Dzisiaj jest 02 lut 2025, 18:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 maja 2009, 19:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Witam, mam w neosie przód 120-70/12, tył 130-70/12

Co by się stało jak bym założył 140-60 tył i 130-70 przód? Jakieś zmiany w przyspieszeniu, trzymaniu w zakrętach itp?




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2009, 19:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lip 2008, 20:20
Posty: 167
Lokalizacja: Pinczyn
Pojazd:
jasiu226, prędkość na pewno spadnie, bo przecież im węższe koło tym mniejszy opór daje.




_________________

Cylinder Malossi Spotr 70cc (jeszcze nie zamontowany)
Wariator Hebo Next Generation
Wydech LeoVince ZX Chrom
Centralna +50%
Sprzęgło Hebo R
Dzwon Stage6 WC
Gaźnik 17,5
Filtr Revo
Ssanie Ręka


----> http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=30794 <----




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2009, 20:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 wrz 2006, 16:11
Posty: 160
Lokalizacja: Opalenica
Pojazd:
Trzymanie w zakrętach lepsze.... Przyspieszenie słabsze... Wygląd bezcenny ... Pozdroo :twisted:




_________________

Klunkry:
- Metrakit MK Series 50cc
- Top Racing Race STD
- Stage6 HQ Metal
- Tec (odblokowany)
- Pasek Dayco
- Yasuni R
- Malossi Multivar 2000
- Hebo Racing N
- Stage6 WingCooler
- Stage6 Double Layer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2009, 20:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2009, 22:53
Posty: 51
Lokalizacja: NSW
Pojazd:
Po zakrętach powinny się lepiej trzymać bo większa powierzchnią dotykają drogi




_________________

DeMoN oF sPeEd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2009, 20:44 
*

Rejestracja: 09 sie 2008, 15:47
Posty: 34
Pojazd:
damian1324 pisze:
jasiu226, prędkość na pewno spadnie, bo przecież im węższe koło tym mniejszy opór daje.


O ile?? 2-3km/h?? To tak jakbyś próbował zabić kogoś iskrą z zapalniczki. jasiu226, różnica zapewne będzie, ale nieodczuwalna;)




_________________

Malaguti f12 AC
Obrazek
-wariator Malossi multivar MHR
-sprzęgło Malossi FLY
-dzwon sprzęgła Malossi
-wydech Stage6 pro
-cylinder Stage6 Sport pro
-gaźnik dellorto (malossi) 17,5
V-max - 115 km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2009, 21:35 
**

Rejestracja: 26 cze 2007, 11:38
Posty: 351
Pojazd:
SZczUPly_SR pisze:
Trzymanie w zakrętach lepsze.... Przyspieszenie słabsze... Wygląd bezcenny ... Pozdroo :twisted:


Nie zawsze trzymanie w zakrętach będzie lepsze. Zazwyczaj przy 140/60 jest gorsze, jednak zależy to głównie od felgi. Jeśli wyjdzie tzw. placek to o szybszym pokonywaniu zakrętów zapomnij.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2009, 21:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
kamil7s pisze:
placek to o szybszym pokonywaniu zakrętów zapomnij.



Zgadza się, im węższa opona tym łatwiej (teoretycznie) jest się złożyć w zakręt. Jeśli felga jest stosunkowo mała a opona szeroka to praktycznie będzie to skuter na 1/4 mili :P




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy