Dzisiaj jest 07 lut 2025, 19:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 mar 2012, 20:47 
*

Rejestracja: 06 mar 2012, 20:31
Posty: 1
Pojazd:
Cześć . Jestem nowy na forum , to mój pierwszy post więc proszę o nie zarzucanie mi że dział nie tu czy coś . Z góry za to przepraszam jak coś źle postąpiłem odnośnie do działu , w którym powinien być ten temat
dobra Do sedna

Posiadam motor aprilia sr 125/150 z roku 2004 , do setki ma 9sec , śmigam nią dosyć długo .. Jest mocna, z kapci wyrywa , chodzi dobrze. Ale chcę coś więcej

Postanowiłem podkręcić gaźnik w celu zwiększenia mocy i obrotów , na pewno jest tam jakaś regulacja na zwiększenie mocy
ale nie wiem jak to zrobić bo jest tam kilka śrubek , a nie chce czegoś pomieszać np. wzbogacić czy też zmniejszyć poziom mieszanki (to jest 2sów) wiem jakie są konsekfencje z tym związane ..
od razu mówię , że silnik ma pojemność 125/150 - szlif z 125 na 150cc jest , był on zrobiony na servisie !! i wszystko serwisowo ustawione w specjalnym zakładzie aprilli w Łodzi , więc proszę o rozsądne podpowiedzi ! Najlepiej z zdjęciami (instukcja , zdjęcia numerki itp , byle do zrozumienia)
a więc ktoś kto jest dobrze wtajemniczony niech mi opisze co i jak zrobić przy gaźniku , nie wykręcając go oczywiście z silnika. Nie piszcie tu czy dam sobie radę itp. w motorkach siedzę już długo , te stare simsony itp , to dla mnie nie problem , co chwile coś tam regulowałem i dawałem sobie z tym rady , szybko kumam o co chodzi , więc zakumam o co tu chodzi :D , w aprilli jestem ciemny , ale na pewno dam sobie z tym rady , nigdy nic przy niej nie grzebałem tylko tankowałem , jeździłem i czyściłem stożek i tak od wakacji 2011 :)
Dziękuje za godne podpowiedzi , odpowiedzi , pozdrawiam ;P


Ostatnio zmieniony 06 mar 2012, 20:51 przez Tomciju, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2012, 16:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Oprócz dobrej regulacji nic z gaźnikiem nie zrobisz.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2012, 17:39 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Ewentualnie można rozwiercic ale bardziej opłaca się kupic więszky. A o tych śrubkach co mówisz to służą do regulacji :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 mar 2012, 21:31 
*

Rejestracja: 25 sie 2011, 9:23
Posty: 81
Pojazd:
Tomciju pisze:
od razu mówię , że silnik ma pojemność 125/150 - szlif z 125 na 150cc jest , był on zrobiony na servisie.


Tomciju jak będziesz pisał takie głupoty to to długo nie zagościsz na tym forum.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2012, 6:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2010, 18:23
Posty: 788
Lokalizacja: Ryglice
Pojazd:
jak masz teraz dobrze wyregulowany gaźnik, to nic nie ruszaj, bo przez to mocy większej nie osiągniesz




_________________

Minarelli Horizontal

Cytuj:
Teraz tak patrze to ty tam nie masz żadnego cyla, to też może być tym spowodowane




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy