Dzisiaj jest 22 lip 2025, 11:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 lip 2011, 15:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
Witam, nie dawno oglądałem na youtube filmiki i nasi koledzy z Niemiec mieli u siebie w warsztacie prostą hamownię. I tu pojawiła się chęć zrobienia samemu takiej hamowni. Tylko pytanie jak ją zrobić. Wydaje mi się że trzeba było mieć przynajmniej 3 m ceownika, 2 długie rolki, jakieś łożyska na wysokie obroty, z 5 m kątownika i można by było robić taką hamownię ale mogła by ona służyć tylko do regulacji np. napędu lub gaźnika, robiąc to na miejscu. Ale można by się pokusić o jakiś zegar do niej taki jak ma policja w Niemczech. Co o tym myślicie? Piszcie czy waszym zdaniem mogło by to wypalić.




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 16:38 
matiu1234, Pomysł godny uwagi, łożyska SKF Teflonowe na pewno jakieś spasujesz;) A co do licznika musiał byś troszkę pomyśleć jak to zrobić. Sam kiedyś o tym myślałem ale nie mam na to czasu.;(




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 16:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
licznik rowerowy :) mierzysz obwód walca wpisujesz do licznika przyklejasz czujniki i jazda ;d




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 16:41 
marcinek, No dokładnie. ;d Ale licznik z jakiejś lepszej półki nie te po 20 zł;)




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 17:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
heh to tak rowerowy może i by i podszedł ale nie wiadomo czy bym go nie spalił ? :/ w końcu to ma jakieś natężenie i to znaczne.




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 18:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
nie rozumiem jak miałbyś go spalic ? przecierz on jest na baterie ? i zeby go spalic musiał bys go podpiac pod napiecie ? a jak inaczej to nie kapuje




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 18:35 
marcinek, Jemu chodziło o to, że magnes który przechodzi koło tego czujnika wytwarza napięcie bo na takiej zasadzie działa licznik w rowerze. I jeśli były by za duże obroty to może spalić. Tak pojmuje to Ja;)




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 18:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
ja mam licznik rowerowy do 300 km/h . kupiłem za 50 zł :lol: spali jak pojedzie szybciej. a obstawiam ze jak rozpedzi ten walec do 100 to to sie rozpadnie




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 19:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2010, 22:35
Posty: 200
Pojazd:
Dlaczego miał by się rozpaść? w profesjonalnych hamowniach dużo więcej niż 100Km/h rozpędzają ten "walec" jak ty to nazwałeś i jakoś wszystko jest ok. Ale muszę wykombinować co by wsadzić na miejsce tej hamowani, może jakąś rurę, pustą w środku i o dużej średnicy. Zaspawać, zrobić by była łożyskowana i by było ok.




_________________

NRG Power Racing Project: Odwiedź--
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=129095

Wykonuję profesjonalnie porting'i cylindrów, karterów, flow w silnikach 2T oraz custom'y plastików. Wysoki poziom, szybka realizacja i niskie ceny.GG:18578720




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 19:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Ja mam prostszy sposób: postawić skuter na nóżkę centralną i zamontować licznik na tył koło.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 19:16 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 18:53
Posty: 771
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
Tylko w niektórych skutach masz tak że jak stawiasz na centralce to właśnie stoi na tylnym kole a przenie jest w górze. :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 19:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lut 2011, 20:21
Posty: 614
Lokalizacja: PTB
Pojazd:
ficu, nie tak się nie wyreguluje bez obciążenia, tak to stawiasz na walec siadasz i opór a na stopkach to zaraz zaczyna się trząść i wgl to nie przejdzie




_________________

"Scooter tuning is my lifestyle"

Moja SR----> Komentuj http://forum.mieloch.pl/davidssp-aprilia-sr-50-07-optyk-tuning-t285897-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 19:19 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 18:53
Posty: 771
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
Jak byś na centralnych postawił, założył licznik to by ci pokazaąło ze 140 tylko ze tego samego sie nie przeniesie na asfalt.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 lip 2011, 19:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2011, 17:32
Posty: 262
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
zobacz rolki rowerowe, one powinny wytrzymać takie obciążenia




_________________

pozdrawiam, szerokości




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 lip 2011, 9:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
matiu1234 pisze:
Dlaczego miał by się rozpaść? w profesjonalnych hamowniach dużo więcej niż 100Km/h


no własnie . bo są " profesjonalne " heh




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy