Witam, więc chciałem przepalić sendę, rogrzałem ją z 15 min sobie pyrkała na wolnych obr., silnik ciepły, nic, no to jadę! Jeden, dwa i nagle coś zaczęło stukać w silniku, dosyć głośno. Zdjąłem górę silnika, łożysko igiełkowe OK, żadnych luzów na korbowodzie, na wale łozyska OK... więc pomyślałem- rozbieram dekiel od sprzęgła.. I oto co znalazłem śrubokrętem magnetycznym
http://imageshack.us/photo/my-images/20 ... 253wv.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/43 ... 252yr.jpg/
Skąd tam się ten seger wziął? Nie ma nigdzie tam miejsca na niego, jest to bynajmniej dziwne... Mógł wylecieć z trybów, ale z tego co widze na schemacie jest tam tylko 1 seger, i do tego WEWNĘTRZNY, z tego co widzę, ten chyba będzie ZEWNĘTRZNY... nie wiem LUDZIE POMOCY! Czy to on mógł powodować hałas?
Daje link do schematu, pod nr.14 widać seger, ale jest on inny niż ten co go wyjąłem.
http://www.easyparts.nl/showdrawing/106 ... Shaft.html