Dzisiaj jest 27 lip 2025, 20:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Obrotomierz
Post: 31 gru 2011, 16:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 12:09
Posty: 1376
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd: BMW E30
Cześć.
Mam takie pytanie. Jakbym chciał do motoru podłączyć obrotomierz to on może być obojętnie od czego? Mogę podpiąć od samochodu i będzie dobrze pokazywał? Podpinam go pod kabel WN i to wszystko tak ?




_________________

///BMW


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2011, 16:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Nie. Albo musi być do 1 cyl 2T albo 2 cyl 4T.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2011, 17:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 12:09
Posty: 1376
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd: BMW E30
Ficu, Aha czyli muszę szukać motocyklowego. Koniecznie musi być od 2T tak ?
Jeszcze się go podpina pod zasilanie czy nie? Głupie pytania, ale nigdy się tym nie interesowałem :<




_________________

///BMW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2011, 17:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
No zasilanie musi być. Ja dziś kupiłem obrotomierz od 126p i będę go przerabiał do 2T. Potrzebny mi on jest tylko do testów.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2011, 17:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 12:09
Posty: 1376
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd: BMW E30
No ja wiem że ty masz do tego "łeb" (bez urazy), ale ja się nie znam zbytnio na elektronice.
Możesz mi tylko wyjaśnić jak dokładnie podłączyć ten obrotek ?
Powiedzmy mam obrotomierz, motocyklowy od 2T z instalacją 6V (bez aku) i chcę go podłączyć do motocykla 2T także z instalacją 6V bez aku.




_________________

///BMW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2011, 17:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
To podpinasz mu zasilanie np ze świateł i podpinasz kabel od przerywacza do obrotomierza. Ja może jutro wyciągnę skuter i zobaczę gdzie najlepiej się podpiąć.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2011, 17:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 12:09
Posty: 1376
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd: BMW E30
Ficu pisze:
i podpinasz kabel od przerywacza


Jakiego przerywacza ?




_________________

///BMW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2011, 18:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Zapłonu.

Przed chwilą byłem po skuter, podpiąłem pod żółto-czarny (kymco) kabel który idzie do cewki i obrotomierz ożył, wskazówka lata. Pozostało jeszcze przerobienie go tak aby pokazywał realne obroty.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2011, 18:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 12:09
Posty: 1376
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd: BMW E30
Czyli podpinam pod zapłon a nie kabel WN ? To nawet ułatwiłoby mi sprawę bo jeszcze nie rozłożyłem elektryki...
A zasilanie może być bezpośrednio od cewki ?




_________________

///BMW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2011, 18:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Z cewki wychodzi zmienne, musi być stałe, za regulatorem.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2011, 18:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 12:09
Posty: 1376
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd: BMW E30
Tylko że tam nie mam regulatora. Nie ma go na schemacie. Ogar 200 :lol:




_________________

///BMW




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy