Dzisiaj jest 29 lip 2025, 9:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Swap P/G
Post: 28 kwie 2012, 18:05 
*

Rejestracja: 21 sty 2012, 13:33
Posty: 31
Pojazd:
Siema chciałbym do Colibra wstawić silnik od Piaggio Zip ( 2 t) i mam pytanie jak sie do tego zabrać co kupić co przerabiać ponieważ jestem w tym zielony . Z góry dzięki


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2012, 22:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2011, 16:48
Posty: 655
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd: Vapor MKII P/G Kawasaki GPZ500
Kod:
co kupić

Na pewno silnik razem z gaźnikiem,kołem,no i tłumikiem i całą resztą i za dbaj o elektyryke iskrownik cewkomoduł
Kod:
co przerabiać

Nic,mocowanie te same tylko gdzieś musisz umieścić dozownik,chyba że chcesz lać mieszankę do baku

To chyba powinno być na tyle a tu masz poradnik jak by co : http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=235856




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2012, 22:59 
*

Rejestracja: 21 sty 2012, 13:33
Posty: 31
Pojazd:
Dzięki, spróbuje go wykorzystac, ale chodziło mi bardziej dokłądnie ;P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 kwie 2012, 23:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2011, 16:48
Posty: 655
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd: Vapor MKII P/G Kawasaki GPZ500
Tak




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 7:54 
**

Rejestracja: 04 cze 2011, 17:18
Posty: 494
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
Tsumei, Posłuchaj Siwy0232, dobrze gada :wink:
Co do swap'u to rób odrazu na LC, musisz dokupić chłodnice ze zbiorniczkiem i wężami.
Kup też kartery z pompą wody bo znajduje się ona w silniku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 8:19 
*

Rejestracja: 21 sty 2012, 13:33
Posty: 31
Pojazd:
A nie można, AC przerobić na LC ? widziałem kiedyś taki poradnik. Kupuje się pompe wody, węże, chlodnice z zbiorniczkami i już . Czy coś takiego wypali ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 kwie 2012, 10:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2012, 18:19
Posty: 830
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Pojazd: Eserkowaty Aerox
Można ale za dużo kasy raczej w to pójdzie. Lepiej kup odrazu LC




_________________

aerox-eserkowaty-z-rodziny-colibrow-t270554.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2012, 20:05 
*

Rejestracja: 21 sty 2012, 13:33
Posty: 31
Pojazd:
Czy do Colibera Sport 2009 r . też trzeba docinać cypelek z wachacza ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 kwie 2012, 21:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2011, 16:48
Posty: 655
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd: Vapor MKII P/G Kawasaki GPZ500
Kup całą kołysankę od p/g i będziesz miał spokój.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2012, 9:20 
*

Rejestracja: 21 sty 2012, 13:33
Posty: 31
Pojazd:
nie moge takiego czegoś znaleść ;/ to już wole ten cypelek skrócić, chyba ze nie bedzie takiej potrzeby. Szkoda , ze nikt nie ma foty jak wachacz powinien wygladac w ramie .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy