Dzisiaj jest 09 mar 2025, 21:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 kwie 2012, 13:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 15:45
Posty: 192
Lokalizacja: Brzeziny/Łódź
Pojazd:
Witam . Chciałbym się dowiedzieć czy Motoforce Eco nadaje się do normalnego użytkowania tzn. tłok nie puchnie itp ...
http://allegro.pl/cylinder-motoforce-ec ... 35316.html

Czy wgl. opłaca się go kupić za taką cenę ?




_________________

Daelim S-five: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=236909

-Malosssi Sport 70ccm
-Malossi Multivar
-Hebo N
-Odblokowany moduł
-Rolki 5.5g
-Srężyna Czerwona Hebo
-Sprężynki niebieskie HEBO
-Filtr HEBO
-Tecnigas Next-R
-Polini Speed-Bell


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2012, 15:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
angelo_1234, Lepiej kupić tłoka meteor lub vertex i do szlifu oddać cylinder.
Bo tłok z tego zestawu jest bardzo słabej jakości. :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2012, 12:01 
*

Rejestracja: 09 kwie 2012, 11:38
Posty: 29
Pojazd:
angelo_1234, oplacac sie oplaca, za taka cene nie ma sie co spodziewac bog wie czego.




_________________

!!! CUSTOMY !!! TANIO!!!
GG- 11721231.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2012, 14:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 15:45
Posty: 192
Lokalizacja: Brzeziny/Łódź
Pojazd:
Nie wymagam od niego dużo ;D Tylko chodzi mi o to czy tłok nie puchnie po 5 km...




_________________

Daelim S-five: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=236909

-Malosssi Sport 70ccm
-Malossi Multivar
-Hebo N
-Odblokowany moduł
-Rolki 5.5g
-Srężyna Czerwona Hebo
-Sprężynki niebieskie HEBO
-Filtr HEBO
-Tecnigas Next-R
-Polini Speed-Bell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2012, 14:53 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 17:18
Posty: 494
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
capekpl1 pisze:
angelo_1234, Lepiej kupić tłoka meteor lub vertex i do szlifu oddać cylinder.
Bo tłok z tego zestawu jest bardzo słabej jakości. :/
Miałeś z nim styczność ? :roll:
angelo_1234, Ja mam ten cylek, docierałem go bardzo krótko bo 250km. Z ciekawości po 3k zajrzałem do niego, gładź idealna tłok też wgl. nie spuchł ani nic, a nie miał lekko jedynie wymieniłem pierścienie po tych 3k bo już troche przepuszczały. Docierałem i jeździłem na orlen 2t i ładnie jest dotarty ale dużo nagaru zostawia na tłoku...
Szczerze polecam ten cylek... :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2012, 15:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Stunt_15 pisze:
Miałeś z nim styczność ?

Tak.
Stunt_15 pisze:
jedynie wymieniłem pierścienie po tych 3k bo już troche przepuszczały


No własnie o tym mówię...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2012, 15:41 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Miałem ten cylinder i według mnie się opłaca :) Przejechałem na nim około 4k i cylek jak nowy :) sprzedałem i śmiga do tej pory chyba :D




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2012, 15:41 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 17:18
Posty: 494
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
capekpl1 pisze:
Bo tłok z tego zestawu jest bardzo słabej jakości. :/

capekpl1 pisze:
Stunt_15 napisał/a:
jedynie wymieniłem pierścienie po tych 3k bo już troche przepuszczały


No własnie o tym mówię...

YYYyyyy ??
Gdzie ja pisałem o tłoku ? Mówiłem jedynie o pierścionkach... :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2012, 16:16 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
aragon pisze:
Przejechałem na nim około 4k i cylek jak nowy

Po 4k, może tak. Zobacz czy wytrzyma tyle co oryginalne cylindry minarelli :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2012, 16:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 15:45
Posty: 192
Lokalizacja: Brzeziny/Łódź
Pojazd:
Stunt_15, czyli nie puchnie Ci w nim tłok, po 10km ?;D mówisz że go polecasz ?




_________________

Daelim S-five: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=236909

-Malosssi Sport 70ccm
-Malossi Multivar
-Hebo N
-Odblokowany moduł
-Rolki 5.5g
-Srężyna Czerwona Hebo
-Sprężynki niebieskie HEBO
-Filtr HEBO
-Tecnigas Next-R
-Polini Speed-Bell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2012, 18:47 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 17:18
Posty: 494
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
angelo_1234, No nie puchnie czy coś, ale na początku jak odpalisz go to niech pochodzi troche na wolych obortach i z początku nie piłuj go zabardzo, docieraj na pół syntetyku. Z początku jeździj do 50 ruszaj z 1/3 manetki czasami na jakieś 4s daj opór żeby nie zamulić go. Przed jazdą rozgrzewaj, później po 300km ile fabryka dała :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2012, 20:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Od razu da mu w p... i nic mu nie będzie, dzisiejsze nawet chińskie są tak spasowane, że przestańcie już pieprzyć o puchnących tłokach i innych bajerach bo mi się płakać chce, znowu ostrzeżenie dostanę, ale jak to czytam to mi flakami przewraca.....
Wszystkie zatarcia po paru km i inn epierdoły o których na tych forach piszą są tylko i wyłącznie z wad montażu, niewiedzy, złej regulacji składu mieszanki, nieczystości w filtrach powietrza, neidbałości o sprzęt i wielu innych czynników których nei chce mi się wypisywać. Założyłem dużo chińskich i markowych cylindrów, uwieżcie mi, że tylko Tec w 4T mi się zatarł, wina była po stronie mojej i klienta, nie było tyle oleju co być powinno a nie sprawdziłem tego, jechał pod konkrętną górę dość długo aż motor osłabł, wyjechał na wierzchołek i pół cylindra zrysowane.
Żadne chińskie cylindry nei mają wad fabrycznych(zdarzają się one 1 na 10000 cylindrów(albo mniej)). Dobra nichce mi się już pieprzyć.... Już będziecie mieć nieco większe pojęcie. Także jak montuje wam cylek serwis, to jak coś nie tak, od razu do nich i niech badają jaka przyczyna. Jak motor odpali to juz będzie chodził, wady fabryczne zazwyczaj nie pozwalają na odpalenie, pamiętajcie jednak, że zdarzają się wyjątki :wink:
A jak montujecie sami to pretensje do siebie, a nie na forum nowy temat i ,,POMOCY, tłok puchnie!! Nigdy nie kupię cylindra polini!!" itd itd.
Tyle!
Pozdrawiam :mrgreen:




_________________

www.klagmotors.pl


Ostatnio zmieniony 09 kwie 2012, 20:48 przez Becks, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy