Dzisiaj jest 27 lip 2025, 22:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 gru 2011, 15:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sty 2011, 15:51
Posty: 133
Pojazd:
Siema oceńcie mi cylinder, jaki stan. Jest to cylinder airsal, jeździl na oleju Castrol power 1 racing, dawka 1:50, przebieg 1000km. Zawsze był lekko przylany, przez męmbrany polini :> 0 rysek, na zdjeciach jest to woda "rozpclapana". Wiem że widać ponin że jest kupa nagaru (nigdy już nie kupie castrol full syntetyk) mieszanka ręczna. Fachowycy z mielocha pomóżcie mi ocenić mój cylinder i powiedzieć co robiłem źle i co mam zrobić żeby temu zaradzić. Gołym okiem widzę że był jeżdżony na zimnym, ponieważ fachowcy doradzili mi temp koło 50 stopni bo to racing, a ja glupi posłuchałem.


zdjęcia,

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 15:52 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2009, 12:53
Posty: 711
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
Stan wmiare dobry, wyreguluj porządnie gaźnik i rób ręcznie mieszankę według proporcji i powinien sporo pośmigać




_________________

Był - Aerox SP55 03r.
Był - Aerox 08r.
Jest - Aprilia SX 50 06r.

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=317770




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 17:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Przecież robi wg proporcji :roll: Tłok masz dobry, cylinder również. Pod światło zawsze widać takie ryski ale one zapewne nie są wyczuwalne palcem. Idealny też nie jest ale powinien jeszcze pojeździć :)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 gru 2011, 17:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Wyczyść tłok porządnie bo nie wiadomo czy to przegrzanie czy nagar wokół pierścieni.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2011, 23:42 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Nie ma lipy:)
Pośmiga;)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 1:13 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Tłok już się kończy pomału bo widać ślady przedmuchów i to już przez 2 pierścienie. Co do cylindra to dbaj więcej o filtr powietrza.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 17:41 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Konrad324, taki przedmuch nie światczy o zużyciu tłoka znacznym:)
3/4 motorów co rozbierałem miały takie przedmuchy i śmigały pięknie:)
Jeśli chce to może wymienić pierścionki bo to głównie one są odpowiedzialne za utrzymywanie kompresji,a nie tłok:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 17:48 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
Tłok pośmiga jeszcze dłuuugo.

Czasem jest tak ze piecienie nie puszczaja a ponizej ringów nagar to jest odbarwienie od oleju i wyskiej temp

Cylinder w dobrym stanie, polecam papier czy coś przed chłodnicę włożyć.

Zmień olej na "olej rycynowy" koszt taki sam jak castrol (50zł).

Nagar powoli sam przepali.




_________________

PAPIER TOALETOWY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 17:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2010, 15:07
Posty: 501
Lokalizacja: nni
Pojazd: CBR125, LoNcIn250
Kolega w jawce 50 miał 4 przedmuchy i jawa śmigała aż miło miała moc pod każdą górkę podjeżdżała.




_________________

zipp otis 2t > Aprilia sr sport > motorynka > Yamaha aerox 2006 > diabolini xb 33 125cc > Yamaha aerox 2005




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 20:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
DrivterGSI1 pisze:
Konrad324, taki przedmuch nie światczy o zużyciu tłoka znacznym:)
Znacznym jeszcze nie ale już mu bliżej jak dalej. Jak jeździsz na niskich obrotach i nie dogrzanym silniku to nagar zawsze będzie nawet jak MOTUL 800 zalejesz.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2011, 23:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Iniector pisze:
Zmień olej na "olej rycynowy" koszt taki sam jak castrol (50zł).

Olej ten jest przeznaczony raczej do sportu i sprawia sporo problemów w użytkowaniu o których pewnie nie wiesz.

Mniejsza o przedmuchy, ale on coś już tam łapać zaczął. Albo zestaw jest już trochę zużyty albo się przegrzewał.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2011, 0:05 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
ej,ej czemu cylek zużyty?, chlop ma selekcje A więc, kupi selekcje B postąpi według naszych porad i cylek może dostać 2 życie :)


@UP mógłbyś się odnieść do artykułu na internecie.




_________________

PAPIER TOALETOWY


Ostatnio zmieniony 30 gru 2011, 0:09 przez Iniector, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2011, 1:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
W dolnej części są jakieś dziwne jakby rysy pionowe ale cylinder jeszcze pojeździ że ho ho.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2011, 12:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2011, 16:24
Posty: 50
Lokalizacja: Trzcianka
Pojazd: Husqvarna SM 125
polatasz nim jeszcze ;)




_________________

http://forum.mieloch.pl/husqvarna-sm-125-black-red-by-krzysiek9770-t384896.html#p2536262 <-- WBIJAC DO HUŚQI ! :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2011, 17:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2011, 0:53
Posty: 147
Lokalizacja: Trzcianka
Pojazd:
Moim zdaniem polatasz jeszcze. Jak będzie mała kompresja to wymień pierścionki, ewentualnie tłok :)


Ostatnio zmieniony 30 gru 2011, 17:58 przez gigus97, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2011, 19:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
Mam pytanie czemu w ogóle zdjąłeś cylinder, stracił na mocy czy porostu chlałeś do niego zaglądnąć? Na cylinder jeszcze pośmigasz jak na te 1000km tak jak na tłoku wygląda jak byś go przegrzał, a co do nagar zawsze jakiś będzie tego nie unikniesz ale tez zależ na jakim oleju jedziesz "nigdy już nie kupie castrol full syntetyk" ze by nie było :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2011, 19:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2011, 9:19
Posty: 32
Lokalizacja: WaWa
Pojazd:
jestem nowy , jeżeli mam okazje kupić to taniości zatarty cylinder to czy jak zrobię szlif to będzie "jak nowy"????
Z góry dzięki




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2011, 20:00 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
robak96, jak aluminium to nie kupuj, bo nie zrobisz szlifu, a jak żeliwo, to dobry szlif, dopasowany tłok i można powiedzieć, że prawie jak nowy ;)




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 gru 2011, 20:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2010, 11:49
Posty: 261
Lokalizacja: Staw/Chełm
Pojazd:
Fragx pisze:
(nigdy już nie kupie castrol full syntetyk)


Dlaczego? Castrol to chyba dobry olej, a co mówić jeszcze FULL syntetyczny.




_________________

KLIKNIJ> Aprilia RX 80/50 MHR by sebastiansxd1 <KLIKNIJ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2011, 20:35 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
sebastiansxd1, Zastanów się i zobacz ile nagaru powstało po nim w tak krótkim czasie.




_________________

PAPIER TOALETOWY


Ostatnio zmieniony 30 gru 2011, 20:36 przez Iniector, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy