Dzisiaj jest 01 sie 2025, 9:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Grzeje sie Rox.
Post: 25 lip 2011, 15:44 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 18:53
Posty: 771
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
Siemka
Od dłużeszego czasu mam problem z chłodzeniem, układ jest odpowietrzony, wyjołem termostat bo myślałem że sie nie otwiera, wyczysciłem węże,chłodnice itp, i dalej po kilku kilometrach włącza się kontrolka. Może to cos z elektryką ( w co wątpię), alb może pompa mi nie kręci. Jakie są jeszcze możliwości, mam 70cc.


Pozdr.




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2011, 15:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2008, 22:12
Posty: 450
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
możliwe ze regulacja gaźnika mam ten sam problem.




_________________

Sprzedam:
Magneto+stator ducati energia
Mały karter keeway
2x magneto keeway i inne z grubym wałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2011, 16:02 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 18:53
Posty: 771
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
regulacja, to znaczy za mała dysza? czy jak bo ogólnie skuter dobrze jeździ, schodzi z obrotów, vmax i przyśpieszenie tez dobre jak na swoje możliwości, tylko gsźnik seria. Czy może za mało paliwa dostaje?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2011, 16:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2008, 22:12
Posty: 450
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
no może być powodem mały gaźnik ale na 100% nie mówię bo nie chce cie wprowadzić w błąd




_________________

Sprzedam:
Magneto+stator ducati energia
Mały karter keeway
2x magneto keeway i inne z grubym wałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2011, 16:39 
*

Rejestracja: 16 cze 2011, 17:10
Posty: 77
Pojazd:
Willy, A czujesz jakies ubytki mocy ? :)




_________________

Set-UP :
Laser X-Pro Chrom
Rolki 7.0g
Zolte sprezynki Polini
4Race Racing Pro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2011, 17:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
jaki ten gaźnik masz i z jaką dyszą. do 70cc minimum 17,5.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2011, 19:14 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 18:53
Posty: 771
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
seria to 12, a niegdzie nie jest napisane że na sporta 70cc jest potrzebne 17,5 bo to zalezy od dyszy, tylko na 12 jest poprostu słabszy niż na 17,5. :roll:


HaskMan Jeśli chodzi ci o to czy cylek nie jest przytarty to nie jest... A ubytku mocy nie czuje żadnego.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 25 lip 2011, 19:15 przez Willy, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2011, 21:34 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Willy pisze:
alb może pompa mi nie kręci

Jeżeli jeszcze tego nie sprawdziłeś, lepiej to zrób..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2011, 22:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Po pierwsze, jaka klasa tego cylindra 70cc.
Przy zmianie cylindra na większy, zmiana gaźnika to prawie obowiązek.
Do 50cc warto zmienić, a co tu dopiero o 70cc mówić ...
Może też przez to się grzać.

Po rozgrzaniu silnika sprawdź czy pompa jest ciepła, przy okazji pomacaj wszystkie węże i chłodnice. Jeśli wszystko jest cały czas zimne to układ zapowietrzony.

Jeśli jeszcze nie to, to czas sprawdzić pompe. Rozkręć ją, tzn. odkręć te 3 śrubki na imbus co są (ta mniejsza pokrywka) i sprawdź czy ten czarny wirniczek się kręci jak zakręcisz rozrusznikiem czy kopniesz kopką. Jeśli nie rusza się, to pompa jest nie sprawna i masz do wyboru:
a) Wkleić porządnie ten wirniczek jakoś (ja tak zrobiłem i się trzyma)
b) Kupić nową reperaturke
Może też być tak, że koło napędowe pompy wody (to białe) się popsuło.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2011, 22:51 
*

Rejestracja: 16 cze 2010, 22:33
Posty: 64
Lokalizacja: Pomorze
Pojazd:
moim zdaniem masz za mały gaźnik, ja przy streetrace ma 21mm :)




_________________

gg: 20506748




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lip 2011, 23:24 
*

Rejestracja: 02 lip 2011, 12:07
Posty: 76
Lokalizacja: Sztum
Pojazd:
A zauważyłeś żeby bił ciepłem jak ci się kontrolka zapala? Wsadź rękę nie daleko cylindra i wtedy będziesz wiedział czy to elektryka zegarów czy pompka wody, bo innego rozwiązania nie widzę skoro piszesz ze układ masz odpowietrzony.




_________________

Speed




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2011, 9:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
Willy, większy gaźnik to nie tylko lepsze osiągi ale także chłodzenie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2011, 16:58 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 18:53
Posty: 771
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
Jest ciepła pompa i wszystko jest ciepłe. A cylek to Sport. Chciałem zobaczyć dzisiaj pompe a tu przeszkada, jedna ze śróbek od pompy ma zjechany gwint na imbusa. Jutro bede próbował coś zrobić z tym fantem, a układ napewno nie jest zapowietrzony.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2011, 17:01 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Próbuj ją naciąć i odkręcić płaskim śrubokrętem..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2011, 18:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2008, 22:12
Posty: 450
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
Darex, no dokładnie.

A ze ciepłe to chyba normalne. ja jednak stawiam na gaźnik.




_________________

Sprzedam:
Magneto+stator ducati energia
Mały karter keeway
2x magneto keeway i inne z grubym wałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2011, 18:20 
*

Rejestracja: 06 lut 2010, 13:38
Posty: 105
Pojazd:
Adiii to nic mu nieda ze zakreci rozrusznikiem jak wyjmie wirnik (mniejszą częsc) bo ona jest napedzana przez wał a w czasie jak on wyjmie to na logike nie będzie sie kręcic. Jezeli była by to pompa elektryczna w tym momencie masz racje moze probować rozruchem. Adiii jeszcze jedno jak odkreci "to małe" to płyn mu nie wyleci.

A co do tematu to najczęstrza przyczyna jest pompa wody albo gaznik, chyba ze masz zapchane węzę i chlodnice... Sprawdzaj stan płynu w zbiorniczku...


Ostatnio zmieniony 26 lip 2011, 18:21 przez Damian_MHR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2011, 18:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Damian_MHR, Ale może być jeszcze tak, że wirnik "odklei się od gwintu.
I wtedy wirniczek się nie kręci ale ogólnie napęd działa. Wtedy warto spróbować podkleić ten wirniczek albo kupić nową reperaturkę.

U mnie właśnie tak było, że wirniczek się "odczepił" i pompa nie działała jak powinna.
Wleiłem i jest ok :)




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2011, 18:23 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 18:53
Posty: 771
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
Wszystkie węże itp jest czystko bo sam czyściłem i drutami i wodą pod ciśnieniem (kercher). A tej pompy nie moge odkręcić, jest tak mocno dokręcona że to nacięcie sie wygina a sróbokręt wziołem najpiększy jaki miałem.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 26 lip 2011, 18:25 przez Willy, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2011, 18:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Tylko że jakby pompa nie działała, to by część była gorąca, a część nie. To co przelatuje przez chłodnice do pompy by było gorące, a to co z drugiej strony już wychodzi przez cylinder zimne. Wtedy pompa jest walnięta (albo zapowietrzony układ, choć twierdzisz że jest odpowietrzony, ale może jednak źle to robisz).

Zrób tak, rozgrzej silnik.
I macaj wąż co idzie od zbiorniczka aż do pompy. Powinno być ciepłe.
I jak dojdziesz do pompy, to macaj dalej wąż. Jak on będzie zimny, to zostaje Ci sprawdzić pompe.


ps. Gaźnik i tak wymień. Szkoda tak męczyć silnik :P




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lip 2011, 18:28 
*

Rejestracja: 06 lut 2010, 13:38
Posty: 105
Pojazd:
seku145 też tak moze byc, chyba ze mu wypadła taka zawleczka też tam jest mozliwe sa różne opcje... Willy jezeli naprawde nie dasz rade to przewierć srube wiertarka z dopasowanym wiertłem, ale nie mozliwe ze nie idzie, jezeli juz odkrecisz to radze dać sruby na nasadke bo na imbus to jest lipa jak ktos nie umie odkrecać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy