Dzisiaj jest 01 sie 2025, 9:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: smar grafitowy
Post: 28 gru 2011, 10:23 
*

Rejestracja: 04 lis 2011, 10:53
Posty: 170
Pojazd:
cześć mam pytanie czy mogę nasmarować silnik smarem grafitowym ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2011, 10:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Ale po co? Jaki sens ma ta wypowiedzź?




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2011, 10:29 
*

Rejestracja: 04 lis 2011, 10:53
Posty: 170
Pojazd:
chodzi o to że muszę przesmarować kilka części w silniku i czy nie będzie to przeszkadzało jak to będzie smar grafitowy a nie normalny :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2011, 15:42 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
a co ty chcesz smarowac?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2011, 16:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
nie smaruj tylko paska, mój kolega raz tak zrobił żeby sie pasek nie zużywał :lol:




_________________

Minarelli Horizontal

Cytuj:
Teraz tak patrze to ty tam nie masz żadnego cyla, to też może być tym spowodowane




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2011, 16:11 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2011, 20:25
Posty: 454
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Pasek smarem grafitowym śmiało możesz smarować, ale tylko po bokach tam gdzie chodzi po wariatorze i kolektorze, oczywiście tego smaru dajesz minimum !!

Sam tam smarowałem w aeroxie i smaruję do tej pory w nrg, innym jak składam coś także smaruję, napewno nie zaszkodzi jedynie może polepszyć i wydłużyć żywotność naszego paska napędowego.

Inne rzeczy smarujesz smarem zwykłym oczywiście też zależy jakie, po prostu trzeba wiedzieć, do łożysk specjalny spray jest, do wszystkiego co innego, trzeba wiedzieć do czego co zastosować lub po prostu przeczytać opakowanie :)




_________________

Był - FullSport Aerox 97 [*] ->
Był - Mid-Race NrgPower 05 [*] ->
Jest - FullRacing Aerox 00 <33333




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2011, 17:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
PrzemekSSP, będzie sie pasek ślizgał i dupa zbita




_________________

Minarelli Horizontal

Cytuj:
Teraz tak patrze to ty tam nie masz żadnego cyla, to też może być tym spowodowane




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2011, 17:19 
*

Rejestracja: 04 lis 2011, 10:53
Posty: 170
Pojazd:
chce nasmarować korektor momentu obrotowego :O




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2011, 21:30 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2011, 20:25
Posty: 454
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
limak1808, tak będzie się pasek ślizgał, powodzenia, jak napiepszysz tego kilogram to będzie to się smaruję z wyczuciem, na palec smaru malutko i na jedną całą stronę powinno to starczyć...




_________________

Był - FullSport Aerox 97 [*] ->
Był - Mid-Race NrgPower 05 [*] ->
Jest - FullRacing Aerox 00 <33333




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 12:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lip 2011, 22:17
Posty: 0
Lokalizacja: brać kase na wache??
Pojazd:
Haha smarowanie paska smarem... czasami przeraza mnie co ludzie na tym forum pisza:P. Jesli chodzi ci o mechanizm korektora to owszem mozesz przesmarowac ale napewno nie pasek i talerze:P




_________________

Honda X8R-S
Wydeh gjannelli
WarJator Polini Speed Control
Sprenrzyna doćskowa Hebo +60%
Pasek polini kevlar
Rolki 6,3
Sprężynki Top Racing +30%
Przeciwtalerz Polini Air Speed
v-max okolo 90 i niezle przyśpieszenie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 12:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Czyli idąc tokiem myślenia PrzemekSSP należy także smarować opony przez co nie będą się tak zużywały a reszta nas nie obchodzi?




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 14:56 
*

Rejestracja: 04 lis 2011, 10:53
Posty: 170
Pojazd:
ja już nasmarowałem a jeżeli chcecie wiedzieć co smarowałem to tak za wariatorem te podzespoły i korektor momentu obrotowego ale nie tam gdzie pasek i temat do zamknięcia :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 15:40 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2011, 20:25
Posty: 454
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Idźcie mechanicy do pierwszego lepszego warsztatu i zapytajcie się co robi się smarem grafitowym, keewyaowce :mrgreen:

smar grafitowy jest do pasków :roll:
Ficu, mechaniku wielce nasamruj sobie w tym kefaju swoim może będzie się lepiej toczył nasmarować pasek raz na sezon powinno się nie napiepszyć smaru ze wszystko po przekladni się porozpiepsza tylko delikatnie

pozdro tunerzy




_________________

Był - FullSport Aerox 97 [*] ->
Był - Mid-Race NrgPower 05 [*] ->
Jest - FullRacing Aerox 00 <33333




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 15:41 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 19:27
Posty: 514
Pojazd:
i jeszcze tarcze se posmaruj tam sie nic nie smaruje :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 15:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Cytuj:
jest smarem wapniowym wyprodukowanym na bazach zmikronizowanego grafitu. Szczególnie polecany do smarowania elementów narażonych na warunki atmosferyczne. Wysoka odporność na działanie wody, dobra ochrona antykorozyjna. Wysoka odporność na obciążenia, ochrona przed zużyciem. Doskonała przylegalność w wysokich temperaturach nadająca właściwości suchego smarowania grafitem. Wysoka przewodność elektryczna.

Zastosowanie:
Do smarowania ogólnego, otwartych przekładni, pantografów, taboru kolejowego i tramwajowego, maszyn budowlanych i rolniczych, łańcuchów w piecach (smarowanie suche).


Kolega może mieć troszkę racji :cool:
Aczkolwiek nie słyszałem nigdy o smarowaniu paska napędowego w silnikach.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 16:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
faciu3, ładnie wszystko wyjaśnione :D ale tu chodzi o przekładnie nie paski ludzie.. :roll:

PrzemekSSP, jakiś głupot się nasłuchałeś pisząc o tym na forum że pasek napędowy się smaruje.. może tarcze w aucie nasmaruj i się przejedź :roll:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 16:42 
*

Rejestracja: 04 lis 2011, 10:53
Posty: 170
Pojazd:
pasek można trochę przesmarować ale tylko ciut tak żeby nie było go nawet widać bo będzie sie ślizgał :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 17:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
Jest specjalny spray do pasków klinowych jakiś nowy wynalazek !
A co do smarowania paska w samochodzie to ludzie to robią po to by im nie piszczały, spotkałem się z przypadkiem gdzie gościu psikał WD40 by mu nie piszczał i co najlepsze pomaga na pewien okres czasu :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 17:52 
***

Rejestracja: 27 mar 2011, 17:00
Posty: 629
Pojazd:
Malossi93, Nie smaruje się paska. Jakby tak było to by fabryka smarowła :P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy