Dzisiaj jest 10 sie 2025, 10:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 wrz 2011, 17:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2010, 21:14
Posty: 676
Lokalizacja: brać kasę?
Pojazd:
Witajcie
Kumpel ma pewien problem a mianowicie cały czas jakby ma zapowietrzony układ bo jak po jeździe odkręci ten korek od zbiorniczka wyrównawczego to słychać jak ucieka spora ilość powietrza. Na dodatek po jeździe jak się odkręci ten korek to aż paruje. Wskaźnik pokazuje połowę czasami trochę ponad. Zamieszczam wam tu zdjęcie tej dziwnej cieczy na korku. W rzeczywistości jest ona ciemniejsza i płynna jak woda na dodatek lekko spieniona:


Obrazek




_________________

Lewy pas to nie kółko różańcowe!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2011, 18:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Uszczelka pod głowicą poszła. Należy ją wymienić. Też tak miałem ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2011, 18:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2010, 21:14
Posty: 676
Lokalizacja: brać kasę?
Pojazd:
O nie;/ Jakie konsekwencje jazdy w takiej sytuacji?




_________________

Lewy pas to nie kółko różańcowe!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2011, 21:45 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
to jak w zbiorniczku paruje nawet przy 60 stopni to co uklad nie odpowietrzony czy jak?




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2011, 5:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2010, 21:14
Posty: 676
Lokalizacja: brać kasę?
Pojazd:
Dobra z tamtym to już nie ważne.Jakie są konsekwencje jazdy jak wywaliło tą uszczelkę?




_________________

Lewy pas to nie kółko różańcowe!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2011, 6:10 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2011, 20:25
Posty: 454
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Woda może dostać się do cylindra i go uszkodzić...




_________________

Był - FullSport Aerox 97 [*] ->
Był - Mid-Race NrgPower 05 [*] ->
Jest - FullRacing Aerox 00 <33333




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2011, 12:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Woda cylindra nie uszkodzi. Po prostu ni ebędzie chodził.




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2011, 13:10 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2011, 20:25
Posty: 454
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
To zalej cylinder wodą i jeździj na nim, po co tankujesz paliwo za ponad 5zł?
Wszystko będzie w rdzy. Łożyska, wał, cylek nalot taki będzie wiem bo się nie raz spotkałem z takim czymś.




_________________

Był - FullSport Aerox 97 [*] ->
Był - Mid-Race NrgPower 05 [*] ->
Jest - FullRacing Aerox 00 <33333




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2011, 13:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 13:38
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Najlepiej napraw do od razu. Nie zauważyłeś albo ten twój kolega nie zauważył spadku mocy ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2011, 13:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 15:11
Posty: 1401
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
bmw-96, jak ma płyn to bd kopcił na biało i to dużo dymu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2011, 14:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2010, 21:14
Posty: 676
Lokalizacja: brać kasę?
Pojazd:
Zalany jest płynem nie kopci po rozgrzaniu silnika.Brak spadku mocy.




_________________

Lewy pas to nie kółko różańcowe!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2011, 14:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
PrzemekSSP, jak mu woda pójdzie na tłoka to po prostu go nie odpali, chyba że minimalnie to będzie kopcił. Nic nie uszkodzi, nic nie zardzewieje bo nie ma kiedy. Ty to się chyba spotkałeś z motorem ktory stal kilka lat albo sie utopil :mrgreen:




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2011, 17:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2010, 21:14
Posty: 676
Lokalizacja: brać kasę?
Pojazd:
To jak małe dystanse może kolega pokonywać?




_________________

Lewy pas to nie kółko różańcowe!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2011, 18:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Jezuu... mi żadny dym nie szedł ani biały ani czarny dym. Czarny dym bardziej oznacza skończenie pierścieni. Po prostu będzie gorzej odpalał, będzie się w zbiorniczky wyrównawczym wytwarzało ciśnienie, będzie wypływał spod koreczka płyn.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2011, 19:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2010, 21:14
Posty: 676
Lokalizacja: brać kasę?
Pojazd:
Dobra dzięki wszystkim.




_________________

Lewy pas to nie kółko różańcowe!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2011, 19:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 wrz 2010, 14:10
Posty: 229
Lokalizacja: Węgorzewo
Pojazd:
Mi jak poszła uszczelka pod głowicą to normalnie skuter jechał ale kopcił strasznie zatrzymalem sie raz odpaliłem dojechałem do kolegi i miałem jechac dalej, ruszyłem kopniakiem 4 razy i kopniak stoi:| Na początku nie wiedzialem co jest rozebrałęm uszczlka nowa, wode ile sie dało wypłukałem, przelałem cylek olejem i działało;p




_________________

Cały Aerox i wiele wiele innych na części!!

http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=13676554




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2011, 20:41 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
to jak w zbiorniczku paruje nawet przy 60 stopni to co uklad nie odpowietrzony czy jak?

ponawiam pytanie.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2011, 20:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2010, 21:14
Posty: 676
Lokalizacja: brać kasę?
Pojazd:
paruje po gdy na wskaźniku temperatury jest połowa.




_________________

Lewy pas to nie kółko różańcowe!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2011, 22:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
ale ja sie pytam czy jak paruje przy 60 to co uklad odpowietrzony czy nie, czy to normalne?




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2011, 6:07 
*

Rejestracja: 25 paź 2010, 14:12
Posty: 165
Lokalizacja: Poland
Pojazd:
Becks, Niemasz racji jeżeli woda sie dostanie w czasie jazdy gdy tłok ma minimum 5 tysiecy obrotow to odrazu jest porysowany i cylinder i tłok a o rdzewieniu to już nie mówie mi 2 dni w wodzie stał w cylu i lozyska zardzewialy..

Pyle, to normalne że paruje po dłuższej jeździe każdemu jak odkreci wyleci para....




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 08 wrz 2011, 6:07 przez headkevin, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy