Dzisiaj jest 07 lut 2025, 0:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: SR nie pali
Post: 27 lip 2011, 10:19 
***

Rejestracja: 19 maja 2010, 20:29
Posty: 522
Lokalizacja: Lsc
Pojazd:
witam, stoi u mnie SR chyba z 2001 roku z silnikiem Morini LC DiTech. nie paliła od początku. najpierw zmieniłem świece, potem przewód i fajkę, potem okazało sie ze wogle nie pracuje pompka paliwa, wiec zostałą rozebrana, przeczyszczona i rozruszana. teraz pompka pracuje, i skuter pali lecz skład mieszanki nie jest taki jaki powinien być. nowa świeca po 2 dniach jest juz cała czarna i okopcona i juz ma przebicia. skuter strasznie kopci, 2 razy udało mi sie przejechac ok 50m. podczas jazdy silnik przerywał, mocno kopcił, po czym zaczyna migac check od wtrysku i po tym jest brak reakcji na manetke gazu. po zgaszeniu i ponownym odpaleniu od nowa to samo. rozebrałem całą tą sekcje zasilającą przeczysciłem i załozyłem nowe 2 oringi bo stare były poprzycinane i struchlałe. nie pomogło.

po wyjeciu zaworu membranowego okazało sie ze jest on cały w oleju tak samo jak w głebi silnika i na wale pełno go było.

moje przypuszczenia są takie, że pompka paliwa mimo tego ze juz pracuje, to nie ma takiej wydajnosci jak powinna miec, i silnik dostaje za mało paliwa i przepala głównie ten olej, stąd ta czarna świeca i kopcenie.

więc proisiłbym bardzo kogos, kto ma(lub mam poprostu takie dane/info) taką SR na wtrysku o sprawdzenie wydajnosci pompki paliwa tzn.

o zmierzenie ile paliwa pompka wypompuje przez te pare sekund po włączeniu zapłonu. z góry dzieki i pozdro :<




_________________

Łosice Stunt Team!! Zapraszam wszystkich zmotoryzowanych!!

www.losicestuntteam.cba.pl


Ostatnio zmieniony 27 lip 2011, 14:30 przez krt27, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 11:11 
***

Rejestracja: 19 maja 2010, 20:29
Posty: 522
Lokalizacja: Lsc
Pojazd:
ok, zmierzyłem i wyszło mi cos takiego:
po włączeniu zapłonu pompka paliwa daje ok 5-6bar i takie cisnienie sie utrzymuje. pompka powietrza to samo, wtrysk robi mgiełke . wiec dlaczego silnik tak sie dławi i nie chce jechac i kopci?? umie ktos pomóc w tym temacie?




_________________

Łosice Stunt Team!! Zapraszam wszystkich zmotoryzowanych!!

www.losicestuntteam.cba.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 15:33 
***

Rejestracja: 28 lut 2010, 19:33
Posty: 594
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
W jakim stanie tlok i cylek??




_________________

Nie ważne, że masz benzyne we krwi. Ważne abyś w głowie miał olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lip 2011, 18:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Może zła świeca... Komputer i zmienić skład mieszanki...




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy