Dzisiaj jest 29 lip 2025, 20:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 maja 2011, 19:12 
*

Rejestracja: 11 kwie 2011, 15:47
Posty: 41
Lokalizacja: asdsa
Pojazd:
Witam posiadam aprilke sr z silnikiem minarelli i chce przerobic ja na ac czy da rade ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2011, 19:19 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
tak da radę jeśli masz silnik horizontal, potrzebujesz:

- chłodnicę ze zbiorniczkiem wyrównawczym i wężami
- pompę wody i piny
- cylinder kompletny od lc
- czasze przednią bądź jej część z wlotami na chłodnicę (zależy jaka aprilia to jest)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2011, 19:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
seb94 ale on chce z lc na ac

po co chcesz ac skoro lc najlepsze ?!

da sie cylek dajesz wywalasz chlodnice pompe i dajesz wiatrak i te obudowy i masz ac




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2011, 19:26 
*

Rejestracja: 27 lip 2010, 11:04
Posty: 91
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd: TGB 303
A jaki jest tego sens? :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2011, 19:33 
*

Rejestracja: 11 kwie 2011, 15:47
Posty: 41
Lokalizacja: asdsa
Pojazd:
Pompa cala rozwalona nie mam chlodnicy moj kupel ma ac i leci mu 110




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2011, 19:41 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
leci 110 licznikowe i przegrzewa sie po 1km jazdy na ful manecie

zrób sobie lc i zobatrzysz ze jest mega a nie AC...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2011, 19:56 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2010, 11:15
Posty: 402
Lokalizacja: Tarnawa k. Krakowa
Pojazd:
nie no nie ma sensu przerebiac , lepiej kup nowa pompe..




_________________

- 5 g (s6) podkladka za talerzem
- dysza 70
- gasbox samorobka
- sprezynki sprzegla hebo niebieskie / centralka hebo +60
Sprzedam Hebo next generation keeway 16mm/ Aprilie Tuareg Rally 80cc Polini !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2011, 13:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Chłodnicę kupisz za grosze, reperaturka pompy to 40zł. Przerobienie na AC wyjdzie Cie dużo drożej, przy czym kupisz jakiś styrany cylinder i będziesz miał więcej problemów niż pożytku.




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2011, 16:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
Z LC na AC już drugi dzisiaj dziwny pomysł jaki spotkałem na forum. Ja mam AC i nie narzekam ale LC jest dużo bardziej żywotne temperatura pracy wpływa na osiągi i żywotność. LC możesz robić o wiele dłuższe trasy i w ogóle, tak jak pisze Kamek46, chłodnica używana to grosze a reperaturka ok. 40 zł.
A do AC potrzebował byś:
+cylinder z głowicą
+osłonę cylindra
+wiatrak
+obudowa wiatraka

I wyjdzie Ci to drożej jak chłodnica i naprawa pompy.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2011, 17:26 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Cytuj:
A do AC potrzebował byś:
+cylinder z głowicą
+osłonę cylindra
+wiatrak
+obudowa wiatraka


+ przednia owiewka AC + malowanie bo raczej w tym kolorze nie znajdziesz. A żeby to miało ręce i nogi to wypadałoby to kupić. W dodatku jak będziesz chciał sprzedać to kupujący sobie pomyśli że twoja Aprilia jest po małym spotkaniu z tirem skoro masz owiewke od LC a silnik AC. Ogólnie nie kombinuj i naprawiaj LC. A wracając do sprzedaży później skutera to LC się lepiej sprzedaje :wink:




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2011, 17:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Kamek46, to idąc twoim tokiem myślenia to przełożenia też trzeba wymienić na AC..




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy