Dzisiaj jest 01 sie 2025, 0:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 maja 2011, 12:45 
*

Rejestracja: 07 sie 2010, 19:12
Posty: 104
Pojazd:
Witam
Planuje zakup skutera markowego i mysle nad aprilia SR z wtryskiem. Najlepiej gdyby bylz ona w wersji Factory bo lepiej wyglada ( jak dla mnie).
DLaczego wtrysk? Zaraz zapewne pojawi sie 1000 komentarzy z trescia NIE BIERZ WTRYSKU . Otoz ja chce wlasnie wtrysk ze wzgledu na niskie spalanie (czytalem ze nawet do 2 litrow schodza ale jak bede mial 3l/100km to tez nie bedzie zle : )).
Jezdzilem duza iloscia skuterow/motorow. Ma ktos taka na sprzedaz? Co warto w niej zauwazyc przy kupnie? Jak sprawdzic ewentualnei stan wtrysku?
CO o tym pomysle sadzicie? Aktualnie mam Rieju rs2 matrix z 2005r i stwierdzam ze nie chce biegowki woel automat ^^




_________________

Zajrzyj w moje posty ! : )

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Rie ... rix/119088


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2011, 15:06 
Zbanowany

Rejestracja: 17 paź 2010, 19:26
Posty: 40
Pojazd:
Tak powiem ci jedno w di techach nie siada wtrysk jak wszyscy mówią tylko komputer obsługujący go także nie sprawdzisz go przed zakupem. Jak większość radziłbym ci wziąć wersję na gaźniku co z tego że pali więcej w 3,5litrach się zamieścisz a jak ci padnie komputer od wtrysku to zobaczysz że te zaoszczędzone pieniądze na paliwie nie wystarczą na jego naprawę (wymianę).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2011, 15:14 
*

Rejestracja: 07 sie 2010, 19:12
Posty: 104
Pojazd:
a ile on kosztuje? chodzi ci o ECU?




_________________

Zajrzyj w moje posty ! : )

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Rie ... rix/119088


Ostatnio zmieniony 23 maja 2011, 15:26 przez PokerFace, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2011, 15:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 13:17
Posty: 1072
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd: Aprilia SR Audi A4
mi kolega mówił że od 2 do 4 kafla , więc dość dużo :ups:


Ostatnio zmieniony 23 maja 2011, 15:25 przez Xxwojtus123xX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2011, 15:47 
*

Rejestracja: 07 sie 2010, 19:12
Posty: 104
Pojazd:
ECU kosztuje w granicach 200zl ^^
Nie potegujcie tak.
Rocznie robie okolo 3500 tys km
biorac pod uwage gaznik 4-6l i wtrysk 2-3l wychodzi mi ze srednio na 100km zaoszczedze 2l paliwa czyli jakies 10,50zl ( na dzisiejszy stan paliwa)
a 35 * 10,50 = 367,50zl.
Wiec nawet gdyby mi sie popsul ECU to odrobi mi sie w 7-8 miesiecy : )




_________________

Zajrzyj w moje posty ! : )

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Rie ... rix/119088




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2011, 16:25 
**

Rejestracja: 07 gru 2010, 21:58
Posty: 394
Pojazd:
ale we wtryskowcach to moze jeszcze pasc pompa paliwa , kompresor , przepsutnica elektroniczna i sam wtrysk , jak dla mnie to za duzo rzeczy , ja bym na twoim miejscu kupił na gaźniku , bo wkoncu gaxnik sobie kazdy sam wyreguluje a wtrysk to juz nie tak prosto jest zrobic




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2011, 18:20 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
dobra , koles wie na co sie decyduje.
bedziesz kupywal di techa to dowiedz sie czy wszystko jest seryjne (tak najlepiej)
sprawdz najlepiej kompresje ( no jak w kazdym podczas kupna )




_________________

Albo Suzuki albo Nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2011, 15:49 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Padające ECU to dosyć rzadka usterka..
Głównie siada kompresor, pompa paliwa oraz zawór membranowy. Co do kompresji to oczywiście wtryskowiec najlepiej śmiga na 9-11bar, a poniżej mogą być już problemy z okapcaniem świecy/ciężkim odpalaniem. Są wady i zalety silnika na wtryskiwaczu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2011, 16:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
Z biegów na skuter? Dziwne pamietaj, że skuter będzie miał mniejsze osiągi i po pewnym czasie możesz żałować że nie zostawiłeś Rieju jak mówi powiedzenie zamienił stryjek siekierke na kijek. Uwierz mi że ja z chęcią bym sie przesiadł na biegi ale na ten rok półtorej nie opłaca mi się.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2011, 16:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lut 2011, 20:21
Posty: 614
Lokalizacja: PTB
Pojazd:
Jesli chodzi ci o seryjny skuter na gaźniku to nie wiem który spali 6 l :shock: 4,5 to góra bez przesady lepiej dać na paliwo więcej i jeździć spokojnie nic obawiać się że coś się stanie a naprawa wtrysku to nie tania rzecz. A nawet taka prosta zaleta jak Ci aku padnie to czym go kopniesz :?: A może być różnie pojedziesz do panny zostawisz z przekręconym kluczykiem albo nie wiem co jeszcze i nocka :twisted:




_________________

"Scooter tuning is my lifestyle"

Moja SR----> Komentuj http://forum.mieloch.pl/davidssp-aprilia-sr-50-07-optyk-tuning-t285897-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2011, 16:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Gdybyś kupił Aprilia SR Street (pośrednia buda czyli nie Factory) w silniku P/G Purejet (na wtrysku) lub Factory z tym silnikiem to o awaryjność martwić się nie musisz, te silniki były wiele razy modernizowane, dokładność i precyzja Piaggio. Przypomnę że w Factorkach nie ma już DiTecha (Morini Ditech - wtrysk starszej generacji montowany do 2005 bodajże roku tylko w pośredniej budzie). Osobiście bym Ditecha nie kupił ponieważ jest awaryjny, drogie części, nie jest dobra do tuningu. Osiągi i P/G i Morini są podobne mianowicie jakieś 85-90km/h licznikowe. Co do spalania to ładnie sie zagalopowałeś jeśli chodzi o spalanie gaźnikowców, seryjna 50tka przy spokojnej jeździe w cyklu mieszanym potrafi zejść poniżej 3L, przy piłowaniu powyżej 4 i to jest wszystko, jak pali więcej to regulacja lub jakieś wiejskie patenty w silniku czy też jego zużycie.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2011, 19:24 
*

Rejestracja: 07 sie 2010, 19:12
Posty: 104
Pojazd:
David512 pisze:
: A może być różnie pojedziesz do panny zostawisz z przekręconym kluczykiem albo nie wiem co jeszcze i nocka :twisted:


zawsze jakis plus :D




_________________

Zajrzyj w moje posty ! : )

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Rie ... rix/119088


Ostatnio zmieniony 24 maja 2011, 19:25 przez PokerFace, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2011, 20:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sty 2011, 21:24
Posty: 513
Lokalizacja: Ustroń
Pojazd:
ja bym wziął di tech, mniejsze spalanie i nie bawisz się z regulacją itd. ;P




_________________

Obrazek
Obrazek
Moja Aprilka --> http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=147144




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy