Cytuj:
Niklowanymi jest znakiem towarowym galwanicznie niklem lipofilowych matrycy powłoki węglika krzemu dla elementów silnika, atrapę silnika głównie tuleje cylindrowe. Została ona wprowadzona przez Mahle w 1967 roku, początkowo stworzony, aby umożliwić pierścienie uszczelniające wierzchołka silnika (NSU Ro80 i C111) do pracy bezpośrednio na obudowie z aluminium. Ta powłoka jest dozwolone cylindry i tłoki z aluminium do pracy bezpośrednio przed sobą niskie zużycie i tarcie. W przeciwieństwie do innych metod, w tym żeliwne tuleje cylindrowe, cylindrów niklowanymi dozwolone bardzo duże, tolerancją i silnik istniejących projektów pozwoliło zostać rozszerzona łatwo butli aluminiowych w ten sposób dał o wiele lepsze niż wkładki przewodności cieplnej żeliwa, która jest ważnym czynnikiem na dużą moc. Powłoka był dalej rozwijany przez US Chrome Corporation w Stanach Zjednoczonych na początku lat 1990 (pod nazwą handlową "NICOM"), w zastępstwie ciężko chromowane otwory cylindra Mecury Marine Racing, Kohler Silniki i jako zamiennik naprawy na fabrycznie chromowane skutery, rowery brud, quady, skutery wodne i samochodowych wkładki V8 / otworów.
Porsche rozpocząć korzystanie z tego na 1970 917 samochodu wyścigowego, a później w 1973 911 RS. Porsche następnie wykorzystywane go na samochody produkcji, ale na krótki czas włączony do Alusil z powodu oszczędności na ich bazie 911th cylindrów niklowanymi zawsze były wykorzystywane do 911 Turbo i modeli RS. Niklowanymi aluminium butli dozwolone Porsche na budowę silników chłodzonych powietrzem, które miały najwyższy konkretnego wyjścia każdego silnika swojego czasu. Niklowanymi jest nadal używany w dzisiejszym 911Ą z wielkim sukcesem.
Niklowanymi był bardzo popularny w latach 1990. Był on używany przez firmy wyszukiwania Audi, BMW, Ferrari, Jaguar Cars i Moto Guzzi w nowych rodzin silników. Jednak znajduje się w dużo siarki na świecie niskiej jakości benzyny spowodował pewne cylindrów niklowanymi do podziału w czasie [1], co powoduje kosztowne awarie silnika.
Niklowanymi lub podobnych powłok pod inne znaki towarowe są zatem nadal szeroko stosowane w silnikach wyścigowych, w tym te używane w Formule Jeden i Champ Car. Suzuki korzysta obecnie wyścigu sprawdzone powłoki zastrzeżone nikiel-fosfor-krzemo-znakami SCEM (Suzuki Composite Electro-chemicznej materiału), aby maksymalnie rozmiar cylindra i poprawy rozpraszania ciepła, np. na silnik Suzuki TL1000S, V-Strom 650, a motocykli Hayabusa [1].
Dopracuj sobie tłumaczenie i masz.