Dzisiaj jest 31 maja 2025, 3:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 cze 2011, 18:27 
*

Rejestracja: 19 cze 2011, 8:29
Posty: 1
Pojazd:
Więc tak.. mam pomysł na przerobienie zaworu membranowego ( w moim przypadku minarelli Vertical )
Mój pomysł polega na tym by "odgiąć" o około 1-1,5mm blaszkę która ustala maksymalny kąt odchylenia blaszek membrany, ma to na celu dostarczać większą ilość paliwa ( w moim przypadku spalanie bez znaczenia jest. )

Prosiłbym by odezwały się w temacie osoby w miare rozeznane w temacie
Gdyż jest jeszcze pomysł przerobienia owego zaworu na jedno duże okno, oraz jeden duzy listek membrany (carbonowy).
Tak by maksymalnie zwiększyć napełnianie cylindra mieszanką.

Pozdrawiam, SkupCzesci.


Ostatnio zmieniony 28 cze 2011, 18:29 przez SkupCzesci, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2011, 19:58 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Moim zdaniem to raczej kiepski pomysł, takie odgięcie blaszki ustalającej max kąt otwarcia jest obliczony i to wystarcza.. Wg mnie to nic nie da, ale skoro chcesz możesz sprobować..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2011, 19:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Bez sensu...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2011, 20:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2010, 14:05
Posty: 1017
Lokalizacja: Luboń
Pojazd:
gdyby to coś dało to producent o ty by zadbał :)




_________________

F12--->HRR--->TGB--->cross 125 czajna power :]--->radiowóz E36--->sportowy fiat cc 900--->126p 900cc


http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 17#2021017




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2011, 21:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 10:49
Posty: 400
Lokalizacja: W-wa
Pojazd:
Cytuj:
gdyby to coś dało to producent o ty by zadbał :)


Niekoniecznie :wink: analogiczne na przyklad z wielu silnikow (np: samochodowych) da sie wycisnac duzo wiecej ,a producent tego nie robi :wink: Obliczone to jest pewnei na wytrzymalosc ,optymalne zaopatrzenie 50tki w mieszanke itp.

p.s-od razu napisze ,ze to tylko takie luzne wtracenie :wink:

p.s2- Ktos mi kiedys strasznie polecal zawor malossi mhr (nie ma tych ogranicznikow) ,podobno szerzej sie otwiera (opiera o kartery) i wiecej mieszanki ...




_________________

Metrakit SP Series II ,Stage6 HPC ,Dell'orto 21mm , Reverse X-Treme ,Polini Air Box ,Stage6 VForce3 ,Malossi Multivar ,Stage6 Racing Torque Control ,Stage6 WingCooler Team , CDI Malossi ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2011, 22:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
według mnie ma to sens, ale tylko i wyłącznie przy cylindrach wikększych niż seryjnie, bo tak jak kolega wyżej napisał, producent ustalił ilość mieszanki dla seryjnego cylindra... nie dla większego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2011, 8:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
sebagbw, Przy lepszych cylindrach lepiej zainwestować w lepszy zawór więc w zasadzie wychodzi na to że tuning zaworu to nie najlepszy pomysł. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2011, 13:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
sebagbw pisze:
producent ustalił ilość mieszanki dla seryjnego cylindra... nie dla większego

Ilość mieszanki ustalają tam ciśnienia i można to pośrednio regulować twardością płytek.
Przejedź się bez ogranicznika i sprawdź jak będzie, ale na kokosy nie licz.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy