Dzisiaj jest 03 sie 2025, 18:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Szlif cylindra
Post: 10 sie 2011, 22:15 
**

Rejestracja: 15 maja 2011, 11:15
Posty: 406
Pojazd:
Witam chcę zrobić szlif mojego cylka w Malaguti F12 moje pytanie brzmi czy z 50ccm da sie zrobić na 70ccm???


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2011, 22:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Jeżeli tuleja na zewnątrz ma przynajmniej 50mm to tak.
Ale pozostaje jeszcze taka kwestia, że będzie miał zbyt słabe płukanie. Jeżeli nie masz wiedzy n/t przeróbek cylindrów to tego nie zrobisz.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2011, 22:28 
**

Rejestracja: 15 maja 2011, 11:15
Posty: 406
Pojazd:
Mój tata się dobrze zna bo chciałem z 50ccm na 70ccm zrobić ale wyczytałem że do 60ccm się da ale do 70ccm chyba się nie da.I chciałem się upewnić czy się da czy nie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2011, 22:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Na czym się zna? Jeśli na szlifach to na pewno sam Ci powie. Jeśli na przeróbkach to tym lepiej.
O ile znajdziesz tłok na szlif pod 60'tkę to nie widzę problemu. Ale nie licz na kosmiczną poprawę po tak małej zmianie pojemności. Dopiero po zmianie wysokości okien i kątów wpadania możesz oczekiwać czegoś więcej.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2011, 22:37 
**

Rejestracja: 15 maja 2011, 11:15
Posty: 406
Pojazd:
Niedaleko mnie robią szlify cylindrów odnawiają wały itp spytam się ich czy da radę zrobić z mojej 50ccm na 70ccm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2011, 22:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Powiedz od razu, że musiał by to być tłok około 47mm.
Katalog Meteora przewiduje tłok na ostatni szlif w minarelli o średnicy 43,5mm. Wtedy miałbyś niecałe 60ccm, ale nie miał byś dalej możliwości robienia szlifów. Na pewno też nie będziesz jej miał po szlifie na 70'tkę.
Jeżeli nie chcesz tykać kanałów to daruj sobie taką przeróbkę bo nic z tego nie będzie.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2011, 22:43 
**

Rejestracja: 15 maja 2011, 11:15
Posty: 406
Pojazd:
Lepiej będzie kupić np S6 streetrace 70ccm?? Jaką ma żywotność taki cylek z 3-4 lata pojeżdżę na nim ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2011, 22:46 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
O wiele lepiej.
Polini Sport słynie z żywotności, poszukaj o tych cylindrach na forum.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2011, 23:04 
**

Rejestracja: 15 maja 2011, 11:15
Posty: 406
Pojazd:
Ok wielkie dzięki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sie 2011, 23:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Ja mam Airsala 50ccm sport i jeżdżę już 2 lata bez dotykania a taki cylinder wystarcza na 4-5 tłoków a cały czas mam pierwszy.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2011, 13:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Moim zdaniem skotaktuj sie z motor-tech w katowicach. Znaja sie na rzeczy, fachowcy ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2011, 15:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
To jest pewne że nie przerobisz na większą pojemność bo cylinder jest za mały po prostu. Musiał byś rozwiercić go i zrobić tuleje większą a to już jest koszt taki że kupisz normalny cylinder 70ccm i to firmowy.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2011, 15:12 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Mialem simsona i tam byla naprawde konkretna tuleja w org. cylkach ddr ( gruba byla ). Robilo sie szlif z 50 na 60cc, wiecej nie dalo rady, bo nikt tak nie robil ....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2011, 16:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Tyle, że w simsonowskim cylindrze zostaje wtedy nadal możliwość dalszych szlifów, w skuterowym nie. Dlatego nie ma to sensu.
Tulejowanie opłaca się albo w większych pojemnościach, albo we własnym zakresie.
Koszt tulejowania, obrobienia kanałów i kupna tłoka będzie zbliżony, a nawet większy niż tuningowego zestawu.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2011, 19:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Dobra tuleja z dobrze zrobionym kanałami to chyba jedynie w Motor techu, reszta tanich zabiegów to jest wstawienie rurki z kanałami zrobionymi wiertarką bo inaczej tego nazwać nie można.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2011, 21:22 
**

Rejestracja: 15 maja 2011, 11:15
Posty: 406
Pojazd:
Zrobię zwykły szlif tylko bo mam słabą kompresję odnowię nowe łożyska i będzie dobrze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy