Dzisiaj jest 27 lip 2025, 22:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 cze 2011, 11:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2010, 19:19
Posty: 150
Pojazd:
Mam mały dylemacik. Otoz na wakacje chce założyc wał Top Racing Evolution NG z gaznikiem 19-21. I nie wiem czy brac do tego cos pokroju streetrace S6 czy moze alumniowy racing S6? Ile pojezdze na tym i na drugim i jaka jest roznica w osiągach(spalanie nie gra roli). I słyszałem ze podobno w tym Racingu słaby sworzen jest. Czy to prawda?




_________________

-Laser X-Pro
-wario Hebo Next Generation
-sprzęgło Hebo N
-Pasek Polini Kevlar
-przeciwtalerz waria Polini
-dzwon Tec CNC R
-wał Top Racing Evolution NG
-gaźnik Metrakit Racing 19 mm


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2011, 11:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Moim zdaniem lepszy jest alu . Wieksza moc lepsze obroty bardziej elastyczny . Tylko trzeba o niego dbać . Lepiej też odprowadza ciepło :)




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2011, 12:06 
*

Rejestracja: 06 paź 2010, 19:51
Posty: 145
Pojazd:
Michalak, ale jak alu się zatrze to kaplica :P , a jak żeliwo to można szlif jeszcze zrobić :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2011, 12:09 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
alu jest lepsze i tyle , tych tematow bylo juz dosc ... poszukaj sobie w wyszukiwarce!!




_________________

Albo Suzuki albo Nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2011, 12:14 
*

Rejestracja: 07 sie 2010, 13:11
Posty: 151
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd:
Jak sie dobrze go użytkuje to sie szybko nie zatrze przedewszystkim lac dobry olej . A co do chłodzenia to jest znakomite w cylindrach aluminiowychw w porównaniu do żeliwa ja miałem malossiego sporta i po kilkunastu kilometrach nie jeździł tak ja na zimnym silniku a na Stage6 pro sport to inna bajka przejechałem odcinek jakieś 6-8km z predkoscia 95-112 i nie odczułem żadnej zmiany w elastycznosci silnika w porównaniu jak był zimny .




_________________

Cylek Stage6 Pro Sport Tuned by Redus
Kartery Tuned by Redus
Wariator Stage6 R/T
Wydech tecnigas RS70
Gaźnik Stage6 BE 21.
Króciec z zaworem Stage6.
itp.
http://www.forum.mieloch.pl
Booster Vertical Drag Racer Ful Sport




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2011, 13:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2011, 21:04
Posty: 1
Lokalizacja: Wieruszów
Pojazd:
Sebachu pisze:
Michalak, ale jak alu się zatrze to kaplica :P , a jak żeliwo to można szlif jeszcze zrobić :)


Aluminiowe cylki można dać do tulejowania.




_________________

Simson: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2029930#2029930
Booster: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=760
Sprzedam Boostera.
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2011, 13:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 wrz 2010, 14:05
Posty: 309
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Alu lepsze i są bardziej żywotne gdyż wytwarzają mniejsze tarcie i lepiej odprowadzają ciepło :)




_________________

Obrazek
LWG!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2011, 14:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
chUdy Można dać ale to jest nie opłacalne wyjdzie tam tyle co za nowy cylek może troszkę miej... Alu jest najlepsze lepiej ciepło odprowadza. S6r 10mm podobno te sworznie sie rozwalają ale ja miałem i było ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2011, 15:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Cytuj:
Moim zdaniem lepszy jest alu . Wieksza moc lepsze obroty bardziej elastyczny .

Z różnicy materiału nie wynika ani jedna z rzeczy, które wymieniłeś.
Alu są trwalsze i lepiej odprowadzają ciepło.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2011, 17:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2010, 19:19
Posty: 150
Pojazd:
a wyreguluje gaznik 21 na serii cylku bo na razie nie ma hajsu?




_________________

-Laser X-Pro
-wario Hebo Next Generation
-sprzęgło Hebo N
-Pasek Polini Kevlar
-przeciwtalerz waria Polini
-dzwon Tec CNC R
-wał Top Racing Evolution NG
-gaźnik Metrakit Racing 19 mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2011, 17:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 13:17
Posty: 1072
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd: Aprilia SR Audi A4
Tak wyregulujesz :P ja jeżdżę na 19mm na serii cylku z Aeoxa i wszystko gra :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2011, 19:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2011, 21:04
Posty: 1
Lokalizacja: Wieruszów
Pojazd:
kowax15 pisze:
a wyreguluje gaznik 21 na serii cylku bo na razie nie ma hajsu?


Brat w bws'ie ma gaźnik 21 chiński i bez problemu wyregulował, a buta ma aż miło :)




_________________

Simson: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2029930#2029930
Booster: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=760
Sprzedam Boostera.
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy