Dzisiaj jest 08 lip 2025, 6:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 paź 2011, 11:59 
*

Rejestracja: 20 mar 2011, 12:42
Posty: 16
Pojazd:
Witam.
Posiadam skuter marki Zipp steed 50 (chińczyk) (4t).
Sugerując się zdjęciami aerox'a wpadłem na pomysł aby
przedłużyć tył i obniżyć trochę przód.
Tak jak na tym zdjęciu.

http://david130.wrzuta.pl/obraz/7bS8d5zJXMm/aerox

Widziałem gdzieś nawet jak ktoś to na forum u nas robił.
Ale sam niewiem czy jest to możliwe w moim skuterze.
Co będzie tak potrzebne wgl ?

Przód Amortyzatora to sprężynowy więc chyba jak zacznę powoli odkręcać górną śrubkę nad lagami to widelce opadną trochę nie ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2011, 12:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2010, 14:24
Posty: 293
Lokalizacja: Giżycko
Pojazd:
Tył przedłużka ew. dłuższy amor, przód opuścić na półce




_________________

× CPI Popcorn '03
√ Rieju rr '05
× Keeway F-act NKD '09
√ Keeway RY-8 '09

Zajrzyj do mojego garażu: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=318597




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2011, 12:10 
*

Rejestracja: 20 mar 2011, 12:42
Posty: 16
Pojazd:
Ale mi nie chodzi żeby tył poszedł w góre tylko w długość.

Chce przedłużyć skuter na długość.
Nie zwiększać tyłu przez podwyżkę amortyzatora.

Tak to ma wyglądać żeby silnik poszedł bardziej w tył.
Wtedy skuter stanie się dłuższy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2011, 12:28 
*

Rejestracja: 07 kwie 2011, 21:08
Posty: 138
Lokalizacja: Malbork
Pojazd:
w takim razie musisz zastosować subfarme.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2011, 12:36 
*

Rejestracja: 20 mar 2011, 12:42
Posty: 16
Pojazd:
No dobra dzięki za przypomnienie nazwy.

Ale czy to jest opłacalne w chińskim skuterze ?
Powiedzmy że rame na przedłużenie już mam.
Ale czy nic się nie stanie naprzykład z gaźnikiem ?
Czy będę musiał coś więcej pokombinować ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2011, 13:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Ale po co ci to ? W seryjnym nie bedzie to za fajnie wyglądało. [nie bedzie miało CO tam wyglądać ]




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2011, 13:47 
**

Rejestracja: 26 wrz 2011, 17:08
Posty: 330
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Powiem szczerze że ładnie to to nie wygląda a byś musiał jakoś ramę przedłużyć czyli trochę kombinowania i nie wiem czy nie musiał byś wymieniać na dłuższe np. kable od lampy itp... bo one nie mają dużego zapasu to raczej nie starczą. Może daj jakieś zdjęcie jak teraz wygląda twój skuter. :<




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2011, 15:16 
*

Rejestracja: 20 mar 2011, 12:42
Posty: 16
Pojazd:
Skuter wygląda normalnie "prawie" jak seryjny.
Tylko że teraz jest cały rozkręcony i sama rama z silnikiem w nim siedzi.
A zdjęć już nie posiadam.

Ale skuter przejdzie lekki tuning.
Nowe malowanie, felgi, tłumik, cyl sportowy, custom przedniej czachy, zmienie filtr na stożkowy,dorobie nadkole i tam pare innych rzeczy.

Są jakieś poradniki jak to przykładowo ma wyglądać ?
Znalazłem z dwa tematy ale dużo informacji to tam nie było.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2011, 16:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
Przedłużyć mocowanie silnika, bądź dorobić adapter. Wywalić amortyzator i zamiast niego wstawić taką rurę jak na zdjęciu. Albo hardcorową przedłużkę, która znacznie obniży bezpieczeństwo.
Do tego musisz dać dłuższe kable, wężyki i linki.
W skuterze drogowym nie ma to najmniejszego sensu. Co innego w dragowym.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
 Tytuł:
Post: 20 paź 2011, 16:42 
zrozum że takie przedłużanie skutera (subframe silnika) nie jest wcale dla wyglądu... To jest po to żeby go nie unosiło przy daniu w gaz... to jest raz, a dwa ten skuter jest do dragów i dlatego ma takową rzecz zrobioną :wink: jak juz chcesz sie bawić w takie rzeczy to walnij sobie przedłużkę amorka 7-8 cm i obniż go z 2cm na lagach. Przynajmniej zobaczysz jak wygodnie się tym będzie jeździć... :lol:




Na górę
   
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...