Dzisiaj jest 19 lip 2025, 23:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Co jest lepsze
ac 18%  18%  [ 5 ]
lc 82%  82%  [ 23 ]
Liczba głosów : 28
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 gru 2011, 22:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2011, 13:53
Posty: 222
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
jw.
Jakie są plusy i minusy ???




_________________

Dziwki koks Aerox !


Ostatnio zmieniony 26 gru 2011, 23:14 przez Speedy_2, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 22:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2010, 11:55
Posty: 2
Lokalizacja: Międzybórz :)
Pojazd: Yamaha Aerox
Moim zdaniem chyba jedyny + AC to to, że jest lepsze do latania na kole. ;)




_________________

Pomarańczka ;*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 22:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2011, 13:53
Posty: 222
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
no i cylki sa o wieleeee tańsze...




_________________

Dziwki koks Aerox !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 22:15 
**

Rejestracja: 13 lip 2011, 19:12
Posty: 313
Lokalizacja: lublin
Pojazd:
zależy jakie trasy pokonujesz,jeźeli jeździsz daleko to lepszy bedzie lc,jeźdzli po mieście pośmigac to ac, mówią że lc awaryjny troche się zgadzam wiadomo może simering puścić i się woda leje i problem zato w ac śmigasz i śmigas do puki się nie zatrze,lub mało prowdopodobne że uszczelka puści i komprecja bedzie uciekać
+lc: lepszy w dalsze trasy,
-lc: awaryjny rzatko ale zdarza się i trzeba to wziąść pod uwagę,słaby na stunt,
+ac,stunt praktycznie ile wlezie,bezawaryjny,
-ac słaby w dalekie trasy,
bezawaryjnośc mam na myśli to że nie bedzie musiał wody lać ani nie bedzie miał żadnych wycieków a w lc to się zdarza,
MYŚLE ŻE POMOGŁEM




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=172405




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 22:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2011, 6:58
Posty: 739
Lokalizacja: Gorzów
Pojazd:
powiem tak ja jestem tylko za lc jakos bardziej mnie przekonuje jedyny plus AC to ze cena czesci jest duzo nizsza ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 22:17 
***

Rejestracja: 19 gru 2010, 19:51
Posty: 662
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
Hmm zależy do czego potrzebujesz, jak na gume to lepiej AC, ale jak długie trasy (wątpie, bo skuterem i tak męczące) to lepiej LC

Fakt cylki tańsze :P

To że się ac zacierają to opowieści dzieci z nie wyregulowanym gaznikim : D Seryjne ac bardzo ciężko zatrzeć :)




_________________

Domin192 pisze:
Pomykałem dziś roxem ponad 105, bez kasku z włączonymi neonami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 22:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 lis 2010, 11:55
Posty: 2
Lokalizacja: Międzybórz :)
Pojazd: Yamaha Aerox
GuN pisze:
to ze cena czesci jest duzo nizsza ;d

Cena części jest ta sama, bo niczym się nie różnią. Jedynie między cylindrami jest różnica cenowa.




_________________

Pomarańczka ;*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 22:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2010, 15:07
Posty: 501
Lokalizacja: nni
Pojazd: CBR125, LoNcIn250
przemek.99, Dokładnie my z kolegą zipp otis 2t ful serią zablokowanym.W lato było +30-34 stopni i full gaz ciągle i bez postoju nabiliśmy 90km.




_________________

zipp otis 2t > Aprilia sr sport > motorynka > Yamaha aerox 2006 > diabolini xb 33 125cc > Yamaha aerox 2005




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 22:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2011, 13:53
Posty: 222
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
ja skuterem dziennie robie mam (w dobrą pogode)
max 50-60km ale to tak zrobie 5km posiedze z 20-30min i tak cały czas :mrgreen:
Raczej speeda na lagi bym przerabiał i na kole latał, ale to już na racinga/mocnego sporta bym składał




_________________

Dziwki koks Aerox !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 22:41 
**

Rejestracja: 30 lis 2009, 21:40
Posty: 255
Pojazd:
AC:
+ lepsze chłodzenie na jednym kole oraz w korkach
+ jest "bezdotykowe" nie lejemy żadnych płynów
+ nie grożą nam żadne wycieki
+ bezawaryjny
+ pare kg lżejszy skuter
+ tańsze cylindry
+ szybciej można wyciągnąć silnik z ramy
- w trasie (pow. 50km) może się zagrzać
- brak lansu na dzielni że nie mamy chłodnicy

LC:
+ lepsze chłodzenie przy dość mocnym tuningu
+ lepiej sprawdzi się w dłuższej trasie
- często ulega awarii ten układ chłodniczy
- w stuncie szybko się grzeje
- zimnego trzeba chwilkę rozgrzać
- droższe cylindry
- dociąża trochę przód skutera


Wybór należy do ciebie. Sam przerabiam teraz LC na AC :)


Ostatnio zmieniony 26 gru 2011, 22:42 przez Grzesiek9663, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 22:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2011, 13:53
Posty: 222
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Grzesiek9663 pisze:
- brak lansu na dzieli że nie mamy chłodnicy
o nie zostawiam w lc :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ale racing czy mocny sport nie będzie się grzał ???




_________________

Dziwki koks Aerox !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 22:46 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
Świętej pamięci Falcao miał speeda w ac na mhr i nie było bata żeby zagrzać to diabelstwo :)




_________________

PAPIER TOALETOWY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 23:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2011, 13:53
Posty: 222
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Robie racinga w ac chyba ze ktoś da taki arkument który mnie przekona do lc :P




_________________

Dziwki koks Aerox !


Ostatnio zmieniony 26 gru 2011, 23:19 przez Speedy_2, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 23:25 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Iniector, Co miałeś na mysli świetej pamieci?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 23:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2011, 13:53
Posty: 222
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
hubert514, dostał bana :mrgreen:




_________________

Dziwki koks Aerox !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 23:30 
**

Rejestracja: 12 maja 2010, 18:39
Posty: 264
Lokalizacja: Stopnica
Pojazd:
Racing w LC będzie mocniejszy i mniej sie bedzie grzał ;)


Ostatnio zmieniony 26 gru 2011, 23:34 przez lukaszek5232, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 gru 2011, 23:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
Chce kupic skutera i właśnie nie wiem czy brać w cieczy lub w powietrzu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 3:36 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
Grzesiek9663 pisze:
- brak lansu na dzielni że nie mamy chłodnicy


wlasnie, kto ma LC ten jest bogiem haha :D

moim zdaniem lc nada sie i do stuntu i do jazdy, do stuntu zawsze mozna dac wiatrak z chlodnicy jakiejs za 30zl i juz.

jakos w stuncie lataja i nic sie nie dzieje...




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 9:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2011, 6:58
Posty: 739
Lokalizacja: Gorzów
Pojazd:
Tomek SR pisze:
Chce kupic skutera i właśnie nie wiem czy brać w cieczy lub w powietrzu.


hmmm w cieczy to raczej nie pojedziesz no chyba ze jakaś glutowata ta ciecz :mrgreen:
hmmm w powietrzu też raczej nie polatasz no bo będzie Cię słabo widać chyba, że gazy szlachetne :mrgreen:


Brać LC według mnie bezpieczniejsze w użytkowaniu :cool: To jest moje zdanie jak do tej pory miałem: kymco super 9 l/c, yamahe aerox l/c :mrgreen: teraz mam yamahe Dt50 SM :mrgreen: i lada dzień rusza projekt aeroxa od 0 ;D będą 2 chłodnice + przepływowa ;D

Z chłodzonych powietrzem jedynie to slidera bym brał lub boostera ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 10:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Cylindry do AC są tańsze ze względu na swoją budowę, ale też słabsze przez ograniczone oddawanie ciepła.
LC zazwyczaj są awaryjne i psują się tym osobom, które albo ich nie miały albo nie umieją naprawić.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Booyaka, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy