Dzisiaj jest 30 lip 2025, 8:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 cze 2011, 9:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2010, 19:41
Posty: 256
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Co myslicie o wsadzeni gaźnika 12 do cylka manston replika po full portingu ruszy to jakoś bo mamy jechać z kumplami w trase a ja niemam filtra bo zgubiłem w jeździe a seryjnu niepodejdzie bo zaduża dysza bo miałem gaźnik dello 21. A jak wsadze 12 to by było dobrze tylko czy on sie na nim wkręci na te 11 no nawet 12 tys żeby jechał te 80 ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 10:01 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lis 2010, 17:25
Posty: 67
Pojazd:
Spokojnie kumpel caly sezon przejezdzil na manstonie na 12 jeszcze w powietrzaku.\Tylko zażuć w miare duza dysze mozesz wzbogacic odrobinke mieszanke:>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 10:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2010, 11:42
Posty: 235
Lokalizacja: Iława
Pojazd:
Ja bym tego nie robił. Zagrzeje się na tej 12. Chcesz jechać w ogóle bez filtra powietrza?Jak dostaną Ci się jakieś syfy do gaźnika i przedostaną się z mieszanką do cylindra to chyba wiesz co się stanie...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 10:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2010, 19:41
Posty: 256
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Nie z z seryjnym filtrem właśnie poto chce założyć 12 bo seryjny filtr niepodejdzie do 21. Mam dwie chłodnice to sie raczek niezagrzeje tak odrazu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 10:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2010, 11:42
Posty: 235
Lokalizacja: Iława
Pojazd:
A na jakiej dyszy chcesz jechać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 10:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Możesz założyć, na krótki czas nic mu nie powinno się stać, lecz na dłuższą mete to jest katorga dla cylindra..




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 10:21 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lis 2010, 17:25
Posty: 67
Pojazd:
lalamidosek wiem z doswiadczenia kumpel w vitality<powietrze cylek manston replica>
NA gazniku 12mm jechal z Częstochowy do Opola . A jesli nie miales stycznosci z racingiem na 12 to nie wprowadzaj w błąd :angry:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 10:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2010, 11:42
Posty: 235
Lokalizacja: Iława
Pojazd:
matekzwd, Miałem styczność z tym cylindrem tylko że na gaźniku 17.5 i to był zamały dla niego. A twoj kumpel mogł sobie jechać ile jechał 80 ciagle? I skad wiesz jaka on tam mial dysze a jaka ma markos, wiec ty lepiej nie wprowadzaj wbład ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 10:36 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lis 2010, 17:25
Posty: 67
Pojazd:
Sory ale akurat nawet ja mialem ten cylek na 17.5 i duzej roznicy pomiedzy nim a 21 jakos nie odczuwam jezdilem na nim 2miechy i nigdy mi sie nie zagrzal. Jadac z kumplem w tej trasie to srednia predkosc okolo 70 zdazaly sie depniecia dysze 110 mialem ale dawalo bez problemu rade nawet go lekko zalewało:>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 11:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2010, 19:41
Posty: 256
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Dobra założyłem pojechałem na stacje 5km i strasznie wolno leci wkręcił sie tylko do 11tys i niewiem czy nawet 70 przekroczyłem ale to wina dyszy bo tam chyba 75 jest ale filtr już zamówiłem to te 2-3 dni na 12 pojeżdze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 12:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
hahaha.. śmiać mi się chce. Manston Replica po porcie i 12mm gaźnik? :lol:

wkładaj 21mm. chyba, że masz kasę na nowy tłok.

matekzwd pisze:
Spokojnie kumpel caly sezon przejezdzil na manstonie na 12 jeszcze w powietrzaku.\Tylko zażuć w miare duza dysze mozesz wzbogacic odrobinke mieszanke:>

No widać jakie szczęście miał. Sam z siebie pośmiewisko zrobił..kupił taki cylek a na gaźnik nie było go stać ..

Na głupie pytania nie odpowiadam!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2011, 13:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2010, 19:41
Posty: 256
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Wiesz lepiej na 12 niż na 21 bez filtra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy