Dzisiaj jest 11 sie 2025, 22:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 paź 2011, 16:54 
**

Rejestracja: 26 wrz 2011, 17:08
Posty: 330
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Witam!
Mam pytanie widziałem kilka wersji liczników w aeroxach i jak to jest, to tak przypadkowo wychodziły ? Czy od któregoś do któregoś roku jakiś. Chodzi mi o to że np. jedne są z obrotomierzem i licznikiem inne z elektronicznym wskaźnikiem paliwa, widziałem taż takie czarno białe.
Drugie pytanie to czemu jedne mają liczniki do 80 a inne do 120 ? Od czego to zależy ? :/ :D


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 18:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2011, 8:51
Posty: 153
Lokalizacja: Wawa
Pojazd: Aerox <3
No to tak. Od pierwszej produkcji aeroxow robili z licznikiem do 120km/h i elektrycznym wskaznikiem temperatury. Pozniej od 2003r. zaczely sie liczniki do 80km/h. Te stare roxy podobno byly szybsze jako seryjne. Ale lepiej mieć 2003+.. Aaa z tymi licznikami co maja np. obrotomierz to są limitowane wersje. Zwykly aerox ma bez obrotomierza. A aerox np. w malowaniu valentino rossi ma juz obrotomierz jako dodatek :)




_________________

Wpadnij do mojego Roxa ! <3

---------> aerox-70cc-power-force-bedzie-lalka-roxyogi-t367954.html


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 18:55 
**

Rejestracja: 26 wrz 2011, 17:08
Posty: 330
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
A czy można je zmieniać ? Np zwykły na ten z elektroniczną temperaturą... Czy wejścia są takie same ? Czy inne ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 18:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 12:24
Posty: 469
Pojazd: Kawasaki ER5/Honda CBR
Można zmieniać :)




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 19:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2010, 14:24
Posty: 293
Lokalizacja: Giżycko
Pojazd:
Wiadomo że można, bo kto zabroni :mrgreen: Ale czy jak się zamieni ten co jest wyskalowany do 80km/h na ten do 120km/h to czy to będzie dobrze pokazywać ? Raczej nie :D No chyba że zmiana ślimaka pomoże




_________________

× CPI Popcorn '03
√ Rieju rr '05
× Keeway F-act NKD '09
√ Keeway RY-8 '09

Zajrzyj do mojego garażu: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=318597




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 19:04 
**

Rejestracja: 26 wrz 2011, 17:08
Posty: 330
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Właśnie o to mi chodzi czy będzie dobrze działać i czy podłączenia są takie same?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 19:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Według mnie powinno to chodzić dobrze bo przeciez podłączamy tez elektrykę a licznik też poniekąd ma jakiś tam komputerek i powinien dobrze pokazywać :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 19:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2011, 8:51
Posty: 153
Lokalizacja: Wawa
Pojazd: Aerox <3
nie jestem pewien ale do tego chyba musisz kupic slimak do tej starszej wersji.




_________________

Wpadnij do mojego Roxa ! <3

---------> aerox-70cc-power-force-bedzie-lalka-roxyogi-t367954.html


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 19:17 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 wrz 2011, 15:57
Posty: 161
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
z tego co słyszałem to wszystkie 50ccm od któregoś roku mają liczniki do 80km/h i nie jest to zależne od mocy i prędkości silnika, bo bodajże taki peugeot xr6 ma licznik do 80km/h, a bez blokad wyciąga około 100km/h realne :)




_________________

MÓJ ZIPEK! WPADNIJ I OCEŃ :)
Cytuj:
na pierwszym był total zimny na drugim zagrzany a na trzecim spuchł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2011, 20:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 12:24
Posty: 469
Pojazd: Kawasaki ER5/Honda CBR
Fatalek pisze:
z tego co słyszałem to wszystkie 50ccm od któregoś roku mają liczniki do 80km/h

Od 2003 roku wszystkie motorowery mają wyskalowane liczniki do max 80 km/h :wink:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 14:30 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 wrz 2011, 15:57
Posty: 161
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
Crazy, czyli jednak dobrze przyswajam informacje :lol:




_________________

MÓJ ZIPEK! WPADNIJ I OCEŃ :)
Cytuj:
na pierwszym był total zimny na drugim zagrzany a na trzecim spuchł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 14:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 12:24
Posty: 469
Pojazd: Kawasaki ER5/Honda CBR
Fatalek, Tak, tak :mrgreen:

W 2003 roku weszły bodajże takie przepisy, że motorower musi mieć 80 km/h na liczniku :roll:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2011, 15:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2010, 21:27
Posty: 250
Lokalizacja: Egiertowo
Pojazd:
to czm Romet Zetka ma na liczniku 120km/h ?

a co do tematu pewnie będziesz musiał zmienić ślimaka jak chcesz mieć licznik do 120 wyskalowany ale nie wiem na 100%




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=346387

http://www.facebook.com/pages/Scooter-s ... 3235127416


Ostatnio zmieniony 13 paź 2011, 15:36 przez aro395, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 1:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
Cytuj:
to czm Romet Zetka ma na liczniku 120km/h ?


żeby poleciało to połowę to było by dobrze;p

Slimaka nie trzeba zmieniać to w liczniku jest tam ustawione zeby pokazywał dobrze ja w swoim runnerze mialem do 160 pokazywał ok miał z tph do 90 też było wiarygodne teraz mam 120 jest tez git :D




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 7:37 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2011, 20:25
Posty: 454
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Crazy pisze:
Można zmieniać :)

wlasnie ze nie mozna zmieniac jaki licznik masz oryginalny w aeroxie taki ma zostac poniewaz wychodzily fwa rodzaje elektryk i nie bda kostki pasowac.
Chyba ze masz identyczne kostki ale i to czasem nie pomaga bo gdzies sa podlaczone inaczej kable bo ten np. Ma tu obrotomierz a ten paliwo cxy cos




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 7:54 
*

Rejestracja: 19 kwie 2011, 20:15
Posty: 105
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
ja to wogle mam smieszny licznik bo w żadnym roxie takiego nei widziałem foty :http://szybkooferty.pl/uploads/photos/full/93712248.jpg i jest skla w milach i km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 8:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
Piotr., Skala jest w milach i kilometrach bo pewnie z Anglii lub innego państwa ściągany :wink:




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 8:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2010, 13:57
Posty: 251
Lokalizacja: huta
Pojazd:
Ja u siebie zmieniałem.
Tyle że ma Aeroxa z 2004 i licznik kupiłem z obrotkiem od VR 2005.
Bo np podłączenie licznika z 98-02 będzie wiele trudniejsze, bo tam wchodzą chyba dwie kostki.


A więc przejde do mojego.
Po podpięciu bezpośrednio kostki licznik wariował. Było to spowodowane inną kolejnością pinów kostka-licznik.
Np tam gdzie u mnie w kostce były kierunki to w liczniku długie światła.

Należy obczaić jaka jest kolejność pinów w kostce dawcy licznika czyli w moim przypadku VR 2005. Następnie odcinamy swoją kostkę, lub rozbieramy (ja nie umiałem) i układamy kabelki tak jak w VR.
Problemem był obrotek. Bo w moim roxie nie wychodził od niego kabel do kostki.
W VR był to pomarańczowy kabelek.
Dlatego w miejsce gdzie ma on być w nowym liczniku podpinamy nowy przewód (musimy kupić, ja np z ładowarki starej odciąłem)
I następnie drugi jego koniec podpinany do pomarańczowego kabelka wychodzącego z modułu.

Najlepiej jednak skołować całą kostkę od VR bo w mojej jednego pinu nie było. Odpowiadał on za kontrolkę kierunków w nowym liczniku. Ale da się bez tego żyć.




_________________

----------------------------------------------
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=84360 <- mój aerox ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 10:54 
*

Rejestracja: 21 mar 2011, 18:02
Posty: 126
Lokalizacja: BDG
Pojazd:
od rofera weź ja miałem przez pewien czas i było gicior.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1018862#1018862




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2011, 13:23 
Zbanowany

Rejestracja: 15 paź 2011, 13:11
Posty: 15
Lokalizacja: Inoworocław
Pojazd:
podejdzie kolega zmienial i dało rade




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy