Dzisiaj jest 29 lip 2025, 22:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 lut 2012, 11:44 
*

Rejestracja: 16 lut 2012, 11:42
Posty: 4
Pojazd:
Witam!

Jakimś cudem po przejechaniu 2000 km na cylku 90cc NARAKU scięło mi frez na wale i na przeciwtalerzu wariatora. (Wszystko było porządnie dokręcone )
Czy da się coś na to poradzić, nie za bardzo uśmiecha mi się pakowanie kasy w ten skuter ?
Czekam na wsze opinie i porady smiley
Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 13:32 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Dać wał tokarzowi do napawania i zrobienia nowego frezu. Chyba że chcesz wymienić wał :)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 16:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Lifan, Tak czy siak i tak będziesz musiał wyjmować wał.Więc lepiej jest kupić nowy.
Furian50 pisze:
Dać wał tokarzowi do napawania i zrobienia nowego frezu


Nie każdy tokarz ma frezarkę:/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 16:33 
*

Rejestracja: 02 gru 2009, 19:11
Posty: 56
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
siema otóż jakis czas temu miałem ten sam problem w peugeocie 100cc nowy wał kosztuje bardzo duzo, wiec postanowiłem przyspawac przeciwtalerz do nakretki wału, i dotej pory chodzi.




_________________

CAŁA Yamaha Evolis 100cc na czesci!!
Mam dużo czesci!
PISZ GG: 5757407


Cały PEUGEOT SPEEDFIGHT 100cc na czesci!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 16:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 cze 2010, 14:00
Posty: 263
Pojazd:
Jasio1234, No trzymać trzyma , ale weś potem wymień rolki :roll:




_________________

My Roxx '02 Top 70 *Ported*
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=300683




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 16:35 
*

Rejestracja: 02 gru 2009, 19:11
Posty: 56
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
no ale mówie w mojej sytuacji koszt naprawy to około 500zł
a w kaszdej chwili mozna spiłowac spaw.




_________________

CAŁA Yamaha Evolis 100cc na czesci!!
Mam dużo czesci!
PISZ GG: 5757407


Cały PEUGEOT SPEEDFIGHT 100cc na czesci!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 17:52 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Jasio1234, powodzenia przy regulacji napedu :lol: :lol: pół dnia będziesz zmieniał jedne rolki. dla mnie bezsens. Szukać dobrego tokarza. W każdym mieście powinien być.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 17:58 
*

Rejestracja: 02 gru 2009, 19:11
Posty: 56
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Furian50, No nie mówie ze nie ale jest duzo roboty bo trzeba wyjąć wał. a tego byle pyle nie zrobi.




_________________

CAŁA Yamaha Evolis 100cc na czesci!!
Mam dużo czesci!
PISZ GG: 5757407


Cały PEUGEOT SPEEDFIGHT 100cc na czesci!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 lut 2012, 18:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Jasio1234 pisze:
a tego byle pyle nie zrobi.

Wcale nie jest tak trudno wyjąć wał.Wystarczą domowe ściągacze :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2012, 10:15 
*

Rejestracja: 16 lut 2012, 11:42
Posty: 4
Pojazd:
Panowie a jakby założyć dłuższą tuleję wariatora takz zeby nowy przeciwtalerz łapał się na trochę frezu na walei i mocno dokręcić pneumatem nakrętkę ? Bedzie to trzymało ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2012, 11:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Na pewno nie :) wtedy pasek pójdzie krzywo i będzie się szybciej zużywał lub pęknie :) To zły pomysł.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2012, 15:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2009, 19:12
Posty: 291
Pojazd:
Lifan pisze:
Panowie a jakby założyć dłuższą tuleję wariatora takz zeby nowy przeciwtalerz łapał się na trochę frezu na walei
Kiedyś tak robiłem sobie w skucie, tylko że dotoczyłem krótszą tuleje i ładnie przeciwtależ wszed na ten dobry frez i skut do dzisiaj chodzi :D




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 17 lut 2012, 15:10 przez Mikuch, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lut 2012, 23:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2010, 18:49
Posty: 171
Lokalizacja: Jurków
Pojazd:
Ja tylko przypomnę że zmienianie długości tulei jest ważnym elementem regulacji który w nijaki sposób skraca żywotność paska.


Ostatnio zmieniony 19 lut 2012, 19:55 przez Wrogu, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2012, 16:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 17:41
Posty: 166
Lokalizacja: Leszno
Pojazd:
Jasio1234 pisze:
siema otóż jakis czas temu miałem ten sam problem w peugeocie 100cc nowy wał kosztuje bardzo duzo, wiec postanowiłem przyspawac przeciwtalerz do nakretki wału, i dotej pory chodzi.

zrobiłem tak samo w piaggio tph,jeździłem tak prawie 1100 km :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2012, 14:18 
*

Rejestracja: 16 lut 2012, 11:42
Posty: 4
Pojazd:
A co by się stało gdyby nagle podczas jazdy przeciwtalerz gwałtownie się odkręcił ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2012, 14:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Ja bym zrobił tak: podkładkę ok 1-2mm założyłbym przed wariator, przesunie to cały wariator o te 1-2mm i wtedy powinno złapać Ci frez. Nakrętkę daj na jakiś odpowiedni klej tylko nie dokręcaj jej pneumatem bo możesz urwać gwint. Taki przesunięcie mieści się w marginesie działania przekładni i nie powinno wpłynąć źle na działanie przekładni.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 14:17 
*

Rejestracja: 16 lut 2012, 11:42
Posty: 4
Pojazd:
A ta podkładka, nie będzie wprowadzała jakichś niepożądanych wibracji na wale ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 14:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Nie powinno być żadnego problemu. Spaw będzie ważył tyle co ta mała podkładka.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy