Dzisiaj jest 07 lip 2025, 17:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: dysza
Post: 11 cze 2011, 17:39 
**

Rejestracja: 21 kwie 2011, 15:06
Posty: 404
Pojazd:
Witam,
czy trzeba wymienić dysze przy zmianie cylindra z seryjnego 50cc na sportową 50cc?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 17:40 
**

Rejestracja: 12 maja 2011, 14:00
Posty: 248
Pojazd:
nie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 17:50 
**

Rejestracja: 21 kwie 2011, 15:06
Posty: 404
Pojazd:
a mi sie widzie że trzeba




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 18:28 
**

Rejestracja: 12 maja 2011, 14:00
Posty: 248
Pojazd:
chlopie to ci sie zle widzi.
To jest tez ta sama pojemnosc a wiec potrzebuje tyle samo beny i wszystkiego!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 18:32 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Zależy jaką masz teraz dyszę , jeżeli zablokowaną to przy 50 sport trzeba będzie dać większą bo będzie go mulić i słabe chłodzenie ....




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 18:33 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 gru 2008, 14:34
Posty: 2211
Pojazd:
marcincoli pisze:
To jest tez ta sama pojemnosc a wiec potrzebuje tyle samo beny i wszystkiego!!

Co z tego skoro mocą i kanałami się różnią?
Ogólnie trzeba regulować gaźnik pod to.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 20:56 
***

Rejestracja: 19 gru 2010, 19:51
Posty: 662
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
Podłącze się pod temat.

Mam boostera na serii. Oprócz cylindra tec HQ (który jest jak orginał), pościągane blokady.

Problem tkwi w dyszy. Tzn. mam dwie, pierwsza to 93 i jezdzi na niej świetnie :) Tyle że spalanie 3,5-4,5(czasem do5l) wydaje mi się że za duże jak na serie. No i drugą 80 na której gdy ustawie iglice na maxa do góry i tak jest świeca jasna ale spalanie 2l:).. Panowie wkręcać 93 i pogodzić się ze spalaniem czy szukać ciut mniejszych np. 88,90




_________________

Domin192 pisze:
Pomykałem dziś roxem ponad 105, bez kasku z włączonymi neonami


Ostatnio zmieniony 11 cze 2011, 21:18 przez przemek.99, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 21:09 
**

Rejestracja: 21 kwie 2011, 15:06
Posty: 404
Pojazd:
mam chyba dysze 65, gaźnik orginał.
Jutro sprawdze na dyszy 90

Bo kupiłem ostatnio cylinder Airsal sport 50cc i w ogóle nie chce jechać do 35 i to wszystko, muli go bardzo.


Ostatnio zmieniony 11 cze 2011, 21:11 przez Sensejj, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 21:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 kwie 2010, 15:11
Posty: 64
Lokalizacja: Sląskie
Pojazd:
Ja miałem w seryjnym boosterze fabrycznie dysze 93 :mrgreen:




_________________

Sprzedam całą Sr mianrelli hor. LC na części (silnik full sport)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 cze 2011, 21:30 
**

Rejestracja: 12 maja 2011, 14:00
Posty: 248
Pojazd:
jedzie ci 35km/h bo jest nie dotarty,oczywiscie jesli byl nowy..
Ja tak mialem^^ a potem po kilkudziesieciu km hulal ile szlo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy