Dzisiaj jest 08 lis 2025, 0:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 mar 2012, 8:41 
*

Rejestracja: 02 mar 2012, 8:28
Posty: 1
Lokalizacja: Trześń/Sandomierz
Pojazd:
Witam, więc chciałem przepalić sendę, rogrzałem ją z 15 min sobie pyrkała na wolnych obr., silnik ciepły, nic, no to jadę! Jeden, dwa i nagle coś zaczęło stukać w silniku, dosyć głośno. Zdjąłem górę silnika, łożysko igiełkowe OK, żadnych luzów na korbowodzie, na wale łozyska OK... więc pomyślałem- rozbieram dekiel od sprzęgła.. I oto co znalazłem śrubokrętem magnetycznym

http://imageshack.us/photo/my-images/20 ... 253wv.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/43 ... 252yr.jpg/


Skąd tam się ten seger wziął? Nie ma nigdzie tam miejsca na niego, jest to bynajmniej dziwne... Mógł wylecieć z trybów, ale z tego co widze na schemacie jest tam tylko 1 seger, i do tego WEWNĘTRZNY, z tego co widzę, ten chyba będzie ZEWNĘTRZNY... nie wiem LUDZIE POMOCY! Czy to on mógł powodować hałas?

Daje link do schematu, pod nr.14 widać seger, ale jest on inny niż ten co go wyjąłem. http://www.easyparts.nl/showdrawing/106 ... Shaft.html


Ostatnio zmieniony 02 mar 2012, 8:42 przez drozdziu, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2012, 16:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
sciagaj po kolei i zobaczysz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy