Dzisiaj jest 03 sie 2025, 0:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 lip 2011, 11:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
Mam teraz taki problem i dawniej też to przerabiałem... mianowicie moja Aprilia na seryjnym filtrze chodzi dobrze, jak założę stożek to też jest ok tylko po ok 20 km przepala świece... obecnie mam w gaxniku 17,5 dyszę 95 i iglicę na max paliwa i skuter chodzi lux, nie muli ani nic, tylko nagle zaczyna przerywać a po chwili gaśnie i świeca do wymiany.... pomóżcie...




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 11:37 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
Gaźnik źle wyregulowany :/




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 11:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
no możliwe... ale co ja tam mam regulować? obroty ok więc zostaje śróbka od powietrza.. która jest odkręcona tylko o jeden obrót.. o o kręceniu jej raczej nie ma mowy bo jeszcze więcej powietrza dostanie niż teraz.. chyba że dokręcić ją... ale czy to coś da?




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 13:08 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sty 2010, 6:29
Posty: 3774
Lokalizacja: RMI
Pojazd: Struś
vitek94, powinno. Wychodzi na to (tak mi się wydaje), że jest za dużo powietrza




_________________

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/4qYN/

Sprzedam strój motocyklowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 13:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Za dużo powietrza dostaje jak jest tak z tą zmianą. Wykręć więcej śrubki tej na przeciw przepustnicy, spróbuj nawet o jeden obrót.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 13:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
ja gdzies czytałem że może dostawać za dużo powietrza i świeca zaczyna się przegrzewać i sie wypala...

spróbuje jeszcze zmniejszyć ilość powietrza oklejając trochę stożek :) (mam AirBoxa)




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 14:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 15:38
Posty: 462
Pojazd:
jaki kolor świecy ?




_________________

[center]
Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 17:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Po pierwsze to zapytajmy jaką masz tą świecę? Odczytaj model świecy, i jaki ma gwint długi czy krótki. To jest na pewno Minarelli Horizontal?




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 18:24 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 19:48
Posty: 125
Lokalizacja: Łososina Dolna
Pojazd:
Becks,
to nie jest minarelli hor bo pisze pojazd: aprilia sr morini więc to jest morini




_________________

musimy to zrobić szybko, bardzo szybko ale bez pośpiechu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 18:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
A sory nie doczytałem xD Jaką masz tam świecę i jaki gwint?




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 18:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 21:13
Posty: 758
Lokalizacja: Gdów / k. Krakowa
Pojazd: Yamaha Neo's, Seat Leon
No moriniacz LC z cylkiem malossi sport (krótka świeca o dziwo ;p )

Kolor świecy to czarna xD a symbole świec jakie próbowałem to NGK: br7hs, br8hs, br9hs...

P.S. z br7hs było śmiechowo... założyłem. pochodził skuter z minutę na wolnych obrotach, wyjechałem za bramę, przejechałem ok 800 m a spowrotem pchałem skuter :D

na 8 i 9 trochę dłużej chodził




_________________

Moja była APRILIA SR:
- Malossi Sport 70cc
- Tecnigas TEK
- Dell'orto 17,5mm
- Top Racing STD
- SKF Teflon
- Hebo NG
- Tec Evo Racing
- Polini AirBox


Ostatnio zmieniony 28 lip 2011, 18:40 przez vitek94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 23:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2010, 21:38
Posty: 150
Lokalizacja: gda
Pojazd:
Ja $%@* , wałkowane dziesiatki razy :

po wymianie filtru seryjnego na stozkowy zaleca sie wymiane dyszy głownej o 10 jednostek wieksza od poprzedniej a nastepnie ustawienie dawki powietrza

dziekuje dobranoc - opcja szukaj nie boli


Zagwiazdkowanie nic nie daje ! /regulamin.
/seku145




_________________

!!!!!!! CUSTOM !!!!!


Ostatnio zmieniony 29 lip 2011, 9:26 przez Kubuś, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 23:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Kubuś pisze:
Ja j*bie , wałkowane dziesiatki razy :

po wymianie filtru seryjnego na stozkowy zaleca sie wymiane dyszy głownej o 10 jednostek wieksza od poprzedniej a nastepnie ustawienie dawki powietrza

dziekuje dobranoc - opcja szukaj nie boli

Bez spiny kolego, czasem można tak zrobić, że będzie chodził na serii filtrze i na stożku, to tylko teoria.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 23:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2010, 21:38
Posty: 150
Lokalizacja: gda
Pojazd:
ale jezeli nie potrafi sie tak wyregulowac to najlatwiejszym sposobem jest własnie wymiana dyszy ,
wiec nie pisz ze to tylko teoria bo to jest praktycznie gówno prawda,

edit :
Pozatym po opisie tej sytuacji chyba mozesz sie zemna zgodzic z faktem iz kolega nie poradzi sobie z taka regulacja




_________________

!!!!!!! CUSTOM !!!!!


Ostatnio zmieniony 28 lip 2011, 23:17 przez Kubuś, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 23:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Kubuś pisze:
nie pisz ze to tylko teoria bo to jest praktycznie gówno prawda

Jeszcze mało wiesz o skuterach. Nie chce się z tobą kłócić, ale jak będziesz siedział więcej w tym to zrozumiesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 23:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 mar 2010, 21:38
Posty: 150
Lokalizacja: gda
Pojazd:
tak sie składa ze najprawdopodobniej siedze w tym dluzej od ciebie i swoje juz przerobilem nie tylk ow kwesti skuterowych 2t i 4t




_________________

!!!!!!! CUSTOM !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 23:54 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
no jakoś u kolegi zakładałem air boxa a wcześniej miał serie filtr i nie pozwalał gaźnika dotykać i jakoś jeździł nic nie przerywało ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 8:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
wiekszą dysze daj i wyreguluj i bd ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 9:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Daj mu więcej na iglicy wachy, najlepiej opuść najniżej. A jak to nic nie da, to montujesz większą dyszę :) Innej opcji ni ma niestety - śrubka ta od składu tak naprawdę na 'obrotach' nie ma znaczenia, gdyż jest inny obieg paliwa.




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 9:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2011, 17:21
Posty: 201
Lokalizacja: Leszno/Przemyśl
Pojazd:
Kubuś, i ty się lepiej naucz czytać!
vitek94 pisze:
obecnie mam w gaxniku 17,5 dyszę 95 i iglicę na max paliwa
i do tego w opisie widać że ma gaźnik Dellorto 17,5 ... dżizas skąd się biorą takie dzieci neo?! tak jak wspomniał ^DawiD^, musisz się chwilę pobawić z regulacją albo kup świecę irydową ale nie wiem ile ona wytrzyma




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy