szybki;
sorry ale to się zawsze wyklucza ;P szybki to był bruce lee .

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 19:07 
**

Rejestracja: 12 maja 2011, 14:00
Posty: 248
Pojazd:
Ale po sciagnieciu blokady zrobilem ponad 500km i nic sie nie działo
Ale najprawdopodobniej wina zagrzanego silnika poniewaz ja jechalem spory czas na full manecie i on nagle stracil moc do zera prawie i od tamtej pory nie ma mocy szarpie i gasnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 21:52 
*

Rejestracja: 17 kwie 2010, 15:15
Posty: 187
Pojazd:
Jakby tłok puchł to by silnik miał ciężko zakręcić, zajrzałbym do rozrządu chodź gdy mi się przestawił to przerywał nawet na zimnym silniku, po trzecie sprawdź kompresje i zajrzyj do cylindra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 maja 2011, 21:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lis 2010, 1:09
Posty: 822
Lokalizacja: B.O
Pojazd:
mozliwe ze t
łok do wymiany bo puchnie :<




_________________

Peugeot speedfight 2 custom>yamaha rex 2006r>simson s51 enduro>honda cb50J>Suzuki Rg80>Yamaha TZR 125 >Apka Sr 50 morini ditech>Suzuki Bandit 400:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 8:05 
**

Rejestracja: 12 maja 2011, 14:00
Posty: 248
Pojazd:
KingPin,jak tlok puchnie to na zimnym silniku odpali normalnie poniewaz ma swoje rozmiary ale gdy sie zaczyna nagrzewac to on puchnie czyli zwieksza rozmiary i chodzi coraz ciasniej w cylindrze az gasnie.A ja wlasnie tak mam gdy tylko sie lekko nagrzeje to i lekko przerywa a gdy sie tylko mocniej nagrzeje to juz nawet ciezko mowic o 40km/h a gdy dojdzie do tylu odrazu szapie,przerywa az gasnie.Zostawie go na ok 1h i zapala bez problemow i sytuacja jedzie w kołko...Dzisiaj tak ide wszystko rozbierac a nawet zaraz..;]Aha i mam pytanie jagbym chcial kupic nowy cylinder 80cc to wejdzie pod seryjna głowice czyli 50cc?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 maja 2011, 20:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
głowicę spokojnie mozesz zostawic seryjną, te tanie cylindry 80 są szajskie nie wiele na takim pojeźździsz. Gdybyś chciał to mam oryginalny cylinder 50 w idealnym stanie za grosze. Jak cos to napisz na gg 9861831




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy