Dzisiaj jest 06 sie 2025, 8:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 maja 2011, 9:26 
*

Rejestracja: 11 kwie 2011, 15:47
Posty: 41
Lokalizacja: asdsa
Pojazd:
Witam posiadam silnik minarelli lc juz 4 raz wymieniam cylinder bo jedna zawlaczka zawsze gdzies wyjdzie i wiadomo po cylku i po tloku :( ktos powie jak to zalozyc ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 9:31 
**

Rejestracja: 14 maja 2011, 20:02
Posty: 344
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: BYŁ keeway JEST aerox VR :)
do serwisu idź to zrób zapłać zrobią ci a nie sam robisz jak nie umiesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 9:32 
***

Rejestracja: 19 gru 2010, 19:51
Posty: 662
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
Zawleczka musi się obracać :)




_________________

Domin192 pisze:
Pomykałem dziś roxem ponad 105, bez kasku z włączonymi neonami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 9:47 
*

Rejestracja: 11 kwie 2011, 15:47
Posty: 41
Lokalizacja: asdsa
Pojazd:
heh musi sie obracac dobre :D ktos powie jak ? bo zawsze sciskałem kombinerkami zawleczke




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 9:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 20:44
Posty: 313
Pojazd:
Jarek1994, chodzi o to ze jak włozysz w ten ''rowek'' to zabezpiecznie to powinno sie ono bez oporów obracac, np. jesli bedziesz chcial je obrócic srubokretem.. A i przerwa na zabezpieczniu powinna byc skierowana w doł lub w góre tłoka... Nie na bok - poniewaz wtedy moze najszybciej wyleciec...




_________________

Moja apcia:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=20

Wbijac :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 10:01 
**

Rejestracja: 21 kwie 2011, 15:06
Posty: 404
Pojazd:
Mi też już drugi raz wyleciała;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 10:06 
*

Rejestracja: 11 kwie 2011, 15:47
Posty: 41
Lokalizacja: asdsa
Pojazd:
mi 3 razy na orginale a 4 raz na big bore wiec kasy w * :(


Ostrzeżenie za słownictwo


Ostatnio zmieniony 29 maja 2011, 12:24 przez Jarek1994, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 10:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Jarek1994 pisze:
4 raz na big bore

Jak dobrze nie umiesz silnika poskładać to nie powinieneś wsadzać nawet sporta :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 10:14 
**

Rejestracja: 21 kwie 2011, 15:06
Posty: 404
Pojazd:
ja teraz podjade do kumpla i mi włoży :mrgreen: zabezpieczenie


Ostatnio zmieniony 29 maja 2011, 10:16 przez Sensejj, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 10:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Jarek1994 pisze:
4 raz na big bore
:lol: :lol: zapodaj nam zdjęcia tego big bora .




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 10:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
normalnie wkładasz, najpierw jak masz tłok w ręku wkładasz sobie prawe zabezpieczenie bo jest wygodniej, zakładasz na wał i lewe. zakładasz zabezpieczenie w rowek obracasz aby to otwarcie nie było w wgłębieniu bo jest do wyciągania go i to tyle




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 10:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2010, 20:44
Posty: 313
Pojazd:
Jarek1994 pisze:
4 raz na big bore wiec kasy w ptak


Jesli z pod Twojej ręki padły 4 cylki big bore i to wszystkie z powodu złego wlozenia zabezpieczen to troche wkrecasz z tym bb, bo juz po pierwszym zatartym cylku bys sie zalamal i dal to komus kto by Ci to profesionalnie zrobil, bo mimo wszystko bb to nie to co sport itd, wiec do tego trzeba miec troche pojecia... No chyba ze naprawde srasz kasa i dla Ciebie kilka tysiecy w tą czy w tą nie robi roznicy... :wink:




_________________

Moja apcia:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=20

Wbijac :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 10:52 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Zabezpieczenie musisz lekko scisnasc i musi ono wskoczyc w rowek i musi sie obracac wtedy ustawiasz przerwe w strone ruchu tłoka




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 11:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jakie to cylindry?




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 11:50 
***

Rejestracja: 19 gru 2010, 19:51
Posty: 662
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
http://www.youtube.com/watch?v=RhtFGTY129M




_________________

Domin192 pisze:
Pomykałem dziś roxem ponad 105, bez kasku z włączonymi neonami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 11:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Kamek46 pisze:
Jakie to cylindry?


Jarek1994 pisze:
3 razy na orginale a 4 raz big bore




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 12:21 
***

Rejestracja: 19 gru 2010, 19:51
Posty: 662
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
Jarek1994, Nick, wiek 20 lat :)




_________________

Domin192 pisze:
Pomykałem dziś roxem ponad 105, bez kasku z włączonymi neonami


Ostatnio zmieniony 29 maja 2011, 12:33 przez przemek.99, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 12:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
woli10 pisze:
zabezpiecznie to powinno sie ono bez oporów obracac,

Jeśli obraca się bez oporów to jest własnie większa szansa na jego wypadnięcie.

Trzeba włożyc jedną stronę zabezpieczenia w rowek a potem delikatnie nagiąć aby wskoczyła reszta.

Nastepnie obracamy zabezpieczenia w celu sprawdzenia czy osiadły dobrze w rowku.

Potem ustawiamy rozwarciem np w stronę denka tłoka.

To tyle..
Nie ma prawa wypaść




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 12:30 
Zbanowany

Rejestracja: 24 kwie 2011, 8:02
Posty: 19
Pojazd:
Ludzie nie rozumiecie tego posta z BB ?

3 RAZY WYPADLA MU NA ORYGINALNE, a za CZWARTYM RAZEM NA BigBore....
Czytanie ze zrozumieniem sie kłania.




_________________

SPRZEDAM !
http://allegro.pl/nokia-n97-gwarancja-s ... 74127.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 12:30 
***

Rejestracja: 19 gru 2010, 19:51
Posty: 662
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
Zawleczka musi być nowa? Bo włożyłem starą (100%dobrze) No i wypadła;/




_________________

Domin192 pisze:
Pomykałem dziś roxem ponad 105, bez kasku z włączonymi neonami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy