Dzisiaj jest 26 lip 2025, 9:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 sie 2011, 19:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2011, 9:05
Posty: 46
Pojazd:
O co chodzi z sprężynami centralnymi bo nie rozumiem ich dwardości w kg słyszałem że im twardsza tym lepszy zryw to prawda prosze wytłumaczyc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 19:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwie 2011, 13:34
Posty: 426
Pojazd: Rieju RS3 50 '10
ja na tym filmiku http://www.youtube.com/watch?v=5MDJI4sdT6U im twardsza sprężyna tym pasek wchodzi później i sprzęgło wchodzi (przy twardszej sprężynie) z większymi obrotami niź przy seryjnej a przy miękkiej to pasek wchodzi szybciej i z mniejszymi obrotami .




_________________

Robię Virtual Tuning




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 21:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Im miekksza sprezyna tym mniejsze tarcie alee ryzyko ze pasek sie bedzie slizgal... twardsza sprezyna to lepsze lapanie paska i brak slizgania ale wieksze tarcie i delikatna utrata mocy przez to... sprezyne dobieramy tak aby byla optymalna czyli taką na ktorej pasek przestaje się ślizgać. Do twardszej sprezyny beda ciezsze rolki a do miekkiej lzejsze




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2011, 0:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
Sopel38, sam sobie przeczysz...

do twardszej daje sie lzejsze rolki zeby mogly jakos ten pasek ruszyc mocno scisniety.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2011, 0:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Pyle, poczytaj poradnik najpierw na forum.

jeżeli dasz lekkie rolki do twardej sprezyny to one w zyciu jej nie rozepchną... skuter bedzie mial gigantyczne obroty ale bedzie jechal 15 na godzine




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2011, 6:58 
*

Rejestracja: 11 sie 2011, 10:52
Posty: 96
Pojazd:
Jak dasz twardsza to pasek nie będzie się ślizgał i będzie wchodził jak najwyzej, a co za tym idzie, bedzie lepsze przyspieszenie.




_________________

http://polskajazda.pl/Motocykle/Kymco/Super_9/108080




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2011, 10:06 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2009, 11:31
Posty: 2482
Lokalizacja: Opoczno
Pojazd:
Shezzy, ,mylisz sie.. Jezeli by tak bylo to nikt nie mialby problemu z regulacja i kazdy jezdzilby na hebo 90... Polaczenie miekkich sprezyn i w miare lekkich rolek to najlepsze zestawienie bo skuter jest nie obciazony a pieknie rwie




_________________


Moja maszyna:

SpEeDfIgHt 2 Led R-CUP Full-Sport DR 70ccm EVO

Zobacz go !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2011, 10:12 
*

Rejestracja: 11 sie 2011, 10:52
Posty: 96
Pojazd:
Sopel38, Źle to sformułowałem, no wiadomo, że zestawienie rolek np. 10g i hebo 90 to skuter praktycznie nie bbędzie jeździł :P




_________________

http://polskajazda.pl/Motocykle/Kymco/Super_9/108080




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy