Dzisiaj jest 03 mar 2025, 5:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Czy to prawda ?
Post: 07 paź 2011, 14:03 
*

Rejestracja: 09 cze 2011, 23:17
Posty: 106
Pojazd:
Witam !
Kupiłem ostatnio na Mielochu tłok TNT, przysłano mi tłok Motoforca .Więc napisałem e-maila do sklepu że dostałem inny tłok . Dostałem taką odpowiedz :

Witam,

Tłok kompletny Motoforce 50cc, d.40,00mm, CPI / Keeway 12mm który Pan otrzymał to ten sam tłok co A050350. TNT robi tłoki dla Motoforce. Po prostu oznaczenie symboli na stronie internetowej i w naszym systemie nie jest takie samo, ale tłok jest zgodny z Pańskim zamówieniem.

Czy to prawda ? Nie zostałem oszukany ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 14:11 
*

Rejestracja: 26 lip 2011, 20:01
Posty: 69
Lokalizacja: Poland
Pojazd:
Moim zdaniem to nie zostałeś oszukany :)




_________________

Sprzedam : http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 93#1310593




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 11:05 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Już ktoś o tym na forum pisał, zamówił tłok TNT, a przysłano mu Motoforce.. Nie pamiętam dokładnie, ale poskładał to i mu zaczął puchnąć ;P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 21:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Źle pamiętasz i wypisujesz bzdury. Docierał cylinder z tym tłokiem na seryjnym wydechu, później założył docelowy i zatarł-tak stało by się przy obojętnie jakim tłoku i winna była jego niewiedza.
Ktoś o tym pisał w dziale Sklep Online. Od siebie mogę dodać, że Motoforce sprzedaje różne części (także chińskie) pod swoją nazwą, ludziom kojarzy się ona z marką niemiecką i to kupują.

Na przyszłość nazywaj normalnie tematy.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 6:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
Booyaka, czyli co nie można docierać cylindra na seryjnym wydechu jeśli ma sie potem założyć jakiś spotrowy? Przez to będzie potem tłok puchł? Co to robi za rużnicę. Wytłumacz mi to jeśli możesz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 11:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Tak właśnie jest.
Lepszy rezonans to większe ciśnienia i większa moc, przez to zaraz po zmianie wydechu tłoki się zacierają.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 12:27 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Booyaka, co zaraz bzdury ?! Napisałem o podobnej sytuacji i tyle, spuchł tak i tak, w ogóle to bezsens skoro po zmianie wydechu zaraz się tłok zaciera..
Zresztą nieważne, autor tematu pytał to mu próbowałem pomóc, ale oczywiście "moderacja" zawsze jest mądrzejsza i do byle gówna muszą się przyczepić... :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 12:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Skoro piszesz nieprawdę to dlaczego miałbym się nie "przyczepić"?
Obojętnie jaki tłok zatrzesz w ten sposób, to nie była wina słabej jego jakości.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 12:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2011, 21:20
Posty: 494
Lokalizacja: Pszczyna/Mizerów
Pojazd:
czyli mamy rozumieć że zakladajac sportowy wydech musimy docierac tlok? :lol:




_________________

Derbi Senda DRD Evo
Zapraszam :D

http://www.senda.pl/viewtopic.php?f=33&t=13056




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 13:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 12:24
Posty: 469
Pojazd: Kawasaki ER5/Honda CBR
Nie :< Jak zakładasz nowy tłok to jeździsz na docelowym wydechu tzn. tym na którym będziesz jeździł później :wink:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 13:05 
**

Rejestracja: 30 lis 2009, 21:40
Posty: 255
Pojazd:
Hahaha większej głupoty nie słyszałem :mrgreen:




_________________

stunter pisze:
Ale zapraszamy na nasze ulubione forum mieloch.pl Napewno znajdziesz tam wielu kolegow oraz porady jak ze skutera zrobic maszyne do zabijania.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 13:18 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Też mi się wydaję, że to bzdura.. Bo co to by miało na celu ? Robię szlif i mam seryjny wydech, a po pewnym czasie dokupiłem sobię sportowy wydech, to już go nie mogę założyć, bo zatrę cylek.. yhmm..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 13:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
kucharz pisze:
czyli mamy rozumieć że zakladajac sportowy wydech musimy docierac tlok?

jak wkładasz nowy tłok/pierścienie/cylek to nie musisz zmieniać wydechu na seryjny, tylko zostawiasz setup na którym będziesz jeździł po docierce. czy to takie trudne do pojęcia? spam się robi od byle czego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 13:39 
***

Rejestracja: 19 gru 2010, 19:51
Posty: 662
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
no chyba nie... z tego wynika że przy zmianie wydechu, wypadało by wymienić tłok i docierać bo jak tego nie zrobimy to spuchnie... hahhah nc.




_________________

Domin192 pisze:
Pomykałem dziś roxem ponad 105, bez kasku z włączonymi neonami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 17:55 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Nie mowie, ze booyaka mowi bzdury, bo to prawda, ale dziwi mnie to, ze ludzie kupuja nowe skutery, zachciewa im sie wiekszej mocy, zakladaja np. yasuni r po czym jezdza i jezdza, nic sie nie zaciera :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 19:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 12:24
Posty: 469
Pojazd: Kawasaki ER5/Honda CBR
A może to docieranie na docelowym setupie jest tylko poprawą żywotności cylindra? tak jakby przyzwyczajeniem go do "potem" :)




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2011, 14:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Pierwsza spraw taka, że oryginalne tłoki są super jakości. Druga, że zazwyczaj skuter już trochę nakula zanim zmienia się wydech.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2011, 17:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Booyaka pisze:
oryginalne tłoki są super jakości.
Racja, ale wystarczy okolo 300zl i masz oryginalny tlok :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy