Dzisiaj jest 04 mar 2025, 20:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 gru 2011, 12:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:07
Posty: 381
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Peugeot TKR
Siema,jak w temacie jaka jest różnica miedzy tymi łożyskami ,wiem ze to jest luz,ale czego i po co to już nie wiem :/
Dzięki za odpowiedzi :wink:




_________________

Cytuj:
Obecnie mam glowice glowna w gaznku 50
:D

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 18#2382818 kupować ;d

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0
Wpadnij i oceń.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2011, 13:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2011, 14:54
Posty: 282
Lokalizacja: bełchatów
Pojazd: Rieju RS2 Matrix
Ja znalazłem coś takiego w necie :

C1 - luz mniejszy niż C2
C2 - luz mniejszy niż normalny
C3 - luz większy niż normalny
C4 - luz większy niż C3
C5 - luz większy niż C4
C6- luz największy

Przy wyborze łożyska o określonym luzu wewnętrznym nie sugerujmy sie im większy tym lepszy. w C6 luz nie jest najmniejszy jak wielu sądzi tylko największy :!: :!: :!: , ponieważ gdy łożysko sie nagrzeje to przy jego max obrotach luz jest redukowany do 0 dzięki czemu łożysko sie nie rozpada, a więc lepiej niekupowac łożyska na wyrost. polecam kupić do oryginalnego C3 a do tuningowanego C4 niema sensu inwestować w C5 bo to tylko pogorszy sprawę.




_________________

Rieju rs2 > rieju-rs2-matrix-pro-folia-carbon-t361789.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2011, 13:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
łożyska z luzem C3, różnica jest w pasowaniu łożysk, tak jak sama nazwa mówi im większy luz tym większa cyfra. ;) do cylindra ktory kreci wieeksze obroty luz c4 bedzie odpowiedni do sporta wystarczy c3 ;D mam nadzieje ze jakos pomoglem ;)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2011, 13:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:07
Posty: 381
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Peugeot TKR
Dzięki czyli do s6 sport pro c3 starczy ?




_________________

Cytuj:
Obecnie mam glowice glowna w gaznku 50
:D

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 18#2382818 kupować ;d

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0
Wpadnij i oceń.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2011, 14:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2011, 14:54
Posty: 282
Lokalizacja: bełchatów
Pojazd: Rieju RS2 Matrix
raczej tak . A ty kupujesz w komplecie czy osobno . Bo ja kumplowi do roxa za łożyska z luzem c4 dałem 40 zł +simeringi i uszczelniacze to razem 62 zł . Tu masz wymiary jak byś chciał osobno :
Wymiary
Silnik peugeot euro1 do 2004r

Wymiary Łożysk
20X52X12 mm 3055B
20X52X12 mm 3055B

Wymiary uszczelniaczy
15,6X25,6X7 mm
20X30X7 mm


Silnik Peugeot euro 2 od 2004r+

Wymiary łożysk
20X47X14 mm 6204
20X52X12 mm 3055B

Wymiary uszczelniaczy
15,6X25,6X7 mm
20X30X7 mm




_________________

Rieju rs2 > rieju-rs2-matrix-pro-folia-carbon-t361789.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 gru 2011, 14:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2010, 19:49
Posty: 319
Pojazd:
Na pewno wystarczy luz c3 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy