Dzisiaj jest 29 lip 2025, 15:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 gru 2011, 16:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
Siemano, zakładaliśmy z kumplem chiński cylek 70cc do 2t do jego skutera, i jak zakładał pierścienie to porysował tłok. Cylinder ma słabą kompresje 9bar, czy to przez ten porysowany tłok?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 16:47 
*

Rejestracja: 10 wrz 2011, 18:38
Posty: 184
Pojazd:
Jak 9 bar to mało to ja jestem dziwny :cry:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 16:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
SadurSr, jest mało, to czuć, może manometr był uszkodzony, ale w ogóle to nie jeździ, u mnie na 70cc było 12bar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 16:54 
*

Rejestracja: 10 wrz 2011, 18:38
Posty: 184
Pojazd:
barto96,
Możliwe ze przez ten tłok.
Sprobujcie wymienic pierscienie : P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 17:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
SadurSr, on porysował tłok, a nie pierścienie, nie powinien przez takie coś zbytnio stracić, może coś źle złożyliście




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 17:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
limak1808, wszystko złożone tak jak powinno być




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 18:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
9 bar to swietna kompresja. Szlifa sie robi gdy spada ponizej 7 barow. I te 12 barow to chyba jak sobie manometr do tylka wkreciles. Kuzyn ma POLINI Race 80 ,idealny stan itp i ma 11 barow.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 18:21 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
barto96, dużych rys przy zakładaniu pierścieni nie zrobisz,a jakieś tam zawsze się zrobi:) to na 100% nie od tego:)
9 bar moim zdaniem nie jest źle;)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 18:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2011, 18:33
Posty: 600
Lokalizacja: Mazury
Pojazd:
moim zdaniem nie dokreciliscie szpilek od cylindra albo gdzies sprzezanie moze uciekac :)




_________________

Obrazek
baczek642 pisze:
Może Dostaje Zadurzą Dafke pALIWA :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 19:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
krzysiek39, ja miałem na żeliwnym Polini po szlifie 12,3bar więc nie mów że to nie możliwe :) Ale to po chamsku było i przy wysokich obrotach tłok klepał o głowice.
barto96, To nie jest wina porysowanego tłoka. Nic więcej nie zrobisz. Pierścienie przecież trzymają kompresję.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 19:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
To jest 2t więc na większą kompresje nie licz 9-10 to takie granice maksymalne :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 19:19 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
Yakuza, a może do wina głowicy? bo u niego jak i u mnie jest rysa/rowek w miejscu gdzie głowica styka się z uszczelką


krzysiek39, Kompresja u mnie wynosiła 11.8bar dokładnie


Ostatnio zmieniony 04 gru 2011, 19:20 przez barto96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 19:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
barto96, z tym rowek chodzi Ci o to co się wkłada uszczelkę czy co ?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 19:34 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
Yakuza, ja masz głowicę

to przykładowa fota

i jest takie wyszczerbienie w zaznaczonym miejscu


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2011, 19:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
barto96, jeśli ubytek jest po całej długości to może tędy uciekać kompresja jeśli nie to nie masz się o co martwić :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2011, 18:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2011, 20:56
Posty: 1212
Lokalizacja: Tu i tam
Pojazd: Fiat Stilo 3D, Corolla E12 D4D
no niestety jest po całej szerokośći :( jak to naprawić? da się zeszlifować?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2011, 18:30 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Trzeba oddac głowice do splanowania i jak to będzie wymagane to wymieni uszczelke na grubszą :P


Ostatnio zmieniony 05 gru 2011, 18:32 przez hubert514, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2011, 20:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
jak byś znalazł tanią głowicę to lepiej kupić niż naprawiać tą




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2011, 21:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Kładziesz papier ścierny, jakiś przypuśćmy 320 na tafleszkła i jedziesz po nim głowicą. Jakzobaczysz, że powierzchnia jest równomiernie starta to wyrównujesz 1000-1500 i wszystko.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 gru 2011, 21:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
W 2t pomiar kompresji nigdy nie będzie rzeczywisty i było już o tym x razy na forum.

Głowica powinna być równa jak szyba w miejscu styku z cylindrem, cylinder tak samo.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy